🤍..Yizhan world ..🤍

☆..They're the truest dream..☆

احساس غریبی ک میگن اینه فک کنم~

  • 18:14

 

من امده ام وای وای~

یو همگی..

وبم واقعا تار عنکبوت بسته.. حس نمیکنین شبیه خونه ارواحه؟ XD

بگذریم..

نمد چن وقته پست نذاشتم اینجا.. ولی بعضی وقتا میومدم و کامنتای شمارو جواب میدادم.. مرسی از کسایی ک حالمو پرسیدن ♡

خب..

فقد اومدم ببینم کیا هنوز اینجان و نرفتن '-'

و  البته اینک قالب جدیدمو فرو کنم تو چشماتون XD

 

+ سوز میاد از یه جایی *بستن پنجره وب*

+ حال و احوالتون؟

+فالوورای جدیدی هستن ک من نمیشناسم *بیشتر احساس غریبی کردن *

+ اهنگ fixed post عوض شد..حتما گوش کنین چون خودم ب شدت روش کراشم..

  • ۴۰۷
BlackBlue Translator

ابجیییییییییییییی

دلم برا بت تنگیده بود

سلااااام
می تو می تو ")
𝗟𝗶𝗺 𝗔𝘆𝗹𝗶𝗻 🌙؛

دلم برات تنگ شده بود:")

...
ایلین...
بیا ماچت کنم...
وای شت...
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

ای دونت نو .. نمی شناسمت !

ب هر حال درسام و 14

اند یو؟

میگم ک..نصف کسایی‌ک‌ فالوم‌کردنو نمیشناسم
اینازم و 18
خوشبختم از اشناییت
BlackBlue Translator

تو تل که صحبت کردیم یه کوشولو خخخخخخ

گفتی بزرگ شدم ججججرررررررررر

خوبی؟

چه خبر؟

یه سوال فنی

اول سریالو ببینم یا انیمه

منظور آنتیمد هست

یه کوچولو~
هنوزم سر حرفم هستم!
خوبم
سلامتی XD
اول انیمه رو ببین.. چون فصل اخرشم اومده
𝗟𝗶𝗺 𝗔𝘆𝗹𝗶𝗻 🌙؛

آنا..:"))

آیدی تلتو بده بیشرفTT

خیلی دلم تنگ شده بود براتضناضکصنضذصق

اونی سپ شیپرمTT

کیوت خر دلم تنگ شده بود واست
تل داری ؟..چرا زودتر نمیگییییییییی بیا خصوصی بدمت
دونسنگ سپ شیپرم..وای جدا چرا اینجا نیستی بگیرم ماچت کنم؟ها؟!

𝗟𝗶𝗺 𝗔𝘆𝗹𝗶𝗻 🌙؛

منم همینطورمنثبذکثصنذضصث

آیناز اونییییییTT

بغل میخوام هق

تازه امروز زدم..xD

جون دلممممممممممم
کیوتتتتتت
ایدیتو بده یا بیا خصوصی من بدم بت
Alex Ai

سلام...من همیشه اینجام

عر ایین
بالاخره منم اینورا پیدام شد XD
تو همیشه همه جا باش اصن
𝗧𝗛𝗘 𝗩𝗔𝗡𝗗𝗔

عه وا

عه وا ب جمال مبارکت *وات XD *
قالب خوبهههه؟ TT
𝗧𝗛𝗘 𝗩𝗔𝗡𝗗𝗔

خانم جی چیم چنل دیلیت هنوزم پا بر جاست or what ؟

جی چیم ب قربانت نه..حوصله چنل دیلی ندارم XD
ولی اگ تل داری میای اونجا؟'-'🤚🏻
ᴋɪᴍᴍ ᴘᴀɴɪ

ایناز اومامی؟

ن عزیز
من اومای کسی نبودم تاحالا
آیســــ ـــان

همین چند وقت پیش بود به پروفایلت خیره شدم و با خودم گفتم:"یعنی ستاره اش کی دوباره روشن میشه؟"

:")

ببین کی اینجاس~
بیا بغلت کنمممممممم
ستارم لامپش ترکیده بود..امروز عوضش کردم ")
𝗧𝗛𝗘 𝗩𝗔𝗡𝗗𝗔

لیم ایلین همون ایلین پنتاگونه خودمونه؟ ودف الان فمیدم... خدایا توبه

ناموسا نمیدونستی؟'-'\
توبه کن.. نذر عطا کن..صلوات بفرس '-'\
*من هنوز نوشتن صلواتو یاد نگرفتم XD*
𝗟𝗶𝗺 𝗔𝘆𝗹𝗶𝗻 🌙؛
گوگولم TT
حس نمیکنی قلب اونی پیرت کشش این جایزه های فوق هاتو نداره؟
ب کدامین درگاه عر بزنم؟؟؟
Baby Blue

برگشتییییی*-*

...
اسرا..
وای..
دلم برات تنگ شده بود...
دختره خر کیوت..از جلوچشمام خفه شو تا تو بغلم لهت نکردم..")))
ㄥ𝓐ᗪ𝐲 𝓛𝔸𝐆ᵉŕ ♠️

اینازززززز 

سلاممم لاولی منن

پریساعم 

خوبی ؟

میصت فداتشم

اب پریییی
سلاااام
منم میصت ک ")
من خوبم..خودت چطوری؟
آیســــ ـــان

بغل محکم*

دلم‌بغل میخواست خیلی:">مرسیD:

یه بغل گنده میدم بت پس~
حالت چطوره ایسان کوچولو؟..
Alex Ai

دلم برات یه ذره شدهه............

