🤍..Yizhan world ..🤍

☆..They're the truest dream..☆

~♡ Fixed post ♡~

  • 11:57

 

~🎼~🎧~🎼~🎧~🎼~🎧~🎼~🎧~🎼~🎧~🎼~🎧~🎼~

 

Jalam_So glad you haven't left me

 

 

So glad you heven't left me

So glad you're still behind me in the nighr

Even if the world has given up on me

I still have your warm arms

 

🎼 🤍 🎼

 

So glad you haven't left me

So glad we share the same perseverance

Just stay tirelessly together

And never be apart 

 

~🎼~🎧~🎼~🎧~🎼~🎧~🎼~🎧~🎼~

 

پ.ن : این پستو میزارم تا اگ خواستین.. موقع خوندن پستام بهش گوش بدین =)

پ.ن 2 : هر دفه عوضش میکنم.. بستگی داره رو چه اهنگی قفلی زده باشم =)

🤍

 

  • ۴۹۵
parisa 👑.

فرست؟

عارههههه XDDD
وای اب پری..
فاطمه میخواست فرست شه تو شدی..وای دلم XDD
𝓪𝓾𝓻𝓸𝓻𝓪 𝓬𝓱𝓪𝓷

هجوم میاورد *

*----*

گوگولممممم..سکند شدی XD
𝓪𝓾𝓻𝓸𝓻𝓪 𝓬𝓱𝓪𝓷

جیانگ چنگ T~~~~~~T

چگونه یک فن ارت میتواند چنین زیبا باشد TT? 

من به فدای اشکاش

ینی باور کن اونطوری ک من آ چنگو دوس دارم ..لانو دوس ندارم :"""
چون خود اون بشر زیباست TT
خدانکنه TT
𝓪𝓾𝓻𝓸𝓻𝓪 𝓬𝓱𝓪𝓷

سکندم  بد نیست ≖‿≖ *بغضش را فرو می‌دهد *

* فاطمه چان را به بغلش میکشد *
اشکال ندارهههه.. یکی دیگ میزارم :"
サバ=] دونسنگ اون یکی سبا

اسمشو میگی؟؟

عاره..ولی اول قهوه ی منو بده D:
parisa 👑.

چ طوری انا ؟

😎😎😎دیگه من شدم

احساس افسردگی حاد دارم :"
تو چطوری؟.. بهتری؟..
سلطان فرست ها 😎
𝓪𝓾𝓻𝓸𝓻𝓪 𝓬𝓱𝓪𝓷

باور میکنم چون منم مثل توام (. づ ◡﹏◡) آ-چنگ خیلی قشنگههههه بعد نویسنده میگفت تو جذابیت جایگاه پنجم داره :""" دلم میخواد سر نویسنده رو از تنش جدا کنم XD

+++

بیا ماچت کنم TT
جایگاه واااااات؟ :|||||||||||||||
منم میام باهم بریم جدا کنیم :|~
عاقا..خودشم گفته بود..ا چنگ یه مرد جذاب با قد بلند..نگاه فلان فالان و بلابالابلا :"
بعد میگ جایگاه پنجم؟ :"
parisa 👑.

خوب باش

منم  حالت تهوع و سرگیجه دارم 

یسس جان جان👌🏻😎

:"
چراااااا؟.. سرما خوردییییی؟..  کم خونی دارییی؟ TT
𝓪𝓾𝓻𝓸𝓻𝓪 𝓬𝓱𝓪𝓷

ی روزی فرست میشم.... ی روزی... و به دنیا میفهمونمش XD

عاقا تو اینطور میکنی من ناراحت میشمممم TT
الان یکی منو بگیره..میخ برم یه پست دیگ بزارم TT
サバ=] دونسنگ اون یکی سبا

بیا بگیر😝😝😝😝

کیوت =)
اسمش I promise you از yoolee
Fluffy .jm

همین با پستات چق خوب میشه (✪‿✪) 

خیلی خوبه

خوبی آنا؟D:

چینجااا؟ TT
چشمات خوب میبینه :""
من خوبم.. تو چطوری مهی گوگولم؟ D:
zahra_ fantasy

وایییییی خیلی قشنگهههههههههههه

میبینیییییی؟ TT
خدایا.. پس فقد من نیستم ک عر میزنم سرش TT
𝓪𝓾𝓻𝓸𝓻𝓪 𝓬𝓱𝓪𝓷

بیا بیا *با کمال پرویی صورتشو میاره جلو *

صد هزاران درود بر تو ای دلاور بریم سرشو جدا کنیم زنیکه :///

همییییین ~ زنیکه معلوم نیس با خودش چند چنده میاد جذاب ترین مرد عالمو طراحی میکنه بعد میگه جایگاه پنجم -___- بره گمشه با این سلیقش.... کوره بخدا کور :|

* یه بوس گندههههه *
هق ._.
از کور گذشته ._.
جایگاه اول حتما لان ژان بود :"
بعدش وی یینگ..
بعدیا کی بودن ؟ (؛ -_-)
BlackBlue Translator

پشماااااااااام

هم متن هم اهنگه عالی بودن T-T

عععرررررررررررر

وایییی عاره عارههههههه TT
من عاشقشمممم TT
サバ=] دونسنگ اون یکی سبا

😝😝

ممناننن

 

*وی میدود تا دانلود کند*

خواهش D:

عهههه..لینک دانلود نزاشتممممم؟ .__.
بزا میزارم برات ._.
サバ=] دونسنگ اون یکی سبا

نمیخواد دانلودیدم😂😂😂😂

._.
افرین ب تو ._.
parisa 👑.

نه هیچ کدوم.

فکر کنم از خستگی زیاده 

خدایا :(.. ب خودت سخت نگیر :(
Maglonya ~♡

وای عکس پست...((":

گریه میکنم الان...((":

ن گریه نکن :")))
من گریه کردم بسه :")))
𝓪𝓾𝓻𝓸𝓻𝓪 𝓬𝓱𝓪𝓷

*حالا که بوسم کردی در عوض ی بغل گندههه میدمت *

حقا که از کورم کور تر بوده :"""و سنگدل تر و احمق تر (ಥ﹏ಥ)

اره جایگاه اول لان جان بود :""" حایگاه دوم لان شیچن و بعدشم در کمال تعجب جین زیشوان نه وی یینگ xD بعدشم آ-چنگ ≖~≖ و بعدشم وی یینگ *بچم T-T xD*

* پتو را باز کرده و فاطمه چان را ب اغوش میکشد *
من سردمه خدایی ._.

