🤍..Yizhan world ..🤍

☆..They're the truest dream..☆

✔ ~ MBTI ~✔

  • 19:30

یو =)

بالاخره تصمیم گرفتم کامبک بدم XD

باور کنین یه لحظه وارد وبم شدم یه سوز و سرمای خاصی رو حس کردم ._.

اون تار عنکبوتارو گوشه ها میبینین؟ ._.

* با دست به گوشه های وب اشاره میکند *

بگذریم ..

خیلی فک کردم ک پست چی بزارم.. اخر ب mbti رسیدم :|

خودم این اواخر زیاد روش قفلیم XD

حتی کل فامیلو مجبور کردم تست بدن '-'\

قصد بنده از گذاشتن این پست یه سرشماری کلیه XD

میخ ببینم تعداد کدوم تایپ شخصیتی تو بیان بیشتره '-'\

* چقد حرف میزنم (؛ -_-) *

 

خب شروع کنیم =) :

 

● نظریه پردازان●

" تیپ های شخصیتی که بیشتر با عنوان نظریه پردازان شناخته میشوند ، کارهایی را دوست دارند که در ان ایده های جدید و خلاقانه ارائه دهند "

 

•شعار : توجه به راهكارها از دردسرها میكاهد. كنار هم قرار دادن جزئيات و مشاهده موثر آنها» 

♢ نظریه پردازان استراتژیک با قوه ی تصور زیاد که برای هر اتفاقی یک برنامه دارند ♢

 

~~~

•شعار : «از بين بردن موانع خلاقيت مشتری» 

♢ ایده پردازان باهوش و کنجکاوی که نمیتوانند در مقابل چالش فکری مقاومت کنند ♢

 

~~~

• شعار : «مسايل رضايت بخش زيادي در ادراه‌ي يك شغل وجود دارد كه كاملا بي نياز از حمايت است» 

♢ مخترعین نواوری که هیچگاه از دانش سیر نمیشوند ♢

 

~~~

•شعار :  «توسعه ي توانمندیهاي بالقوه سازمان هاي موجود» 

♢ رهبران با شهامت، با قوه ی تخیل و بسیار با اراده که همیشه یا راهی پیدا میکنند و یا ان را میسازند ♢

 

~•~•~

● انرژی بخش و حامی ●

" افراد انرژی بخش و حامی دوستدار فعالیت هایی هستند که در ان به بهبود زندگی افراد کمک نموده و دنیا را جای بهتری کنند "

 

• شعار :  «من به‌شدت تحت تاثير شادی‌ها و ناراحتی‌هایی هستم كه روح و روان انسان میتواند آن را تجربه كند.» 

♢ رهبران کاریزما و الهام بخشی که با صحبت های خود میتوانند شنوندگان را هیپنوتیزم کنند ♢

~~~

• شعار : «خلاق بودن و باخود صادق بودن» 

♢ شور و شوق ، روحیه خلاق و اجتماعی داشته و همیشه دلیلی برای خندیدن پیدا میکنند ♢

 

~~~

• شعار : «انجام دادن کاری که به واقع ارزشمند است» 

♢ با شخصیت ارام و عرفانی ،ایده آل گراهای خستگی ناپذیر و الهام بخش هستند ♢

 

~~~

• شعار : : «بهترين كار من اين است كه شخصا از آن راضي باشم. كاري كه بيان كننده شفاف نظر من باشد» 

♢ حس شاعرانه ، مهربان و نوع دوستی دارند که همیشه مشتاق ایجاد اتفاق مثبتی هستند ♢

 

~•~•~

● عمل گرایان ●

" افراد عمل گرا تمایل به کارهایی دارند ک بتوانند با استفاده از سیستم های منطقی به نتایج محسوس دست یابند "

 

• شعار : «كارها را درست انجام دهيد و به آنچه كه برای خود و سازمان‌تان میخواهيد نايل شوید» 

♢ افراد عمل گرایی که ذهنیتشان بر اساس واقعیت بوده و در قابل اعتماد بودن انها شکی نیست ♢

 

~~~

• شعار : «اثر مثبت در دنيای خودمان باقی بگذاريم» 

♢ افراد بسیار گرم و فداکار که از دیگران حمایت میکنند و همیشه اماده ی حفاظت از افراد مورد علاقشان هستند ♢

 

~~~

• شعار :  « من انرژي فراواني دارم، بنابراين مي توانم هر كاري را كه بخواهم انجام دهم» 