 

وایستادن قلب با دیدن این ری اکشن ایین*
باشه..
بای لایف اصن.. *اشک*
بیا بغلم منم دلم تنگ شدههههه
ㄥ𝓐ᗪ𝐲 𝓛𝔸𝐆ᵉŕ ♠️

ای جان

منم همینظور

خداروشکر .منم بد نیستم 

همیشه خوب باشی اب پری
یکم هاله ی دارکی میبینم دورت..مطمعنی چیزی نشده؟
𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

قالبت فرو رفت تو قلبمxD

خوبی؟">

کلا قالبای من فرو میرن تو قلب ملت..عاه..باید دست از این قلب دزدیام بردارم *جوری ک اعتماد ب سقفم همیشه زیاده و خودمو بازیگر نقش اصلی یه وبتون میدونم :|*
هیون ریییییییییییییییییییی
بیا بغلم دلم واس توام تنگ شده بودددددددد
من خوبم..خودت خوبی؟..همچی رواله؟
ㄥ𝓐ᗪ𝐲 𝓛𝔸𝐆ᵉŕ ♠️

تنکس  انا اروپایی

هاله دارک؟ چ طورمگع؟

جاست بگ ک درست میبینی

خیلی اتفاقا تو زندگیم افتاده ک حتی نمیخوام دوباره یاداوری شع واسم

هیچی فقد یادمه هاله ی دورت رنگی بود.. الان هرجا بخوام نگا کنم دارکه.. 
چ کردی با خودت اب پری..
مطمعنم میتونی از پسشون بربیای
Alex Ai

اوکی بای

ها؟چی؟ چیشد؟ من چی گفتم مگههههه؟
Alex Ai

Run

'-----------------'
بیا بگو چی شد تا نگرفتم کتکت نزدم '---'
Alex Ai

بابا هیچی رد دادم یه لحظه

رد دادنتم کیوته '-'
Alex Ai

اعه چیگاو :/

کاوایییی
𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

 نکن اینکارو با سقفXD

منم دلم تنگت شده بودD": 

منم خوبم و اره رواله 

چیکارا میکردی و میکنی؟ ؛-؛

اصن لطف خاصی دارم بهش XD
گودو ")
خداروشکر
درس میخوندم و میخونم XD 
تو چی؟
𝑹𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍 °◡°

کف کردن برای قالب وب *&*......میشه بمیرم●-●☝؟؟؟ این فوق العادس*○*!!!!!

تسوثخثاثدقااسلثرثلاقدقث ثحقتتقنثدقتقدثتدقدقداق ثت ساسدثوتثاثاثا/>○<\ عللللللل

نخیر جانم..کجا میمیری؟..ذوق کردن ب این زیبایی~
ولی میتونی ب کف کردن ادامه بدی..*عینک دودی*
𝗧𝗛𝗘 𝗩𝗔𝗡𝗗𝗔

اره تلگرامو چند وقته ریختم ولی ایدی؟ اوه نو

موید

:|
:|
:|
بروکن هارت فوراور*
artemis -

عهه ستاره اینجا. سلامD': 

عاره دیگ..لامپش خراب شده بود بالاخره عوضش کردم
سلاممم
𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

اون عکسه گوشه هدرو میخوام..

تو همه عکسای قالبای منو میخوای دقت کردی؟..
بیا بغلم ببینم کوچولوم
᭙ꪖ𝕥ꫀ𝕣 ᧁⅈ𝕣ꪶ{ ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ

این پریساعه که کامنت گذاشته کدوم پریساست*-*؟

الان من چجوری بگم کدوم پریساست؟ XD
کلا یدونه میشناختم همونه
𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

منم همون درس کم و بیش"-"/

موفق باشی فرزند دلبندم
𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

خب خوشگلن..تقصیر توعه ک من می خوامشون🚶🚬

عاه
پس بت یکیشو میدم..کدومو میخوای؟
𝑹𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍 °◡°

کف کردن و اگزوز حبابی از مماخ ●-▪︎ 

پاره شدن*
وای زیادی کیوت بوددد
⛓...Old Bootlace

بزا فک کنم اینجا شبیه کیه..

انا خانوم میشناسین؟؟🤤

وووواااااااووووووو
ببین کی اینجاسسس
بله بله میشناسم..شما عطیه خانم‌میشناسی؟")
悪魔 ;,
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ایناز

من

میخوام

از شدت

دلتنگی

خفت کنم

هم تو

** ***** *** * ** * ***** ***** *****

اصلا قهرم:))))))))

یگانه؟...
یگانههههههههه زنیکه خرررررررر
بیا خفه کن..قول میدم‌منم خفت کنم هق ")
چرا اونطور رفتار میکنه خب؟
ن قهر نباشششش بیا ماچت کنمممن
𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

اونی که بالای باکس دنبال کننده هاعه رو میخوام"-"

᭙ꪖ𝕥ꫀ𝕣 ᧁⅈ𝕣ꪶ{ ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ

اونکه ددیسا بود؟

اونییی من از کجا بفهمم کدوم پریسا رو میشناسیXD

وای شت اسم اونم پریسا بودددد
ن اونو نمیگم..
منظورم همونیه ک هم سن من بود..کنکور داشت..مهربون بود..
خب اونی بیچارت از کجا بدونه تو کدومو میشناسی گوگولم؟
𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

با تچکر '-'♡~

♡~
᭙ꪖ𝕥ꫀ𝕣 ᧁⅈ𝕣ꪶ{ ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ

فهمیدمXD

فکرکردم ددیساست.ـ.

اونی تو یکی از دوستای بیانیتو دیدی منم میخواممممم :"

⛓...Old Bootlace

البته

دلم تنگ شده بودددد

Joker

کسی اینجاست عایا؟ T~T دلم گرفته :))

شاید
از دل گرفتگیت بگو
تخم جذابت🥚

آناشی؟ آناچان؟ عنچه ی من؟

با عرض سلام و خوش امدگویی
عنچه در خدمت شماست
فنسایت عنچه ادمین می پذیرد

چخبرا؟ اوکی ای؟ سال جدید مطابق میلت پیش بره ک لاو

اوکیم
تو اوکیی؟
همچنین واس توام~
اگ تو آجیلا پسته داری ک کامنت میدم وگرنه یچی دیه بذار جلوم خوشم بیاد