دلت از دستش پره ک :"""
لان شیچنننن؟ 0---0
زیشواااان؟ 0---0
ودف؟ 0-0
وی یینگ منو چرا فرستاده تههههه؟ TT
Fluffy .jm

به چشام خوشگل میشنون XD

منم خوب 

مرسی ملوسکیم D:

XDDDD دیوونه
همیشه خوب باشی :"
ملوسک؟ 0-0.. فدای تو ناموسا XD
𝓪𝓾𝓻𝓸𝓻𝓪 𝓬𝓱𝓪𝓷

من اینجا گرممه XD *خوب خودتو پتو پیچ کن ی وقتی سرما نخوری مثل من بیوفتی گوشه خونه هیچکیم نیاد دور برت .__.*

اره خیلیییی :"""برسم بهش تیکه تیکه اش میکنم D:

قیافه منم موقع خوندن رمانش همین بود :|| که ودف جذابیت از نظر این بشر چیه؟؟؟ وی یینگ و جیانگ چنگ به این زیبایی بعد جایگاهشون به این پایینی ://؟ 

عهههه :"
* سرما بخوریم من میام پیشت :" *
ن من تو حیاطم واس اون XD

ساتور بدم تیکه تیکش کن؟ D:
واقعا چیه از نظرش؟ :"
عاقا بباین هشتگ ترند کنیم ._. تحت عنوان " ن ب برادران جیانگ ازاری * ._.
Fluffy .jm

ایشالا ایشالا هوف هوف 

نمیدونم که وزن اومد منم آوردمش XD

عه عه 

نشی نشی

کیووووت XD
گوگول گوگول XD
𝓪𝓾𝓻𝓸𝓻𝓪 𝓬𝓱𝓪𝓷

XD

 

اره بی زحمت اون ساتورو ردش کن بیاد≖‿≖ فقط اگه فردا اعلام کردند دختری دیوانه با ساتور به سمت نویسنده رمان‌ های بی ال هجوم اورد و او را کشت تعجب نکن من بود D:

*زندان که افتادم حتما بهم سر بزن xD*

 شعار ما از امروز 

#ن ب برادران جیانگ ازاری 

فقط کجا ترندش کنیم؟ تویئتر؟ 

 

*ساتور را ب فاطمه میدهد *
ببین سعی کن ارامش خودتو حفظ کنی TT

*فراریت بدم از زندان؟ XD *

عره..توییتر خوبه TT
Harmony 💞💞

چقدر قشنگ بود🥺💚💚

هارمونی جونممممممممممممممممممممممممم
عرررسلااااامممم
خودت قشنگی ناموسا TT
sakura z.e

هقققققق اهنگشششششش

چه ارامش بخشع...عاشق این ریتم اهنگام🤧🤧🤧🤧😍😍😍😍

 

 

های ننه خوبی عجقولیم🚬💜

وای منو بگوووو TT..خیلی خوبهههه TT

های کیوت ننه..💙
سیگار داری میکشییییی؟:|🔨🚭
ALEX 愛 AI

یک عدد نی نی پست گذاشته

*میرود تا گوش کند*

من کجام شبیه نی نیاست TT ؟
گوش کن بم نظرتو بگو TT
sakura z.e

عالیهههه😭😭🤧🤧

 

🌈🌈💜💜💜

 

 

نه ننه‌من غطط کنم😐💔

سیگار ندوست...دیدم خوشکل بید گذاشتم😐💔

عر نزنننن.. وای عر زدنم میگیرهههه TT

عاها افرین.. نوه ی خودمی :"
اونو نزار.. اینو "🚭" بزار :"/
بزا ننه ماچت کنه TT
ALEX 愛 AI

اعه اهنگه اون مانهواعه اس که توش روبی رز بود

پ. ن: هارمونی برات کامنت گذاشته *ذوق مرگینگ*

 

عارهههههههههههههههههههههه TT
چرا تموم شدههههه؟ TT

پ.ن : هارمونی لاو منه اصن TT
ALEX 愛 AI

قشنگه قشنگه قشنگههه

خیلی قشنگه

بعد اها منم آچنگو دوس دارم خب.. بهترین شخصیت پردازی رو داشت.. 

عاره عاره عارههه..هق

آ چنگ برا منه ناموسا TT.. وای محشر بوووود TT
sakura z.e

ارههه خ قشنگه...هق😭😭🤧🤧

 

 

اره😁

چشم...ولی اون جذاب تر بید😐💜

 

هققق ماچ ننه🤧🌈💜

اشکال نداره :"
بعضی از ادمام جذابن ولی توشون سیاهه :"
* از کجا ب کجا اوردم XD *

^3^
ALEX 愛 AI

مقدمه 1:اصن هرچیزی در رابطه با سونتین قشنگه... 

مقدمه 2:هارمونی در رابطه با سونیتن است

نتیجه: هارمونی قشنگه

1.درسته TT
2.اینم صحیح 0-0
3. پشماممم..قدرت فلسفه منطق اینهههه؟ :""
ALEX 愛 AI

ببین

آچنگ و هارمونی متعلق به همه هستن دوسته عزیزم

-3-
با من دشمنی داری یا چی؟ -3-
هق -3-
sakura z.e

^^

دتس رایت....

جررر اره😂💜خب درست بید

 

 

*-*

قربون نوه ی بادرکم ^^
ALEX 愛 AI

یعس اینه

* وی میرود کتاب فلسفه بخواند TT*
sakura z.e

خدانکنه ^-^

 

به ننه جذابم رفدم🤧😉

TT
کیوت ننه..لابیو TT💜
sakura z.e

🤧😭

 

من بیشتر💜❤

^3^
cupcake ...

*ة*به به

چه چه TT 
Harmony 💞💞

انامی چقدر کم میای🥺

میانهههههه.. هق..
کنکور منو پیر کردههه TT
Gloxinia M.R

گاد

چه آروم.....گورخر آبی صورتی سافت شده در میان چمن هایش لم میدهد💞

صبح نزدیک ظهرم داره درخشان میشه

همگی دیشب رو فاز موزیک و آهنگ بودید چرا؟...تلپاتی؟

 

آچنگ 💔......من بنفش میببنم این نمونه بشر از جلو چشمم رد میشه😻

 

منم میاااااااام..چمن دوووس XD

کی موزیک تلپاتی بوده؟ 0-0
چی شدههه؟ 0-0

هق.. آچنگ میخوام :"""
منمممم.. ابی میبینم لان ژان..قرمز میببنم وی یینگ.. زردم میبینم منگ یائو 😂😐
عررررررررررررررررر لفقعلفعفقلعفقلهفلههعقلقلففلقلفقهفلقاهفههافافلقهف

ااااااایییییییینننننننننننننننننننااااااااززززز ماروووو توییت زدهههههه میگهههه در حال انتخاب فندوم نیمنننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

ففففففففاککککککککککککککک من مرررررردددددددددممممممممم عرررررررررر عررررررررررر عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

ناموسممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم بفقافبققابعفقعفعفبقعهبفقعهبفقعافبقعهبفقعهعهقهقفبهبفقهفبقهعفقبهعفبقعهقعهبففهبعفهبهعفبقهعفقبعهفبقعهفبعهبفقعهبفعاذرعرذعبعرفعرعرعهفق

ترقنثفعفففففففففففففففففففففففففرلهرفلهعلفرقهعلرفعلفرعلرفعرلفهعلرفقرقفهرفهلعرفل

نهههههههههههه عررررررررررررررررررررررررر قلبببببببببببمممممممممممممم تفففففففففففففففففففففف تتتتتتتتتتففففففففففففففففف بلخرررررررررهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

بعد 86876867876876876876876867867876876سسسسسساللللللللل فندومممم نییییییییممممممممممممم عرررررررررررررررررررررررررررر اسپریتتتت میخاااااااااامممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم خداااااااااااااااااااااااااااااااااااا

رنگ لوگوووشمممم سفید کرررررررررددددددددددهههههههههههههههه ینی کامبک نزدیییییییییککککککککککککههههههههههههههههههه فااااااااااااااکککککککککککککککککککککککککککککککککک

عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااات؟...
جسمبجبحفنقمقجقمقثثمسمشمشمشمثثمسمسمثمسمسممسسمسممس
فندوم نیممممممممممممممممممممممم؟.. سمینینینسن من میرم خودکشیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی عر عرررررررررررررررررررررررررر
ودففففففففففففف ثمقجبجفجمقمثمثمسمصمصمصمص برامون نیم انتخاب میکننننننننن منو این همه خوشبختی محالههههههههههههههههههههههههههههههه
سحیحیحیحینسنسمسم فاکککککککک
خدایاااااا باورم نمیشههههههههههههههههههههههههههههههههههههه6
نفس بکششششششششششششششششششششششششششششششش
یکی منو اروم کنهههههههههههههههه گاد گاد گاااااااااااااد عررررر تفففففف ثحقحبنیمسمثمسمسمسمثم