♢ مدیران عالی که در مدیریت افراد و موضوعات بی نظیرند ♢

 

~~~

• شعار :  «کمک به اطرافيان برای اينکه در شرايط دشوار آرام باشند» 

♢ افراد مراقب ، اجتماعی و محبوب که همیشه مشتاق به کمک کردن دیگران هستند ♢

 

~•~•~

 

● مراقبان ●

" تیپ شخصیتی مراقبان از انجام کارهایی که به دیگران کمک میکند لذت میبرند "

 

• شعار : : «فرد کنجکاوی هستم و می‌توانم به ايده‌ها توجه کنم و سريعا تصميم بگيرم» 

♢ افراد باهوش ، با انرژی و نکته سنجی که زندگی روی لبه ی تیغ(سخت) را واقعا دوست دارند ♢

 

~~~

• شعار :  « اگر آسمان محدود بود و من می‌توانستم هرکاری را انجام دهم، صرفا کار فعلی را انجام می‌دادم» 

♢ افراد خود انگیخته ، با انرژی و پر اشتیاق که زندگی برایشان خسته کننده نمیشود ♢

 

~~~

• شعار : «من دوست دارم که بتوانم در حوزه‌ی خودم تفاوت‌های عينی و قابل لمس ايجاد می‌کنم» 

♢ ازمایش کنندگان شجاع و عمل گرایی که در بسیاری از ابزار ها مهارت دارند ♢

 

~~~

• شعار : «برای من مرزی بين کار و تفريح وجود ندارد» 

♢ هنرمندان منعطف و دوست داشتنی که همیشه اماده اکتشاف موضوع جدیدی هستند ♢

 

~•~•~

 

پ.ن : مردم ._.

پ.ن2 : من INFJ ام /^-^\

پ.ن3 : شما چی؟ '-'

 

  • ۷۰۶
🌱😐worldwide sakineh

تایپ من ESFP عه:"

ممنون =)
وواااوو
واقعا زندگی برات خسته کننده نمیشه؟ '-'
Shiva :) سکینه خرگوشی@_@

ENFP

ممنون=)

از دلیل خنده هات ب منم بده خب TT
Ben william

من INTJ-T هستم.

ممنون =)
بابای منم همین در اومده بود XD
THE BOYZ 빵❤ 큐

من enfp ام ...

تاحالا دوبار تست دادم ولی یادم نمیاد دفعه قبل چی شدم ککک

ممنون =)

:"))) از دلیل خنده هات ب من حقیرم ببخش :"))
هر دفه یه چی دیگ در میای؟ '-'چ جالب '-'
آرتــ ـــــمیس

من INTP ام D: 

ممنون =)

عععهههههه سنزجبنینیجسگسمحینینسمس
از دانش سیر نمیشی؟ D":
Princess of darkness

من istj بیدم دقیقا کپس برابر اصل من بود شعارش

برگام.. یه ادم بشدت منطقی :")

پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:)

من نمد چیم._.

هر سری تست میدم یه چی درمیاد:""

کوچولووووووووومممممممم
یا خدا '-' 
حداقل اخرین چیزی ک در اومدو بگو '-'
🌱😐worldwide sakineh

^^

امممم نمیدونم..

خب چرا گاهی وقتا میشه

هممم '-'
نتیجه گیری : تست ام بی تی ای چاخانی بیش نیس '-'\

من شمارو میشناسم؟ D":
Ben william

اوه!

خودتم که تایپ شخصیتیت خوبه!

بابات طراحه؟

لطف داری =)
برگام '-' از کجا فهمیدی؟ '-'
طراح نیس.. ولی طراحیش حرف نداره
⛓...Old Bootlace

INFP😶

ولی ندوس خودم.. نمیخوام انقدر رویاپرداز🙁

عطییییییی خاداااااااا  T-----T
خودتی واقعاااا T----T
یه شخصیت بشدت صافت و گوگول T----T
من دوس ولی T----T
THE BOYZ 빵❤ 큐

کککک ^^💕

 ببین ... ادما تغییر میکنن ...

ممکنه تو درونگرا باشی ولی کم کم برونگرا بشی...

برا همین ممکنه تغییر کنه 

 

متوجهم چی میگی =)
این تستا فقد برا یه دوران کارسازه.. به گفته ی تو شاید 2 سال بعد یه چیزی کاملا برعکس اتفاق بیوفته :")
Princess of darkness

اره دقیقا منطقیم تا احساساتی

هعیی..پانته آ گوگولی من.. :")
پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:)

سلااااااااااااااااااااااااامممممممممم
یادم نمیاد._.

بزار دوباره تست بدم._.