مرغ بازی حال میده تنهایی؟

یه چیز دیگ چی بزارم جلوت؟

نه:(
دیگ‌مرغ بازی نمیکنمممم
نخودی ک عن پیچ شده باشه آغشته به عن

منم اوکیم

چرا مرغ بازی نمیکنی؟ صفا نداره بدون من؟:(

معلومه ک نداره
بیا بازم مرغ بازی کنیم:(
زن بچه چخبر؟

از بقیه بچها خبر داری؟ چمد مثلا آیین اینا

زن و بچه ندارممممممم

از معصومه خبر ندارم
با ایین تو تل حرف میزنم بعضی اوقات
هعب

چقد یهو و بی مقدمه دلم تنگت میشه

و خیلی یهو و بی مقدمه هم میری وندا شی:))
روزه ای؟😐😂

مغزم سوخته آناچان حتی بی مقدمه و یهو میرم دسشویی ولی کاری نمیکنم🔥

معلومه ک نیستم😂

مگ قبلنم نسوخته بود؟
یه پیام دارم برای ادمین عزیز

صدا ادکلنتو کم کن وقتی از کنارم رد میشی چشامو میزنه😐😂

عهههههه
ولی من ادکلن زیاد میزنم..متاسفم😂😐🤝🏻
سلام

من صبونه چنروزه تخم مرغ اب پز میخورم 

 

 

 

 

شتتت ساری واقعا باید اینو میگفتم وگرنه میترکیدم از بس تو دارم...  😂😂😂

 

 

نوش جونت😂😂😂

میدونم آمار کاراتو باید بدی..راحت باششششش
دلام فرماندح

به دستانت که مینگرم 

چیزی جز آمار نمیبینم 

آه از روز های بی آماری 

-شاعر مستر نادر

 

 

دست زدن*
هنرمندی..احسنت احسنت
کجا بودی دیر جوابمو دادی قلبم شکست

ادکلن چجوری میزنیییی گرم سرد تند تلخ شیرین چییی اوووححففف

ادکلن‌من سرده
کامنت برای ادمین روزه ندار

چخبر از گوربت

دوماهه فرار کرده.....
🥚💜
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

** **** *** ***** *** ** *** ********* **** *** ****** *** ** ** 

**** ****** ** *** ****** **** **** **** *** ** ***** **** ** ******

نه زیاد حرف نمیزنم اصلا و درموردش حرف نزده
یادمععععععع چرا باید یادم بره😐😂
سگ قلقلی⚽🐾

یاد اون کلیپت ک موعاتو توش کوتا کرده بودی افتادم زدم بالا سر صبح استغفرالله 🧿🍅

دارم با یه عن ژیگر زر میزنم واووو -یاداوری ب خودم😐😂

موهام بلند شده..و عوض شدممممممم
پس منم با یه نادرژیگر زر میزنم؟
یه ادکلن دارم ۴۵ تومن ریدمش😂

یکی دیگم دارم ۶۰۰ تومنه😂

ولی اون ۴۵ ایه بوش بیشتر دوس سو همش همونو میزنم حتی سومین شیشه ایه ک ازش خالی میکنم و بقالی ک ازش اون مارکو میگیرم دیگخ نمیاره 💔 

بسیار بوی شیرینی داره عاه مستم میکنه😭😐

۴۵ایه رو از سوپری میگیرم😂😂

اسمشو بگو برم از بقالی سر کوچه خودمون بگیرم
ببینم سلیقت چجورههه
مرغ انجیر خوار

یکم بوی مربا هویج میده شاید چون خودم اب هویج بستنیم از بوش خوشم می آیه😭

اب هویج بستنی خودش ک بوی خیلی خوبی داره..من دوس دارم:)))
مشتی هستیو پر طرفدار

سلام خوبین ممنون از سایت بین الملی خوبتون ما از سرزمینمان افغانستان هر شب برنامه شما ره دنبال مکنیم 🌹💐 لطفا بیشتر پخش کنید 

💐🌹💐🌹💐🌹💐🌹💐🌹💐🌹💐🌹😐💔

چشم‌حتما
ممنونم از پیگیری شما😂😂😂😂
شاش گربه بو وایتکس میده

دیروز رو دستم شاشید ناموسن

 جات خالی 

مال توعم بو وایتکس میده؟

هردفه یه بوی گندی میده دیگ😂😐
دلام

جررر اینازم نیازمند ب مشاوره😐😂❤️

چرا نیازمند مشاوره؟😂
در مواجهه با مشکلات نباید دچار ترس و دلنگرانی شد

کلیک‌‌ 

یه نمای نصفه نیمه از کلکسیون ادکلای بقالی طوری😂

ببین اون دوتایی ک فلش زدم‌ 

اونی ک سبزه pocar invectus اگ اشتب تایپ نکرده باشم اسمشووو... اون نفس ترین عطریه ک گرفتم تو عمرم😐 مردونس و بوش بشدتتتتت سرده حدس میزنم پسندت باشه و خب عاالیهههه عادم یاده عطر بوی صندل لان ژان میوفته بخدا‌ هلاکشم 

فقد یه دفه ازش اورده بقالیه و مث سگ دنبالشم بازم بگیرم 

خیلیم سریع پخش میشه بوش😭🍅

 

اونی ک طلاییه همونی ک گفتم بو هویج بستنی میده شهتتتتتتت بعد پوکار عاشق اونم بوش با پوکار تضاده این خیلی شیرین و گرمه 😂😍😐

اسمشو سرچ کنی گوگل در میابی ک اصلش دو ملیون و خورده ایه:|~

اینو من خودم اول تابستون گرفتمش اونم اگ گفتی چرا😂😂 بیکاز اسمش ( trussardi donna ) منو یاد البوم ترزدی چایلد تی اکس تی انداخته بود و منم ک فن صگی البوم ترزدی 😐😭 چن هفته پیشم دوباره ازش گرفتمممم خلاصه بوش شیرینه خعللی

 

 

 

 

 

 

کلکسیون عطرای بقالیت واقعا قابل تحسینه😂🥲
یادم نبود تو هرچیزی دنبال معانی عمیقی میگردی..خیلیم زیبا🥲🤝🏻
کد پستی بفرستم برام بفرستشون😂
هااا

من کلاا عطر شیرین دوس وای ولی اون سبزه یه چی دیس ناموسن ک باعث شده عطر کلیِ مورد علاقم یه عطر سرد باشه هعععییی