کامببببببببببککککککککککککککککککک؟..من الان سکته میکنممممممممممممممممممممممممم بالاخرهههههههههههههههههههه کامبککککککککککک
عررررررررررررررررررر...وااییییییی قلبمممممممممممممممممممممممممممم
سجسحیحینینثتثکثثتصنسجسجثمشمشمسنثنسنسجشمسن
الان گریه میکنممممممممممممممممممممم
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
شهیید در راه 22 بهمن روز انتخخخخ فندوم گستتتتززززززززز😭😭😭

عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر😭😱😱😱 من دارممممممم عر میزنننممممم ینییییییی چیییییییی ناموسنننننننننننننن

بعد هزار تا جمله در مورد اینکه گست ناین همیشه پیشتونه و ازین حرفا زدههه😭😭😭😭😭😱

امروز میگن ینییییییییییییی؟..22 بهمننننننننننننننن؟.. منم شهید میشمممممممممممممممممممممممممممممممممممممم 😭😭😭😭😭😭
من دارم عر میزنمممممممم گریه میکنممممممم قر میدممممممممممم دیوونه شدممممممممممممممممممممممممممممممممم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
خدایااااااااااااااا عر عرررررررررررررررررررر دیسبند نمیشنننننننننن.. تا اخر هستننننننننننننننن یجقجفجفجق 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
گاد گاد گااااااااااااااااااد..از ذوق دارم میمیرممممممممممممممممممممم..😭😭😭😭😭😭😭
/و/.و.و/م/ومنشسنتزی😭😭

😭😭ینیییی چییییی 70 درصد فندوم دارن میگن اسممون رو بذارن boo 😭😭چرا بو؟؟؟؟؟چررررااااااااا؟؟؟؟ربطش ب گستز من چیه دقیقاااا؟؟؟؟😭😭😭😭

ببین😭😭😭😭

ملت دارن میگن the only correct choice is boo 😭😭😭😭 نمیخااامممم من خودمو اسپریت میدونممم😭 مارووو جان ننت نذاری بو😭😭

boo چه کوفتیههههههههههههههههههههههههههه؟ 😭😭😭😭😭😭😭😭
ینی چیییییییییییییییییییییییییییییی... نزارن اونووووووو 😭😭😭
وات د فااااک 😭😭😭😭😭 من چرا توییترمو پاک کردمممممممممم؟ 😭😭😭 میرفتم بهشون میگفتم جمع کنن این کاراروووو😭😭😭
بابا ما بخدا با امید اسپریت زنده موندیمممممممممممممممممممممم 😭😭😭

یه حس عنی بم میگ قراره برارن بو ._______.
و یه حس خیلی خوب میگ گست از اول انتخاب کردن و ملت خودشونو دارن الکی جر میدن 😢😭
MAROO LOVER

عرررررررر میگه توی فنکافه در حال توزیع فندوم نیمنن؟؟؟ینیی باید فندوم برن انتخاب کنن از بین اسمایی که انتخاب شدن که یکیشون بشهه فندومم نیییییییییممممممم

خدایاااااا فقد بو نباشه بینشون 😭

من فنکافه از کدوم قبرممم بییییییاااااااااارررررممممممممممم 😭 با پیسی هر چی میزنم ثبت نام کد 8 رقمی فاکیس به یاهوم ارسال نمیشه 😭 😭

وات د فاااااااااااااااااااااااااک 😭😭😭😭😭😭😭
بو خیلی بدهههههههههههههههه اصن چرا باید باشههههه؟ 😭😭😭
با یه مروگر دیگ بروووووووووووو..منم برم یه خاکی ب سرم بریزممممم برم ب دوستام بگم اگ بو بود بهش رای ندننننننن 😭😭😭😭😭😭😭😭
نمخخخ😭😭

توی تمایس تصویری که جونهیونگ با فندوم داشت هم دختره میگفت بذارین بو 😭😭

دارم دعا میکنم مارو دیوث بازیاشو رو نکنه 😭😭 

اگه به مارو باشه که اسم گست ناین رو میخاست بکنه MAROO KEI 😭😭 کارشناس اوردن اسمشو با هزار تا تئوری کردن گست ناین 😭😭  الان خداکنه اون کارشناسا باشن اونور 😭😭

غلط کردهههههههههه 😭😭😭😭😭😭😭
قربون اون کارشناسهههههههه بازم بیادددددددددد 😭😭😭😭😭😭😭😭
بابا مگ بدون کارشناس اصلا میتونن کاری کننننننن؟ 😭😭😭😭😭
خدایااااا..ب توییتر دست یافتممممممم  😭😭😭
یششیششصیثق

بززززززززنننننننننن

اسپویل شدددددد رنگ کامبک بعدی سفیده 😭😭😭 اگه ROOF نباشه اسم البوم پس یا FLOOR عه یا WINDOW 😭😭 منننن اگه روف نباشههه و اسم فندوم هم بو بشه میررررررمم تا شیش ماه دیگه به گستز نگا هم نمیکنم😭😭

چرا فندوم ساز مخاف میزنن مادر سگای بیناموس

بابا اینا شیصد باز اسپویل کردن، هزار بار در روز میرن پشت بوم که بگننن داداشاااااا اسم البوم بعدی روف عهههه رووووووووووووووووووووووففففففف بعد چرا اینا میان میگن ویندو؟؟؟😭😭 پنجره که جزوی از اجزای مهم خونه نیست😭😭 باشه روف باشه😭😭 FLOOR هم باشه به خدا راضیم فقد ویندو نباشه😭

 

بوووو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟😭😭نمخخخخ نمخخخ #مریض😭😭

واااییییییییییییییییییییییی
بابا با روف دیگ چیکار داریییییییی؟ 😭😭😭😭
فقد اسم فندوم بو نباشههههه..😭😭😭😭
بشین برا اسم فندوم عر بزننننننننننن..با ویندو و روف کاری نداشته بااااااش😭😭😭😭😭
# عاشقان گست 😭😭😭😭
اااااااتتتتتتتتتعععععععنننننننننمممممممممم

توییتر رو باید بپیچی بری فن کافه 😭😭  اصن فن کافه نمیاااد تو پیسییی

تو فن کافه اسمارو گذاشتن که من نمتت ببینمممشووونننننننننننننننننننننن 😭😭

من دارم ثبت نام میکنم صبر ککنننننننن😭😭😭😭😭
چرا کد نمیفرسته خررررررررررررر؟ 😭😭😭😭😭😭
رنگ کامبک
میرم الان میمیرمممممممممممممممممممممم😭😭😭😭
GHOST9

اییییینااااااازززززز باید بری توی کاکائو ثبت نام کنیییی تففففففف اهههه

من ثبت نام شدددممم ب بدبختیییییییییی

ببین از الان رای گیری نوشته شروع شده تا 21 فوریهههههه 11 روز مهلت داریم رای بدیییییییییمممممممممممممممممممممممممم خداروشکر زمانش زیادهه

این قوانین رای دادنههه

برم منت کشی خواهرم بیاد ترجمه کنه 😭😂

منم ثبت نام کردممممممممم عر عر عرررررررررر😭😭😭😭😭
11 روزه خوبهههههه عالیههههههه

بابا حداقل انگلیسی میزاشتین نامرداااااااااا 😭😭😭😭
نمیتونی کپی کنی بزنی گوگول ترنسلیتتتتت؟ 😭😭😭
ب منم بگو چی ب چیهههه 😭😭
نادر بدبخت

نهه نمخخ اسم البوم بعدی برا من از فندوم نیمم واجب تره 😭😭

چرا متنش کپی نمیشهه دیوثثثثثثث

وات د فاااااک😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
شاید ویندو نیس حالااااا 😭😭😭😭😭😭

کپی نمیشههه؟ (؛ -_-)..اخه چرااا 😭😭😭
من برم.منت دوستمو بکشم بعد از ظهر  😭😭😭
مارو لاور

عرررررررر عرررررررررر امروز مارو ترکونده هااااااااااا به مناسبت 22 بهمن جرررر دیدی اهنگای سنتی ایرونی پخش میکردن تو لتس گست ناین؟ اوکی رعیس کمپانی ایرانیه 😂😂😂

چرا دارم میخندم وسط عر و این عاشورا؟ 😂

نمد برو یوتیوب الان مارو برنامه جدید منتشر کرد قربون اون ریخت ماهش برم 😂

youtu.be/ycOCNZUt8r0

خوشحالم با مارو ب صلح رسیدی  😂
واایییی یحیجیجیجثجثجث فک کن واسه 22 بهمن باشه 😂
در اینده ای نزدیک شاهد کنسرت های گست ناین در ایران خواهیم بود ( بگو امین ._. ) 😐😂
از ذوق مرگیه.. من هم عر میزدم هم قر میدادم 😂😐
باشه میرم میببنم XD
Gloxinia M.R

بفرمااااا

 

خخخخخخخ موزیک تلپاتی.......میگم تو و سارا و آیین همه دیشب پستاتون آهنگ داشت....تلپاتی پیدا کردین؟😹

زندگی را بر محور آنتمد ببینید💃.....😕راه راهامو آبی قرمز کنم لان ژان و ویینگ بیوفتن باهم؟😂😂😂😂

اها نمد..

انتیمد زندگیه واقعا TT
ووواایییییی سنقمثمثمثمثمثمثمثمسمثم عاره عارههههههههههخهههههههه
وانگشیان ایز رییییییییل 😭😭😭
GHOST9

پدرم دراومد!! فک کنم رای گیری کلا 21 فوریه شروع میشه چون هیچ جایی نزده که بریم رای بدیم! اه

+ چنل یوت T1419 قاطی کرده :/ یه ویدئو رو شیصد بار اپلود میکنه بعد شیصد بارم برا من نوتیفیکیشنش میاد :/ مستند دبیوشون منتشر شد :/ ، بعد مارو هنوز دنس پرفورمنس وال رو منتشر نکرده #مسئولیت پذیری تا چه حد!؟

بای

ینی فقد یه روز وقت دارییییم؟ TT

+ فک میکردم فقد برا من اونطوری شده (؛ -_-)
عهههه میرم اونم میبینمممممم..یوتیوب رفتم واجب شده :"

چرا منتشر نمیکنه ناموسا؟.. ب کدامین گناه نانوشته؟ :""""

عه کامنت قبلیم پرید باز

بزن

گونوو هم مثه شینه با همه مومنت داره

گونهیفده هیجده ایزریل [ GOMWOO+T1419] : شیپ جدید

این عکسه رو با کایری بود :/

 

گونهیفده هیجده 😂😂😂😂😂😂😂😂
نابود شدم بخدااا 😂😂😂😂
خاب من هنوز یاد نگرفتم کی ب کیه :"""""
!@#&...؟؟

فک کنم این که رنگ کامبک بعدی سفیده رو شیصد بار گفتم ن :/؟

بگو..هرچقد میخوای بگو XD
وای سفیده :"
شینم موهاشو سفید کنه..توروخدا :""" 😭
ایییییینااااااازززززززز

نهههه بدبختتتتت شدمممم

— boos , casper , phantoms , Ghouls , Ghost busters , Spirits  , dalgona , skeletons , haunts , hunters.

اینا اسمایی ک انتخاب شدههههههههه بو بیشترین رای رو داره چرررررررااااااااا 😭😭😭

ودففففففففففففففف
اخه بو چ کوفتیههههههههههههههههه؟ 😭😭😭
بزا برم ببینم چ خبرهههه ثنیمثنثنث گاااد
عرر

یه چیزی از اجراهای مخفی گستز که جایی منتشر نشده قاچاقی پیدا کردمممم حتی چنل خودشون پخشش نکردههه مال زمان دبیوعههه عرررر عررررر تفففففف قدرت رپ کانگسونگ شی و قدرت ووکال شین و دونگجون بهم ثابت شدددد عررررررر ایناززز رپ د‌ونگجون محشره هااااا بعد میدونستی شین و جونسونگم ک فقد ووکال خوندن تاحالا رپرم هستن؟؟؟؟ 

ینی چیییی 

۹تا دنسر اصلیی ۹تا رپر اصلییی ۹تا ووکال اصلییی ۹تا ویژواللللل اصلییی۹تا شیطان ناقلا (ودف جر)

۹تا فرشته پشمکک حاج عبدولاه ۹تا نی نی خررر کصنمک :/۹تا جیگرررر۹دلیل برای زندگییی۹عدد گست خفننن ۹عدد شبح دلبرررر 

۹دلبر و یک لانژان (وددددددففف) 

الان با گوشیم رفتم پا پیسی میاد اون چیز مخفیه ر‌و نشونت بدم DDD:

 

من بت میگم بزن تو کار قاچاق تو قبول نمیکنی 😂😂👏👏

خدایااااا میخوان منو دق بدن یا چیییی؟ TT
عاقا..میخوام رپ اون بشر شین و جونسونگو ببینمممممممم..اخه این همه استعداد تو چن نفرررر؟ TT
* بزن ب تختهههههههه ثحیحینینسنث *
پشمک حاج عبدالاه 😂😂😂😂😂
عاشق وفاداریت ب لانژانم ناموسااا  😂😂😂😂
دلیل برا زندگیو خوب اومدییییی 😭

عارههههه نشون بدههههههه  😭😭😭😭😭
* و من هنوز نرفتم فنکافه (؛ -_-) *
مارو و دوستان فصل1قسمت1

کانگسونگ رپر اصلی +ووجین 

جین وو +دونگجون 

شین و جونسونگ ک تازه گندش در اومده یاد دارننننن 

الان گست ناین ۶تا رپرررررر دارهههههع بعد تو اهنگای اصلی یه جورین انگار یاد ندارن رپ بخونن (یا بهتره بگم اهنگا جوری نیستن ک بشه رپ خوب خوند توشون) 

کانگ محشرهههه رپشش ووجین ک خداعه اصن 

جین وو هم  ک با دونگجون هیونگش میترکونن البوم بعدیو 

عرررررررررررررعععععررعنسنش

انقد کانسونگ کانسونگ میکنم دلم برا مهیاس هی تنگ میشه :| :(

پشمام 😭😭😭
هنوز باورم نمیشه جونسونگم میتونه رپ کنه TT
ایشالا رو نمایی میکنن از رپشون :""""
وای صدای ووجین تو رپ کردن.. یکی منو بگیره الان میمیرمممم ثحیحینثنث

برو بهش سر بزنننننننننننننننننننننننننن :(((
Ana.j .chim

وقتی بخوای بزنی گوگل ترنسلیت برات کره ای ترجمه کنه :|||||

بزن

بزن

بزن

عاقا..خدایی چ اسمای مزخرفی دارن میگنننننننن :""""""/

maroo & friends season1 episode 2
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