عطر سرد خیلی خوبه..عطر شیرین بعد یه مدت دلتو میزنه و سردرد میاره
شعله زرد میخام

من با روزه دارا افطار خوردم😂😎

نوش جونت😂
این راهش نیست از نمد کی رو بگوش خااا؟

میدونم خوبی اما تو گلم این راهش نیست 

قول دادی باشیو تنها شدم تنها شدم باز من با خودم هعییی

 

 

من این اهنگو خیلی دوس دارم یونو؟🥲💔
هعی

میام وبت سوییت زین پلی میکنم😂😭

هنوزم با اون اهنگ زندگی‌میکنم..زیادی خوبه..نمیتونمشششششش
هعی

سابلیمینال پولی گرفتی تاحالا؟😂

نه
ولی مامانم زیاد این‌کارو میکنه😂😂😂😂😂
بمولا

نظرتو در مورد عطرای شیرین قبول دارم 

+ کد پستی اینا قضیش چیه میخای برای قوطیای خالی بفرستم😂😂😂

 

با تشکر😂😐
+نه قوطی پر پیدا کن‌واس تولدم‌منتظرم😂😂😂😂
جررر

مامانت از کدوم پیج/سایت/چنل ساب میگیرن؟ ساب چی میگیرنننن؟

من ۲×۱۸۵ دادم رف😂💔 البت چن ماه پیش 

نمیدونم والا..زیاد نمیپرسم ازش..چون بپرسم ول نمیکنه از بس حرف میزنه😐😂
پول نده الکی ب این چیزاااا
چرااا نمیشه اینجا ویس بددددمممم🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼

پیدا کنم؟😭😭😭😂😂 واس هر کدوم ۴۵ میزنی ب کارتم ک حله وگرنه باس از جیب خودم سوز برهههعههه 

 

 

نمیشه جایی حرف بزنیم ک بشه وویس داد؟من خودمم در عذابم😂
رب گورجح🍅🦜

داشش مامانت از این تقلبیا نگیرننننن کصشره 

عاقا من از اون دو تا سابی ک سر جمع ۳۰۰ و خورده ای پول دادم بهشون نتیجه دیدم😐😂 پرا خودم ریخته بود ولی دتس رایتتتت 

من از دکتر متخصص خریدم😎😎🍅 

وای میگی الکی پول ندم ب این چیزا😭 

مامانمو ول‌کن من‌خودم سر از‌کاراش درنمیارم😂😂😂😐
واقعا میگم‌نده
Feel again by kina

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💔💔💔💔💔💔💔💔💔

 

 

مریضم😂😂ولی ناموسن قلبمو جر میده

زیادی زیباسسسسسسسسس
در مریضی تنها نیستی😂🥲
مرغ سگ جون

چخبرا از خودت 

زندگی سخته😐😂
یوزپلنگ آسیایی در آمریکا

خوبی اصن

کمی خسته
و کمی گیج
ولی خوبم
شاهدخت آلکساندرا از توابع شهرستان قشم

شکلات میخام 

برات میخرم
ادرس بده پست کنم😂🥲
موهات تا کجاته

منم خوشبختم از اشناییت دوست عزیز💀💘

تا گردنممممممممممم
اینجا نمیشه وگرنه عکس‌میدادم‌بهت
وای آیناز پشمام😐😐😐😐😐

اون پسره اسمش چی بود ناموسن من اگ بخام توضیح بدم توهین آمیز میشه لحنم ناموسننن ولی نمیخام بی احترامی کرده باشم هر چند بعد سالها هنوزم گوزپیچم ناموسن همونی ک باهاش حرف زدی که ناموسن هاپو بود وب داشت تو بیان 

 

کدومو میگی؟ من‌چرا یادم نمیاد😂
پف

دو سه روزه ول میگردم بین وبای جدید 

پف دلم اگ گفتی واس کیا تنگ میشه؟

اسکای فایتر محنا  

اون یارو وب ۴۰۵ داشت یادته؟😂💔

هعی..منم دلم تنگ‌میشه
شت اره یادمه😂
یهویی..

دلم بغلتو میخواد

بستگی داره کی باشی
ناراحت شدم

سریال جفتگیری حیوانات خانگی در کمپانی مارو با کارگردانی عنچه

ای پیت عوض شده بود نشناختم
سند کردن بغل از راه دور*
مرغ تخمزا

دلااامم چطوری؟ چخبر

هیچ خبر
دلام شطوری

تولدت هپپیییی💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

یادت مونده پس🥲
برا توام با ۱۱ روز تاخیر مبارک
جفتگیری بهروز و حاج غلام علی

تنکیو نفس

مگ میشه یادم بره:))

خوشحالم کردی:))))
بیگ فیش ایز پلی:)))

 

جدی با چیزایی مث بیگ فیش ک یاد مدتها قبل میندازتمون باید چیکار کرد؟ برای همیشه کنار گذاشتشون یا جلوی چشم گذاشتشون؟ 

یکم عجیبه چون تو یه شهر دیگه پشت گوشی و با شرایط زندگی خودت بودی و منم یه شهر دیگه پشت سیستم خودم با فاز های مختلف ولی ممکنه حسای یکسانی رو تو یه لحظه تجربه کرده باشیم همین میشه خاطره پس؟

کنار گذاشتن؟ من هنوزم وقتی میخوام اروم شم بهش گوش میدم:))
حسای یکسان زیادی رو تجربه کردیم.. بدون دیدن و دونستن هم دیگه..بدون دونستن شرایط واقعی هم دیگه..
اگ خاطره میشن..دوسشون خواهم داشت
+ولی من هنوزم ب یه راه ارتباطی دیگ باهات نیاز دارم
دلام

منم نیازمندم ولی هیچجا ندارم امانت خاصی🤣😐 همه جا دیلیتم

چرا اخهههههه
به یه جایی امانت داشته باش:(
امامت و ولایت

واب پارم🤣😂😂 

آیناززز منه کصدستو بخل کنننن

بیا بخلمممممم
نه ب ظلم علیه کصدست ها*
سس قارچ با طعم هویج بستنی های شرق آمریکا

فشارم بدههه😐😂

فشار بدم ک میترکییییییی😐😂
مرغ میخورم مرغ انجیر به دست

ببشید اگ بخاطر من اذیت میشی همش بیای پنل قربونت بشم خوشگلم❤️

اشکال ندارهههههه🥲❤️
صگ میخورم صگ مرغ به دست

بی ال تایلندی بِد فرند پیشنهاد مشتی اگ ندیدی ببینننن

میبینممممم
تایتان میخورم تایتان صگ به دست

گوربه موربه نداری الان؟

ن فعلا دارم با داغ نبود قبلی دست و پنجه نرم میکنم
سلام خوبی منم خوبم چخبر سلامتی تو چخبر عزیـ... (تا هسته زمین)

من ک نکشیدم از توابع شهرستان قشم در استان خراسان رضوی ایران و آمریکا است که کمی متفاوت است اما پس تومار تایپ کنید تا الان بیدار موندم چرا انقد شبیه دختره به پسره اسمش تیمور شرقی قرار دارد 

......
این چیههههه😂
حمایت از کمپین نه به ظلم علیه کصدست سازنده آناشی

حیوون خونگی مرغ مطلوب و مرغوب تر از ضایعات نفتی شهرستان رشت؟ این مقاله در مورد علاقم و به عنوان مثال عالی دسشویی این کار را انجام دهید 

وای وندااااااااا😂😂😂😂😂😂😂😂
اژدهای دریایی در رودخانه ی برکه های سبز

دو ماهه ادکلن جدید از بقالی نگرفتمممم وای خدااا ماسک بزن این ویروسو نگیرییی ازم 

خدا نصیب گرگ بیابون نکنه این بیماری رو

با اینکه دو ماهه دچارشم ولی سالهاست دست و نرم پنجه میکنم باهاش سالهاست تحت درمانم حتی شیافم جواب نمیده چیکا کنممم😭😭⛰️⛰️🌡️🐗🐗

امروز رفتم پرتو درمانی هزینش ۴ ریال شد چرا انقد گرانه لطفا این برنامه رو بیشتر پخش کنید ما هر شب نگا میکنیم

من
دیگ
نمیتونمممممممممممممممممم
بسههههه😂
سلام

با خوندن کامنتام سرطان روان میگیری💀😂😂

سرطان چشم و مغزم گرفتمممممم
سرطان چشم گرفت اخجون😂😂😂⛰️🐗

محتوای عمق دار"

😂😂😂😂😂😂😂
کوهی استوار بر پایه همت امام علی ⛰️

من عاشق اینم که در روستای کلاته دلاکان از توابع شهرستان قشم با نوای حاج آقا گلستانی زندگی کنم 

چی زدی واقعا فرزندم؟ بت هزار دفه نگفتم از موتوری جنس نگیررر؟
🔴لیوای آکرمن در مشهد نماز جماعت برگذار کرد🔴

خدااا چقد هوا گرمههه

صبونه میخامممم 

من روزه محسوب میشم الانننن

دست بزن بهم متبرک شی مثل ضریح حرم

بیا با ایناز جدید متبرک شو بزن
یور بادی لنگوعج اسپیکز تو می 🐗🤣

🦠🦠🦠🦠🦠🦠🦠🧞🧞🗣️🌺🐍🐍🐍🐍🐍🦚🦚🌽

راسی ایموجی ذرت ریدم

تاحالا کنسرو ذرت خوردی؟ مزه ذرت میده پشمممااام😨😱😱😱

من عاشق ذرتمممممممم
وندایی ک انتظار داشت کنسرو ذرت مزه مرغ بده*
غار حرا رو از رو سوراخ دندون من ساختن 😭

سلام خویی چخبر عزیزم دویست میزنی ب کارتم باهاش واسه منقلم ذغال بگیرم با هم دود کنیم بریم فضا پیش بیگانگانه خارجی🚬👽

نه من بزا پیدا کنم اونیو ک بت جنس فروخته😐
بیگانه خارجی 👽

وااااهااااایییییی دختر منو ببیننننن چه خانومی شدییی کلوچه گردویی منننن 🧿🧿🧿

وااهاای خیدااااا لوکیشنت کجاستتت؟ رشت؟

خیلی ژذاب شدی آینازز ازونا ک باید بهشون بگی فاک می پلیز مامی شایدم ددیح🤣😂❤️ 

استایلت جدی عالیه جدا ازون  خط چشت فیست رنگ رژت همشوننننن ناموسسسسسس. 

جدی بزرگ شدی جدی خوشگل تر و ناناس تر شدی 

قوفونت بشممم ژذابمم😭😂❤️💜

عکسو اردبیل گرفتممممم
عاه..فاک می😔
خیلی بزرگ شدم ولی:") نمیخوام:")
پاشو بیا رشت یا اردبیل ببینمت ناموسسسسس
ذرت با طعم مرغ

منی ک سینه هام تخته😂😂😂🤣🤣🤣🤣 همه جا ایسگا میگیرنم اصن خیلیم خوبهههه خودم ک راضیمممم

اون ایناز کوشولوی کیوت چند سال پیشو بم بدینننن این دختره خیلی داف شده دیه نمخامش😂😭

میشه سینه های تختو بدی ب منننننن؟ توروخداااااااااااااا🥲
دیگ دوسش نداری؟ جمع کنم‌برم؟:((
سلام فرمانده

اولین چیزی ک تو صورت بهش دقت میکنم ابروعه😐😂 کلنم معیار شده دیگع برامم و باس بگم کههههه دوست عزیز ابروهات ناموسمهههههه خیلییییی گشنگنننن

دختره ی بیناموسن سکسییی

بخدا از اول همه معیارات خاص بود
خوشحالم تغییر نکردی و هنوز با همین روند خاص ادامع میدی😂😂😂😐
تو خودت قشنگی ولم‌کن
رب بوقلمون