***** * ********* ********* ***** *** ******** * 

*** ***** **** *** *** **** ***** ************** *** ***** ******* *** ** ***

رفتی ب مهیاس سر زدی یا ن؟ (؛ -_-)🔨

وااییییی اونی ک تپل بودددد..تئودورررررررر..مثثجیجسجثجثجثم
کانگ اونههههه 😭😭
تو چرا دقیقا گیری رو اون قسمت همیشه؟.😂😂😐
اول شین الانم کانگ 😂😐
maroo & friends season 1 episode 3
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

:|

 

** **** ***** * ****** ***** ***** *** *** **** ** **** *** ** **** ****** ***** ********** 

:| ب توان 2

منم میگم برو ببین (؛ -_-)

😂😂😂😂😂😂
شرمنده.. اون برا شینه 😂😂😂😐
maroo & friends season 1 episode 4

چیو ببینم؟ 😂

جمله بندیم تو حلق عمم ناموسا (؛ -_-)
میگم برو ب مهیاس سر بزن (؛ -_-)
maroo & friends season 1 episode 4"امشب خراب بوده مارو اشتباهی قسمت4 رو دوبار پخش میکنن
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

کلیک کن داداش

قسمت کانگ خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااــــــــــــــــــــــــــــس!!!!

ثانیه44 شین میخونه~

1 و 15 کانگ ~ عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

******* ** ***** ***** ***

 *** ** *** **** * ****** ****** *** **** **** **

** *** ********** *** ** * ***

جین وو و کانگ فقد دوتا توت فرنگی خانم ان 😂😐

مرسی داداش 😂😐

من.. هر شب.. این ویدیو رو ماچ میکنم میگیرم بغلم میخوابمممممممممممممممم
ودفففففففففففففف چرا اینقد خوب بووووووووووود😭😭😭😭

خدایا..اصن کانگ یه لحظه شروع کرد ب رپ خوندن گوشی رو پرت کردم رو تخت 😭😭😭 بعد عین خر حمله کردم از اول نگا کردمممممم نسحسسن 😐😭
وای.. جین وو.. وان جونهیونگ ..وای شیییینن..وای تهسونگمممم وای ووجین ..وای جونسونگگگ..
صداهاشون چرا اینقد شفاف و قشنگ در میااااد؟ 😭😭😭😭

عاقدبیارم؟ TT
تو چرا اینقد چیییی؟..بگوووو😂😂

وای توت فرنگی خانم 😂😂😂😂😂😂😂😂
"سریال مارو و دوستان دیگر پخش نخواهد شد
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

خدایی اخرین نظراتو برداشتی من ب زور میام پایین  

اخخخ اخخ پرنس پرنس~ 

*** **** **** ** ** *** **** *** *** ** XD ن عن خوردم بیخی اینا خواهرامن فقد خخخ 

خیلییی توت فرنگین این خانما XD

برداشتم ب دلایلی (؛ -_-)
بزا الان باز میزارم ..

چ خبرههههههه 😂😂😂😂😂
فندوقن اصن TT
اخر عاقد بیارم یا ن؟ 😂

چرا مارو و دوستان دیگ پخش نمیشههههههههههههههه؟😐🔨🔨
چون کارگردانش چلاغ بود
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

**** ******* ******* 

** ***** ** *** ** **** ** *** **** * ***** *** * ** ***** ** ** ** ** ***** ** *** *** *** *** 

*** ****

چرا چلااااااغ؟  😂😂😂😂😂😂😂😂
وای 😂😂😂😂😂

نمد..
ناموسا با دوتا؟ XD
پس چلاق؟
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

****** *** **** *** *** ** 

*** *** **** ****** ** ** ** ** **** ***** **** 

***

ن همون چلاغ 😂

ن نگفته..ولی حس خوبی ندارم.. 
منم میگم یکی هس TT
میخوای بپر اونور هوم؟..
وندا ایز نادر"ناموس مسلمانان ایران زمین

عه عب نداره 

نه من باس برم درس دیه توام برو درس :| 

موید فعلا تهسونگ خان :| 

بابا ناموس 😂

چشممم..فایتینگ ^-^
موید استاد نادر XD :|
Kim Hyeon ri

سلااااامممم پارت جدیدو خوندی؟ •-•

 

سلااااام عارههههه قحیجبنیمیمیمسمسمسمس
دلم برا سوهو کباب شدددددد..الان چی داره با خودش فکر میکنهههه؟ TT
اون پسره چرا اونقد کیوتهههه؟ TT
ولی سوجونننننن..فقد سوجوووون
Kim Hyeon ri

واییییییی اصن خنده های پسره رو دیدم گفتم این چه کیس خوبیه ولی هی یاد سوجون افتادم ندای درونم گفت چشماتو درویش کن :|

سوهوی بدبخ -__-

خیلی کیوت بود.. 0-0
ولی اون جذبه و کیوت بودن سوجون کجا..این کجا TT
راس میگ..درویش کن (؛ -_-)
من دارم میگم.. دختره ی احمق اخر میره با سوهو :|~
Kim Hyeon ri

T-T

اره بابا از اولش تابلو بود فقط من امیدوار بودم با سوجون بمونه که نموند •~• 

خخخخخ سوهو چرا انقد خجالتیه اخه دیگه حرصم داره درمیاد 🔪

 

میشه بر گردن پیش هم؟ TT
خجالتی بودنش گوگولش کرده دیگ 0-0
🎀💃 شفتالویی به نام مائده

اوخیییی چه فشنگه عکسههه

ن فقد عکسه.. اهنگشم قشنگهههههTT
Baby Blue

این خیلی قشنگهT-----T

زیادی قشنگه..
cupcake ...

واوووو*0*!!!!! واوووووووووو*0*!!!!!!!!!!! ترکوندی که نویسنده~*~*~!!!!!

 

سلااام خوبیییی*^*\?

ندیده بودی این پستو؟..چینجا؟ 0-0

سلامممم..تو خوبی؟ /^-^\
cupcake ...

نوج :{ من تازه اومدم الان^^

اوهوم*^*

 

اوره خوفم*)* تو خوفیییی نویسنده جونی*^*؟؟

ایگو :(
خوش اومدی /^-^\

تو همیشه خوف باش ^^
نات بد..
cupcake ...

چیزی شده0-0؟؟؟؟

 

2 روز نبودمااا-3-!!!

چی شده؟.. برا کی؟.. ها چی ؟ 0------0

دلمون تنگ شد =)
عاقااا..اون ادامه داستانت چی شددد؟
cupcake ...

ککخ^^ اونی من از تو پرسیدم چرا ناراحتی چی شده و اتفاقی افتاده^^؟؟؟

 

اووو030!!!...^^ منم

 

این 2-3 روزه خیلی سرم شلوخ بود :{..وقت نکردمT...T

فکر کنم ...به نظرت خوبه؟؟>~< ادامه بدم0-0؟

=) همچی اوکیه

^-^♡

ایگو TT
معلومه ک ادامه بدههههههه..من حتی میگم پی دی اف کن بزار وب کیوتی :"
cupcake ...

موخوام همین کارو تونم اونییی~*0*~!!!ولی....>~<صحنه ها رو چه کنم0-0؟؟؟

 

بلد نیستم پی دی افو رمز دار تونم:{...2 روزه تو این فکرمT...T

کیوت XD
ام.. صحنه..ام.. نمد 0-0

بده من برات رمز دار کنم D:
cupcake ...

جدییییی*ة*؟؟؟؟

 

بوشه من نوشتم و کاراشو توموم کردم مودم بهت بلام بی زحمت انجام بودی*0*

 

یه سفال نویسنده030جونییی گیف تو پی دی اف کار موکونه؟

یعسسسس

باشه کیوت.. فقد رمزی ک خواستی بزاری رو بم بگو

ن کار نمیکنه.. فقد تو پاورپوینت جواب میده
cupcake ...

تنکیووووو ولی ماججج>3<

 

اااع/:!

کیس بک کیوت TT

عاره دیگ.. :(
cupcake ...

حیف شد @3@ صحنه هام گیف بود گشنک حس موکردین *vvv*(خنده شیطنکانه و ابرو هاشو شیطونکی بالا پایین انداختم و دلل رفتن -3-~~~هوو هووو هووو)

واووو..گرفتم از کدوما میگی XD
میتونی تیکه تیکه اسکرین بگیری بزاری..

خادا..صافت شدم XD
cupcake ...

گیف 8 تایی که ص هاش پشت همن رو چطوری آخه@3@!!:{اینطوری 20 صفحه می شه کههه00/!!!بعدشم ججللل می رن ملت×-× گشنک می زنه چطوری نشون بدم xP!!!?

~-~سر همون ص هایی که موخوام ادامه بدم من همیشه نابودممم×0×!!

یاخدا XD
گرفتم..گرفتمممم XDD

چرا نابود؟.. اسمات نویس نیستی؟
cupcake ...

0....0 موبونی من چی موکشم؟؟؟0-0 دارم به گوززز مای هلت می رسم×-×

 

 

چرا...ولی چون خودم...تا به نوشته ها حس ندم مگه...حسش می کنی^^!؟

 

/: تو اون فاز رفتن کمر شکنه=/...0-0 به شخصه می میرم ...×-× اون صفحه ها همیشه تو ذهنم نوشته می شن تا حالا ...نتونستم...گوجه رو دیدی0-0!! >< من اون می شم>~<

وای دلم XDDD

شاید.. ولی من حسش میکنم..

گوجه کیوتههههه نسیحینینینسنسنسنسنسن
* کاپکیک را بغل میکند *
cupcake ...

نوخندن اونییی-0-!!!

 

0...0 الان جیشش موکونمااا-0-!!!

 

بخلللللل/*0*\~~

خب خیلی کیوتی چیکار کنممم؟ XDD

وای نه نه..غلط کردم XDD

* محکم بغل کردن و ناز کردن موهای کاپ کیک *

cupcake ...

تو به من بوگو چی کال تونم 0..0؟؟؟ خودت چطوری مونویسی اون ...اهم ..هاروو؟؟xp(بیییغ...گل انداختن ..از حرفش)

 

$---$

 

(اونییی چلوندیممم>0<)

ب راحتی؟  :"
من زیاد مشکل ندارم با اسمات نوشتن XD

* بیشتر چلوندن XD *
cupcake ...

من خیس موکونمovvvvo مطمعنم آف موشم تو زمین (ببیییلل ببیییلل بببوللل بیییلل >>>غرق شدن)

 

اووییی اووییی>3<

* بغل کردن کاپ کیک و نشوندش *
اب نشو ..
* یه کیک شکلاتی به کاپ کیک میدهد *
اینو بخور یکم فکر میکنیم حالا..

* ناز کردن موهای کاپ کیک ^-^*
cupcake ...

~*0*~!!!!!!!!!!!!!!!!

 

آآآآآآآخ جونننن شوشولااتتتتتتتت*0*  یااااااااممممم-0- ~~~ >~<  -3-  *3*!!!

 

(هوووو هوووووو >>>صدا فضا معنوی و ستاره های ذور سر کاپ کیک )

 

با چشم ستاره ریز تو چشماش به نویسنده نیگاه موکونه و شوشولاتشو موخوله و آخل هم با زبونش انگوشتشو لیسس موزنههه$0$

نوش جون XD

* گرفتن ستاره ها و گذاشتنشون تو جیب * XD

=)
Magi ˙·٠

اون لنتی چیه توی پیوندات؟

* از ذوق داد و فریاد کرده و سرش را توی متکا فرو میبرد *

نمیدونم ک..چیه؟ =))))))))
* ریز ریز میخندد و موهای مگی را ناز میکند *
reeeeeeeeeegtgtrtrgtrg

ایننااااااززززززز اسم البووم بعدیییی صددددددد درصدددددد روف عههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

اسم تایتل ترکککککک سئوللللللللل عهههههههههههههههههههههه

این البببببووووووووومممممممممممممممم عششششششقققققققققققققق اول و اخخخخخخخخخخخخررررررم  میشهههههههههههههههههههههه عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر اشکککککککککککککک خووووووووووووووووووووووووننننننننننننننننن و عرقم دراووووووومددددددددددددد لخثلاثخثااثقاقثاثقاثاثلاقلالافعخلبرتبیتتدفقفللفلفلفلاالللللللللللللللنبیمتنمیبنبمینمبیبنیمنمبی

شسینمتاععقثقخقعثخبقببقلتلترههههههههفهقهعقهفقهقففقلخهقهقهعقفهعخلخعهلخقعه

فهلخعععععععععععععععععهاخلللللللللللللللللللللللللللللللللللصفرف

* وی سرش را داخل بالش برده و از ته دل جیغ میکشددددد *
 جثنینبنینیستسستسنستستسنستنستسن وای وای ووااااایییییییییییییی
سمیمینسن خدااااااااااااااااااا من الان ذوق مرگمممممممممممممممم
T-------------T
سئووووووووولللللللللللللللللل عر عررررر عررررررررررررررررررررررررررررر
باورم نمیشه پیش بینیت درست دراومدههههههههههههههههه
نسنسنینسنیینیمسمسمسمسمسنسنسنسن * اشک شوق *
نفس بکششششششششش بزا منم نفس بکشممممم ثنطزنینیحینیمیمسمسمس
این بهترین خبری بود ک از دیروز بم رسید.. اریگاتووووو TT
Kim Hyeon ri

بهم بگو...

بگو که خوندیش...

بگووووووووووووووووووووو 

جییییغغغغغغ  عرررررررررررررر واییییییییییییییی

.

.

.

هووففف خب الان بهترم 😂

فقد..
یه درصد..
احتمال بده..
من ..
نخونده باشم.. :"))))))))))))))))
ننثیجسچشمززیجسجسمسمسصم واییییییی عرررررر بهش زنگ زددددد سنینسن 
سوهو چرا گوشیو گرفتتتتت؟.. نکنه خودش جواب بدههع؟ تستینسننسنس

افرین همین خوبه..دم ..باز دم XD
Kim Hyeon ri

بحعثفخیلنزانزتخق۷فیلنزتلزخلزلنزانرارحایبب

گاااااادددد اصن اون لحظه که اسم سوجونو دیدم ...

شاید چون جوگیونگ به هم ریخت

ولی... نمد چرا انتظار دارم سوهو مثل یه بچه خوب به جوگیونگ کمک کنه و باز به سوجون برسونتش و خودش هیچ وقت نره جلو :/

 

عییحح تازه اروم شده بودم...