ولی رور تولدت عجب ژیگری شده بودیا🚬

خاک ب سرم از کجا فهمیدی روز تولدم بوددددددد😐😐😐😐
کونه صورتیه مرغه همسایه

😂😂😂 عکست تاریخ داشت زده بود ۰۴/۰۶/۲۰۲۳ ب میلادی میشه روز تولدت جرزها

زیبا بود🚬🚬🚬🚬
زن عموتم

منظورت اینه ک میخای ب سینه هام دست بزنی؟ 😂😂

چرا اول یه چیز ناجوری برداشت کردم😂 ولی رایت بیاح مال خودت 

 

چرا چرا دوسش دارم جمع کن بیا تو قلبم

خاک ب سرم وندااااا😂😂😂😂😂😂😂😂
مغزت منحرفه عادیه😔🚬
جمع شدن تو قلب وندا*
چایی نمیدی بم؟
به نون حلالی ک ییبو سر آنتیمد در اورد قسم

ما امریکا را لگد مال خواهیم کرد

درسته😂
شینست شینرو شینپاپ شینسونگ ته شین. ریممبر

نگو گونهیفنده هیجده یادت رفته.....

معلومه ک یادم‌نرفتهههههههههههههه
جهت نبش قبر کردن گذشته

عنننااازز://  مارو توییت زده میخام وندا رو عننن کنم اسم البومو روف نکنم ! 

رنگ کامبک بعدی نارنجی نباشه طلاقت میدم

#کانگ_به_شین_عاطفه_کن

گناه من چیه میخوای طلاقم بدی..منه مظلومممم بدبختتتتتتتت
#کانگ_جان_ناموست_بیا_عاطفه_کن
#زندگیم_در_خطر_است
#نه_به_خشونت_علیه_عنناز
پرسش و پاسخ با پکیج مرغ آهنین

یه عدد سوال ک مدتهاس میخام بپرسم از یه شمالی

عاقا شمال داف زیاد داره؟ قضیه دافای شمال چیه؟ ببین مشهد نمد اومدی یا ن ولی مشهدم داف زیاد داره ناموسن

منتهی این ک میگن پلنگا تو شمال ریختن فکته یا فیک؟

ببین بستگی داره منظورت از داف چی باشه
شمالیا خیلی ب خودشون میرسن و خیلی خوش پوشن..ینی ب شدت ب خودشون میرسن
حالا سمت اردبیل نسبت ب شمال کمتره
صاحب این کامنت وندای چند سال پیش است/:

های چطوری LSH? چخبر از ORC

سلامتی مش زانجین یه قورت بنوش🍷

موید میشی یا مویدت کنم😂://

#نادر_کُلت_باز #نادر_خدرناک

.

.

.

😐😐😐😐😐😐😐😂😂😂ناموسن چرا اینجوری بودم قبلاااااا جججررررر کامنتای قبلیمو میخونم وبت اسهالللل میگیرم😂😂😂😂😂😂😂😂😂 عبدالله یاریمان کن 

خداوکیلی لحظه ای بعضی عجیب درگلویم احساس کردم..ولی بعدش از خنده پاره شدم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
هعی روزگار
عجب روزایی بودا..
زن دایی مونا

اگ میخای دست بزن ولی خیلی کوچولوعن😂😔😔

 

چایی ب کلاس ما نمیخوره ما در کتری و سماوره قلبه خود فقد اب ادرار جوش داریم این برنامه را امشب برایتان پخش کنیم؟😂

 

بیا واس من مال تو
ولی کارایی ندارن ب ابلفض😐😂

تو فقد پخش کنننننننننننننن😂😂😂😂😂
ب اونم راضیم
فقد گلومون خشک شد یه چیزی برسون
عاشق وقتاییم ک خودت ب خودت میگی عنناز یا عنچه😂😂😂

😂😂😂😂😂😔😔😭

انسان باید با خودش صادق باشه فرزند دلبندم😔😔😔😔😔
NADER BNS

جیمیلمو💀🍷

ریزش برگ*
خدا من منحرف نیستم ولی الان بالام

منظورت اینه ک میتونم برات بمالم؟😂😔 میخوای کاراییشونو با کارای عملی بت نشون بدم؟😂😔

وای چقد بی ابروعم

 

واییی شاش جوش😐🚬😂

خیلی بالایی
صب اول وقت زود نیسسسسس؟
ببین..منم بزنم بالا بد میشهههههه😔😂
بودی دلبندم😔

نوش جان🍷
جررر عانی

وقتایی ک پریودم بالام 😂😔 متاسفانه دیشب از درد کمر نخوابیدم و همش تو فکر ذکر و ذکات بودم تا همین الان 

منم همونطوریم بخدا😔
ذکاتای تو یکم زیادی دارکن میدونی ک😔😔😔
علی هم صل علی محمد و آل محمد

ذکر بگو

بلد نیستم🚬😔
بزغاله های اردبیل

چه می‌کنی 

زیر فشار امتحانات پاره گشته ام
ایناره ج بده حصلم رید

رنگ مورد علاقت

میوه

غذا

استایل با توضیحات

اخلاقایی ک برات ملاکن:/😂🚬

از بین تنقلات 

طعم مورد علاقت 

تایپ مورد علاقت mbti 

دوسدختر یا دوسپسر😔🚬

شین یا مرغ

با هم بریم افغانستان سمرقند یا بخارا

هرات یا دوشنبه

کابل یا نیویورک

قندهار یا پکن 😂😂

سوالاتت فقد😂😂😂😂
مشکی
هرچی‌ک بادمجون دارههههه
استایل برا خودم اگ باشه..من‌محدود ب هیچ گزینه ای نیستم..و کلا فشنو دنبال میکنم..اسپرت کلاسیک مینیمال کژوال فرقی نداره برام
اگ پارتنری چیزی باشه ترجیح میدم اونم‌محدود ب گزینه ای نباشه..ولی استایل old money🤌🏻
اخلاق همممممم..صداقت..مهربونی..جدیت..منطقی بودن ب وقتش..
من ترشک دوس دارممممم
ترش و شیرین
Intj  و intp و entj
فرقی نداره..من بایسکشوالم😔🚬🚬
هردوگزینه
بریم ایتالیااااا
توکیو🤌🏻😔
پاریس😔
پکن 😂
صگماهی