ولی جونگ کوک با موهای ابی رو دیدم الان دارم با قلبی که جر خورده تایپ میکنم... -__-

منم همچین انتظاری دارم.. ولی چشمم اصن اب نمیخوره :/
دیدی وقتی درخواستشو قبول کرد عین چی ذوق مرگ شد؟ :"
بنظرت اون پا پس میکشه؟ :""""
خادااا من تحمل ندارمممممم :""

جی کی با موهای ابی..
ابی..
ابی...
..
..
* وی ب رحمت خدا رسید *
Kim Hyeon ri

انتظاراتمون چقد معقوله XD 

 

بنگر •-•

خیلی :"
محو شدیم سر ترو بیویتی.. :"

ار یو کیدینگ می؟ :""))))))))))))))
این واقعیت نیس ن؟ :"))))))))))))
من الان دارم خواب میبینم ن؟ :"))))))))))
اوک اوک..
من ارومم..
.
.
.
.
.
.
.
اون دکمه لفت د لایف کووووووووووووووووووووووووو؟
حثحببحبحیمیمیمسممسمسمسنسنسسنینبنبمیمسمسنسمسم
ودفففففف..چراااااااااا..ب کدامین گناااااااااااااااااه؟
Kim Hyeon ri

میبینی؟ 

میبینییییییی ملت اول صبحی به چه روزی افتادن؟

 

خودتو کنترل کننننننننن

ما باید زنده بمونیم

که کوک و با رنگای دیگه ببینیم •~•

 

مردگان در راه جی کی :"))))
من خوب نیستم..ولم کنین :"))))

نمیتونمممممم سجسجیجینیسحینسنینسمسمسم
با رنگای دیگ؟..
سفیدددددد؟ :")))))))))
وای سفیددد ثحیجبجببججیقججیسممس
Kim Hyeon ri

عررررررر نههههههه

سفید با هایلایت ابی یخی یا بنفش یا... •-•

یکی منو جمع کنهههههههه

 

سفید..من سفید میخواممم ثجیمثجسمث
* البته فعلا سکته برا رنگ ابی رو رد نکردم :" *
منممممم TT
Estrella もえ

آریگاتوووو حتما تبریک میگم ㅜㅜ💕 یپ، کول و باحال. :)) عه ماجی؟ اوکا-سان واکااای! *w*

...آخه حس میکنم سر همه رو میخورم ._. همینقدر که توی دنیای واقعی کم حرفم اینجا پرحرفم. هرچقدر که دلم میخاد...؟ ㅜㅜ اینطوری به من نگو ها بی جنبه‌ام. یهو دیدی یه طومار ۱۰۰۰ خطی برات اومده =))

جواب ذوق مرگ شدنت رو هم عشقت میده. عشقت کیست اصلا؟ :" اون بار لیست انیمه‌های ناموس دادی الانم لیست ناموسای آدم (چه واقعی چه فیکشنال) بده اصلا. *w* ایف یو لایک البته.

کیاااااهههه مررررسیییییی چه کاوایییییییی😱 چی‌ان اینا خوردنی‌ان؟ اگه هستن که خیلی خوشمزه به نظر میان ولی درعین حال آدم دلش نمیاد همچین چیز کیوتی رو بخوره آخه. '-' ولی اگه با هر بار یه نفر رو فالو کردن همچین کادو کاوایی‌ای میگرفتی ها. :)) آپدیت: وای خدا الان دقت کردم گوشاشون بادومهههه :"


همف باشه اصن سوتتو بزن *pouts*😂😂

مرسی XD♡

این چ حرفیه؟ :( سر خوردن چیه دیوونه.. من اتفاقا کسایی ک کامنتای بلند بالا میدن دوس دارم =)
دایجوبو.. من مشکلی با 1000 خطی ندارم..فوقش جوابت میشه 1001 خطی =))
ای دونت هو عشق :"
میشه تو یه کامنت دیگ بدم؟.. چون حس میکنم خیلییییی زیادن :"

خودت کاوایی =)
دقیقا دلش نمیاد TT
وای سحیحسحسجسسحثج راس میگیییییی TT



Gloxinia M.R

آچاااا

خسته نباش...بیا آبت بدم ،نور ت  بدم خستگیت در بره

 

 

دست و دلباز کی بودی تو

جااااانننننننن چه گوگولی و خوشمزه.....پیشولیا

 

هعیییی مرسیییی :"

واقعا واقعا :"
خیلی گوگولن TT
𝓪𝓾𝓻𝓸𝓻𝓪 𝓬𝓱𝓪𝓷

مدیونی اگه فکر کنی الان دارم از استرس و ذوق میمیرم xD*

برای یار nام صفحه رو رفرش میکنه...

 

+وای دارم میلرزم :| 

ن نمیر :"

+ اخه چراااا XD
𝓪𝓾𝓻𝓸𝓻𝓪 𝓬𝓱𝓪𝓷

نشسته ام به در نگاه میکنم پنجره اه میکشد... 

اه نکش دیوونه XD
𝓪𝓾𝓻𝓸𝓻𝓪 𝓬𝓱𝓪𝓷

ی حسی میگه فرست نمیشم "-" 

از کجا معلوم؟ =)
𝓪𝓾𝓻𝓸𝓻𝓪 𝓬𝓱𝓪𝓷

فقط نیم ساعته دیگه "-" *البته ی دیقه اش رفت *

+چرا حس میکنم نتم قراره اونموقع بره @-@

واااای نکنه نت نخریده باشه برام داداشم xd

وااای نه.. 

+الان توی تاریکی همه چیز جن به چشمم میاد (༎ຶ⌑༎ຶ)

دو کیلو کم کردی XD

+من مراقبتم =)
𝓪𝓾𝓻𝓸𝓻𝓪 𝓬𝓱𝓪𝓷

با این حد از امدن من تو وبت حس میکنم الانه که بیان ارور 401 بده :|

 

 xDD

وبم تورو دوس داره..اینطور نمیشه =)
𝓪𝓾𝓻𝓸𝓻𝓪 𝓬𝓱𝓪𝓷

ایا فقط ده دیقه دیگر مانده است؟

ایا بعد 23:59 00:00می آید یا من اشتباه کردم xD? 

نفس بکش ..خادا..
Estrella もえ

موچیرون! تو هر کامنتی خواستی هرموقع که خواستی بده.

ㅜㅜ... منم جوابِ جوابت رو ۲۰۰۰ خط میدم اصلا. p: (باید خیلی طول بکشه که بنویسمش ولی ._.)

 

ای جان نکو-چانا روووو😫🧡🧡

خدا کیوت TT
( برا منم طول میکشه..ولی مگ اصن مهمه؟ =) )

* اشک میریزد *
𝓪𝓾𝓻𝓸𝓻𝓪 𝓬𝓱𝓪𝓷

وااای فقط کامنتای دیشبم xD خل شده بودم.. 

من دوسشون داشتم ک =)))
Estrella もえ

هاییییی آنا-چان *w* خوبی؟ خوشی؟ سلامتی؟ اومدم احوال پرسی کنم فقط. یه چیزی هم میخواستم بگم یادم رفت چی بود انقدرم خوابم میاد. :((( هروقت یادم اومد میگم حالا. *sighs*

انیووووو
تو خوبی خوشی سلامتی؟ XD
خوب کاری کردی =)))
فک کننننن ثنینیحیحییج
برو بخواب * پتو را روی استرالا میکشد*

Estrella もえ

من خوبم خوش نمیدونم سلامت هم که اصلا😂😂 خودت چطوری؟ جواب ندادیا :"

ای وای آنا-چان کاوایی :"💕 اِسترِیاس تلفظ اسمم. این پتو رو روی سر میکشد که گفتی بیشتر خوابم گرفت حتی واااایییی مظتسیممسشنینمتسمم :))) چه آرامش بخش. 🥺

چرااا..؟ :(
من درحال دست و پا زدن در توهم XDD
مگ من چی گفتم؟ 0-0 * کامنت قبل را میخواند *.. نثحزییرجبجبجسج واااییی میانهههههههههه TT
پس بخواب * موهای استریا را ناز میکند * 
cupcake ...