بریم گی بار یا بار معمولی😔

اب هویج بستنی یا شیرموز

شیرموز یا شیرمرغ

صگماهی یا عنماهی

صگمرغ یا صگماهی

صگژدها یا صگگرگ😂😂😂😂

هردوتاش تجربه کنیم😔
اب هویج بستنییییییییییی
اگ شیر مرغ پیدا کردی اونو میخوام😔
عنماهی
صگمرغ
صگگرگ😂😔
لیوای کیه من هانجی لاورم

طعم چیپس مورد علاقت

نوشیدنی مورد علاقت

کجا واسه دیدن یه شخصی ک میخای ملاقات خوبی باش داشته باشی انتخاب میکنی

سس مورد علاقت

طعم ادامس🧿

بجز فلفلی همه‌چی
قهوه و اب
یه جایی ک خلوت باشه..مثلا یه الاچیقی چیزی داخل جنگل..هیچکس مزاحم نشه
مایونز
نعنایی
ایران امریکا را با خاک یکسان خواهد کرد

میوه خشک یا لواشک

پفک یا کرانچی 

کیک یا بیسکوییت 

شین یا صگماهی😂😂😂😂

لواشک لواشک لواشکککک
کرانچیییی
کیک
شین😂😂😂😂
اوووف چه سناریو چیدم تو ذهنم

فرض کن دوسدختر داری و دوست صمیمیت یه پسر باشه و گرایشتم بایسکشوال باشه اینکه دوسدخترت نسبت ب دوست صمیمیت ک پسره گارد داشته باشه و اون پسر هم کسی بوده باشه ک قبلن بت پیشنهاد داده نظرت راجع ب این چیه تحلیل کن کی این وسط گوه خورده و باید صگماهی خطاب بشه

کسی نباید صگماهی خطاب شه
اون پسر رفیق صمیمی منه و دوس ندارم از دستش بدم حتی اگ یه زمانی بم درخواست داده باشه
و دوس دخترم..برا نظرش ارزش قائلم و سعی میکنم با رفیقم حرف بزنم ک کارایی نکنه ک دوس دخترم‌ناراحت شه
مرغ تخمزا

کارشناس منوتو = نظرت در مورد اینکه دوس صمیمیت جنس مخالف باشه چیه؟ این روی رابطه ای ک در اینده میخای استارت بزنی دخیله پس باید چیکار کرد؟ 

استاد نادر = دوستی با رعایت حد صمیمیت با جنس مخالف حلال و افراط در ان و دادن لقب دوست صمیمی به جنس مخالف با مخالفت شدید دین نادریان همراه است

البته این نظر متغیر است در شرایط مختلف

 

یا اینک خیلی منطقی و قشنگ بود
ولی پاره شدم‌ولم‌کنننننننن😂😂😂😂😂😂😂
هانجی مال منه

مال هانجی منه

من هانجی ماله

هانجی من ماله 

هانجی..اخ قلبم
YOUR FAVOURITE DOGFISH

وااای فلفلی دوس نداری؟ فاک 

با مایونز موافقم کلا سس سفید و مشتقاتش.. چمد فقد گورجح نداشته باشه کچاپ کنسله عن مادرش😭 

صگگرگ انتخابته😂😂😂😂😂😂🤣

حساسیت دارم ب غذای تند
واقعا کنسلههههه😔
حسابان فلسفه و زیست همزمان در رشته ای جدید🤣

بادنجونننننن جدیییی یعنی اون دونه هاش اذیتت نمیکنه زبونتو نمیگاعه؟ وااایی

این چیزایی ک راجع ب فشن گفتی نمیدونم چه مدلی میشهه😂😂 فقد کلاسیک و اسپرت میدونم

از بین شین و مرغ هر دو🤣🤣🤣🤣

ن والا نمیگاد
البته اینم درنظر بگیر ک بادنجونای شمال بدون دونه اس..و تلخ نیستن اصلا
وای کلاسیک😭🤌🏻
همیشه خاص باشید
صگگرگ

منم بایسکشوالم منتهی این مدل ک ۹۸ درصد گرایشم ب دختره😂 دو چصه درصد ب پسر

خب منم همینمممممممم😂
مرغی ک انجیر میـ

واب منم انقد چیز تند خوردم معدم صدا تراکتور میده

اووه من تاحالا باد شمالی نخوردم باید حتما بخورمم پسسس 

نخوررررررر
برات درست میکنم..البته اول باید پیدات کنم
نوک کج

بچه ۶ ساله دابشم خطاب ب من:

بخورمت من خوشگلم (لیسم زد) چه مزه شکلات میدی عمه جونم

من در تمام مدت لاساش : 😐😐😐😐😐😐... #تا هصته زمین

........
کاری ب زبون این بچه ندارم
هنوز باورم نمیشه عمه ای😐😂
بیا عمه منم شووووو
گرگ

ععععررررررر ععرررر خواب دیدم لپای جئون کشیددمممممممم خیلی نرم بوددددد بعدم بغلم کرددددد گااااد با حضور افتخاری تهیونگ

تو یه سالنی بودم یونجون وارد شد با کفش پاشنه بلند یه زنه اومد چسبید ب پاها یونجون کفشاشو دزدید رییییددد

محتوای خوابات خیلی قشنگن😂😂😂😂
💀😔

چرا عمت شم؟ فور لیس می؟😂

شاید😔
کصافت بودن تا چ حد؟😔
محتوا حاوی سانسور
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