نویسنده جون صندوق بیان تو هم بالا نمی یاد0..0؟

 

>..< هیونگ مگی ازش...خبر داری؟؟0..0 خوبه؟؟؟هعیییی~~~

-~-

نه گوگول.. بالا نمیاد.. :"

ن :(
بهش کامنتم میدم ولی نیس :"(
cupcake ...

TT--TT بیان مثل اینکه پوکیده TnT

 

OvvvO منم بهش پیام دادم ولی جواب نداد>..< امیدوارم حالش بهتر بشه:{

 

خودت خوبی^^؟

چن روزه پکیده الحمدالاه :/

منم امیدوارم..نگرانشم :"

نات بد.. تو خوبی؟
cupcake ...

0-0

O..O چکشم کو بزنم به بیان -0-  -~-!!?

 

منم OvvO

 

 من هم خوبم اگه هیت رو فاکتور بگیریم که من الان تو اون دوره امxD

چکشت خطرناک بود برات من برداشتمش :"

ایگو XD
cupcake ...

ااااااااااااااااااااععععععععععععععع/-0-\!!!!!!!! چکوشمووو بهم بوده اونییییی!!!

من موخوام پست بوزارم ولی نموشههه/T0T\

 

:| به بیان معتاد شدن حس گندیه-~- خیر سرم می خواستم نیام:/ نمیشه:{

 

=-= اهمم اهممم اونییییی

نچ.. خطرناکه..
منم میخوام یه کارایی کنم ولی نمیشه..تا فردا درست بشه احتمالا..

میدونم TT

بلی گوگول؟ =)

cupcake ...

=-= ( جوجویی به نویسنده نزدیک موشه و نگاه کشنه می فرسته حوالی نویسنده و بعد برخ چشای شیطان میاد تو چشماش 0^0 ) چکشمو پس نمی دی دیگهه!!0^0\!!

 

T~T امیدوارم فردا درست شه:{

 

داستانتو به کجا ها رسوندی*)*؟؟

* ابرو بالا میندازد *
نچ نمیدم

دونت کرای.. درست میشه =)

ب هیچ جا.. سه هفتس بش دست نزدم :"
cupcake ...

(نزدیک نویسنده میشه و به چشاش نیگاه موکونه 0^0 خوف خودت خواستی *--*\!!)

(یه لگد به روی نوک پا موزنه=0= و *~* شروع بع گلگلک هم موکونه تا جون بوده*^*\)

 

TT می خوام رو بیان برم بشینم:/

 

O0O!!!!!!!!!! سه هفتهههههههه!!!!!!!!چراااااااا:{!!

نکنننن XD

هعی :"

نشد دیگ.. یه سری مشکلات داشتم
Estrella もえ

های! :" اوگنکی؟

پست آخرت... دوشتانو؟ =(

کنیچیوا =)
ینی تا این حد محکم حرف زدم ک همتون نگران حال من شدین؟.. کیوتای لنتی :")
Estrella もえ

خودت کیوتی :((💕 معلومه که نگران میشیم. این نشون دهنده قدرت قلمت هم هست. نمیدونم قضیه چیه حالا ولی بیا با چکشت هرکی ناراحتت کرده رو بزنیم!!! (من روی چکش تو کراش داررررمممممممممم😂😂🔨)

گوگول :")
واو..هونتو؟ :" * میرود ک ببیند چی نوشته *
نععععع..چکشم نههههه TT اون برا منهههههههه TT
ولی اگ دستم باشه میزنم خدایی :/
Estrella もえ

هونتو نو هونتو دایو~ ^-^ انقدر دوست دارم پستای چالش آینه‌س چیه؟ اونا رو بخونم. هنوز وقت نکردم ولی یکی از همین روزا میخونمشون.

باشه... :((🔨 قلبم شکست ولی سعی میکنم فراموشش کنم :((💔

اره چالش اینه :") + خوبه گفتی..امشب باید شب شیشم بزارممم سحینیینیحیننی
هروقت خواستی بخون =))
ن قلبت نشکنه :" دلم نمیاد :"
cupcake ...

خوب اونی بیا کیک آوردم برات^^ 🧁

کیک واس چی گوگول؟ :")
cupcake ...

🔨 💔 🧁  "-" !!پس کدومو موخوای؟؟.".

قهوه XD
cupcake ...

>0< نووو گهوهههههه

 

"-" قهوه هام توموم شدO...O 🔨 💔

:"""" 💔
اشکال نداره..شیر داغم قبوله :"
cupcake ...

"-" بوشه برات شیل کاکایو مویارم>..<

نمیشه شیر خالی باشه؟ :""
cupcake ...

0~0 بوشه شیل میارم....نی توت فرنگی یا شیل موزی هم اسانسی نموخوای0(0؟؟یا شیل عسل؟؟

مرسی کیووووت♡
شیر عسل خوبه =))
aurora

عه اینجا بازه =) چه عجیب. 

عه یه کیوت اینجاس..چ عجیب..
همیشه باز بود..ولی صابخونه رفته بود تعطیلات..
aurora

عه وا دلم برای کیوت خطاب شدن توسط تو تنگ شده بود؛ عجیبه.

واقعا؟ مثل اینکه از قافله عقب بودم. حالا حال صابخونه چطوره؟میدونید چقدر ناراحت شدم وقتی اون اکانت تلگرام که ازت داشتم رو دیلیت کردی. 

چرا عجیب باشه~
صابخونه مخلصت..درگیر دانشگاه.. حال کیوت من چطوره؟
میدونم..خیلی یهویی بود..متاسفم..
بیا..بزا با این جدیده از دلت دربیارم:)
.. ꪑꫀᦔⅈꪗꪖ

سلامممم

نمیدونم هنوزم اینجا میای یانه ولی دلم تنگته:» 

یادته باهم حرف میزدیم و تو کنکوری بودی؟ الان منم کنکوری شدم هعی چقدر زود میگذره این عمر... 

+هنوزم موفق نشدم مودائورو ببینم اما مانهاشو تقریبا خوندم :> 

سلام
ن حقیقتا یادم نیس
کسیو یادم نیس کلا
+این افتخار بزرگیه تبریک میگممممم
.. ꪑꫀᦔⅈꪗꪖ

اشکال نداره مهم اینکه من یادمه 😂

خاطرات خوبی بودن

امیدوارم موفق باشی♡

خیلیم عالی
توام همینطور
𝙑𝙖𝙣𝙙𝙖 𝙂𝙡𝙚𝙚𝙯

درد یعنی لینکایی ک قبلا داده بودیم ب هم دیگه باز نمیشن عکسا و فیلماشون

ینی عملا کلی شینست مومنت از دست رفتههه کلی اسکرین و عکس از بچهامون از لایواشونو...

هعب

 

درد و نفرین..درد و نفرین...درد و نفرین*
𝙑𝙖𝙣𝙙𝙖 𝙂𝙡𝙚𝙚𝙯

فاعک اهنگ این پست>

هق
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
🩸🗡..𝑶𝒖𝒓 𝒇𝒂𝒍𝒔𝒆 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒘𝒂𝒍𝒌𝒆𝒅 𝒐𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒆𝒅𝒈𝒆 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒘𝒐𝒓𝒅
..𝑨𝒖𝒕𝒉𝒐𝒓𝒔..
..♡𝑰 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒕𝒉𝒆𝒎︎..
Designed By Erfan Powered by Bayan