کصافت بودن چیه دیگ

*** *** ***** **** *

لاس زنی در حد لالیگا🤌🏻😔
کصافت بودن در حد اعلی🤌🏻😔
نادر بنس

شنیدم مرغای همسایتون غازن😏😏😏

چرا بهم نگفته بودی هعه؟ تازه باید بفهمم؟؟

من خودم همین الان فهمیدم جان صگگرگ😔
صگگرگ فور اور

اون صگگرگ میخواست ولی من صگمار بودم براش🐍

عزیزم تو صگمار باش..من اونم دوس دارم😔🚬
صگمار

نههه تو دروغ میگیی خودم دیدم با صگگرگ دیت بودین دیشب تو کافه😭😭😭😭😭😭

😭😭🐍🐍قژ قژژ🐍🐍🐍😭😭

ن اشتباهی دیدی
من ب هرچی ک تو باشی وفادارمممممم
صگمار با اسب سفید🐍

جرزززها

دیگ داره از سم ب اسید تبدیل میشه😐😂
صگموز

من با چادر و پوشیه رفتم دکتر😂😂🤣 بعد با همون وضع رفتم بستنی فروشی بستنی گرفتم الانم از داروخونه برگشتم خونه کجای کاری هموطن من نکست لولمممم ده هیچ جلوعم #نادر_زنی_باحجاب_درمزرعه #نادر_پوشیه #نادر_مذهب #نادر_صگمذهب 

چادرم میزاری؟ مرز های متفاوت بودنو جا ب جا کردییییییییی😔🚬
اسلام پیروز است البته فقط در جنگ کونها

عا من ازونام ک هم چادر سرم میکنم هم با هودی میرم بیرون🤣🤣

شماره بدم خدمتتون؟😔🚬
مرغ ناین نه! مرغ اِیت+ خروس وان!

دلم میخواد وقتی پیر شدم تو یه باغ پر از میوه ی مرغ زندگی کنم :|...

 

چی زده بودم چن سال پیش همچین چیزی بت گفتم😂😂🤣🤣 ولی میدونی چیه من هنوزم ازین چیزا میپرونم ذهنمم همچین چیزایی هنو توشه همینقد بی محتوا🤣🤣🤣

عزیز من تو همیشه خاص بودی 
بی محتوا بودنت تورو تو کرده دیگ😂😔
مرغ جذاب
😐😂.........
صگماهی

امروز یه گربه خاکستری چشم سبز هندسام شاسی بلنده داف داشت از کنار پیاده رو رد میشد منم با لهجه غلیط مشهدی گفتم ما با قیافه گوربه های شما آشناییت نداریم بعدم هار هار خندیدم🤣🤣🤣

مامانم: ببند بی آبرو خودت میفهمی چی میگی😂

همه فهمیدن من از تو جنس میگیرم 

😂😂😂😂😂😂😂😂
اشکال ندارهههه
من بازم بت جنس میدم
با تخفیف
هتهصهص

چموش‌چطوری

گرمعععع
میوه‌.ی‌مرغ

سلام

با سلام
علی شیر خداست

چموش میدونی ینی چی🚬

مگ نمیشه سرکش؟🚬
میدونی تو جم پیکسل میخوان اتک بذارنننن؟

دانلود یه اهنگ جهت مست کردن

بزن
من عین صگ قفلی زدم رو این دوتا اهنگ فارسی
آشناییت با گربه های شما

من تخمه میخام با طعم هویج

رو تخمع هویج رنده‌کننننن
دارک ترین شعر تاریخ فرانسه سراییده جومونگ

تورا میگوزم،

آنطور که باید گوزید؛

تورا می بلعم،

آنطور که باید بلعید؛

تو را می بازم،

آن طور که در را باز باید کرد...

از ظریف ترین شکاف، اما عمیق. گشاد. پاره کننده.

 

[شاعر نادر بنس]

😂😂😂😂😂😂
استعدادت واقعا داره هدر میرهههه
مدیونی اگه با ملودی نخونی

من 

تورا به پهنای باد پاییزی،

از کون خود،

گوزیدم.

تو

من را به عرض باریک موهایت،

تشنه،

نزدیک لبانت،

سوزاندی.

ما

طول کیرمان را

با خط کش،

سانت کردیم.

تو خندیدی.

من دل بردم:)

تو بغض کردی...

من کیریدم. (قافیه نمیشد ساری😂🤣)

تو دل کندی،

من ساییدم.

آه نکش که زندگی کوتاه است...

عاح بکش که طول کیرت، شیرین است.

شیرین عسل، چیتوز، تک دانه...

مالیدم به سرت کیرت همه را

با کص و علاقه:)

ببین
این‌زیادی قشنگ بود ولم‌کنننننننن😂😂😂😂😂😂😂😂😭😭😭😭😭😭
وای
اینو سیو میکنم
هروقت حالم بد بود بخونم😂😂😂
خودم پارم

```````````````````

...…..................

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

••••∆••••••••••

°°°°°°°°°°°°°°

در میان نقاط،

دلتا باش;)

عین تبلیغات همراه اول و ایرانسل بودددد😂😂
van

صدای اگزوز خودرو می آید،

شاید پراید غمگین شده باشد،

شاید کلاج وَ لاستیک وَ فرمان،

در نهایت رنج،

چصنالیده باشند.

به جِی چیم گفتم،

کارواش ببر،

عزیزه دلم را،

گفتا نعخیر. 

منقل واجب تر است:)

گفتم نــکـش!

گفت باشه کصکش:)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چقد تو شعرم مطیع بودی آخرش 😐🚬😂😂

باشه کصکش😂😂😂😂😂😂😂😂😂
وای پارممممممممم😂
ون اتوبوس خودرو تراکتور

آیناز خسته ام😭😭😭

چرا فرزند دلبندم؟
👍🏼

سِی سامتینگ

About what?
i miss u

فقط یهو دلم مخه بگم زنده بمونی.. فاک ب احساسات یهویی و عمیق

دارم سعی میکنم
توام سعی کن
𝙑𝙖𝙣𝙙𝙖 𝙂𝙡𝙚𝙚𝙯

قد قد قدا

مرغ باشیم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
🩸🗡..𝑶𝒖𝒓 𝒇𝒂𝒍𝒔𝒆 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒘𝒂𝒍𝒌𝒆𝒅 𝒐𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒆𝒅𝒈𝒆 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒘𝒐𝒓𝒅
..𝑨𝒖𝒕𝒉𝒐𝒓𝒔..
..♡𝑰 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒕𝒉𝒆𝒎︎..
Designed By Erfan Powered by Bayan