T----T
سلام ب روی ماهت 
منتظرم کیوت '-'
🌱😐worldwide sakineh

نه چاخان نیست یه چیزایی رو درست میگفت:"

 

نه

بارانم

12 ساله بیدم(همیشه متنفرم از اینکه 12 ساله باشم://)

و کیپاپر

خب پس
تغییر نتیجه گیری : تست ام بی تی ای نصف درست و نصف چاخان است
* نمد چی میگم..جدی نگیر XD *

خوشبختم باران D:
من اینازم..17 سالمه.. و کیپاپر XD
چرااااا..12 سالگی ک خوبههههه.. تو هنوز 14 و 15 سالگی رو ندیدی '-'
⛓...Old Bootlace

نهههه مثلا ENTJ باشم:(

سعی میکنم تایپ شخصیتیمو مخفی کنم از این به بعد😂😂

شخصیت entj دقیقا برعکس شخصیت توعه '-'
تو صافت و اون سفت و سخت =)
دیگ مخیم کنی اشکال نداره. مهم اینه من دونستم😂
Princess of darkness

هعیییی اونی ناناز من :)

کیوت =)
خوبی عزیزم؟
Princess of darkness

شکر خوبم تو چطوری اونی؟

تو همیشه خوب باش =)
من بدم XD
┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛

:/

کنیچیوا دوباره /^-^\
فرش قرمز پهن کنم؟ '-'
⛓...Old Bootlace

هعییی این شخصیت درونی ادماس نمیخوام رو بشه🤧

اخه بوتلیس پیر شخصیت احساسی و..

گاد برم بمیرم😫

خب..جلو هرکسی نمیشه خود واقعی رو نشون داد =)
مگ تو احساسی نیستی؟ '-'\
نهههه نرووووو T---T جواب عسلو چی بدممم
پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:)

به چشمان سیاهت^-^

 

enfp در اومد*-*

چشمام تیله ایه ولی XD

وواایییی بت میخورههههههه T---T
Ben william

هومم..

تایپ شخصیت خودمو نشناسم ینی؟

گود لیدی

بهلی بهلی.. متوجه شدم..من تسلیم '-'\
🌱😐worldwide sakineh

دقیقا همین

 

منم^^

افتضاحهههههههههه

مخلصیم.. * عینک دودی*

نععععع خیلی دوران خوبیه :")
وقتی بزرگتر شدی اومدی بم گفتی ک دلم برا اون موقع ها تنگ شده بت میگم '-'
Ben william

آشنا بشیم لیدی؟

البته
ایناز هستم.. 17 سالمه و شما؟..
⛓...Old Bootlace

اوهوم

نمیخوام باشم😂

بش بگو خیلی دوسش داشــ.. هـ.. (نفس های اخر) هـ... _____:/

*وی غرق در نقش میشود😂*

شرمنده اخلاق ورزشیت دیگ.. هستی😂

نننننننهههههههههههههههه.. وایستتتتتتتتاااااااااااااا

🌱😐worldwide sakineh

بفرمایین🕶

 

نههههههههه اصلااااااااا

چند سال بعد میبینمت '-'
Alex Ai

منم که میدونی

یادم نیس TT '-' فقد یادمه s و f داش * ضایع نشم.. *
* فرار میکند *
⛓...Old Bootlace

خاکککک تو ملاعام😂😂😂

برداشته شد قربان '-'
⛓...Old Bootlace

سانسور شد😂😂😶

امیدوارم دیر نجنبیده باشم XD
🌱😐worldwide sakineh

همین الان داری میبینی که"-"

نچ..
وقتی ب سن 15 رسیدی '-'
Ben william

ویلیام...بین ویلیام

 

لیدی آیناز...از آشنایی با شما خوشحالم بانو

چ مختصر.. =)

همچنین =)
پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:)

اعع ._.

 

 

هومممم

اره XD

خوبی؟
🌱😐worldwide sakineh

نوموخوامممممم

خواهیم دید خانم کوچولو '-'
Ben william

چون چیز زیادی برای آشنایی.. فکر نکنم لازم باشه بیشتر از این!

 

هرکس..نظری داره..
احترام میزارم بش =)
𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

واااو*-* بالاخرههه

تبریک به من تبریک به تو تبریک به همههXD

بالاخره پست گذاشتی *-*

من به‌شدت تحت تاثير شادی‌ها و ناراحتی‌هایی هستم كه روح و روان انسان میتواند آن را تجربه كند.

یاح لنتی..

دقیقا(((=

# ENFJ

تبریک ~
اره واقعا.. تایپ شخصیتیت واقعا خودتی :"
🌱😐worldwide sakineh

دقیقا به خاطر همینه که از سنم متنفرم:/

چون بت میگن کوچولو؟ XD
پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:)

اری خوبم 

تو خوبی؟

چ موکونی با درسات:""

همیشه خوب باش=)
نع راستش
میخونم :"
🌱😐worldwide sakineh

یس

از این ب بعد بت میگم خانم بزرگ..خوبه؟
Ben william

متشکر

 

تم وبت...تو هم فیلمشونو دیدی؟

معلومه.. هم فیلمش و هم انیمش :")
Alex Ai

نه s داشت نه f

واقعا وادفاک

گومه ایین.. 
این روزا خودمم فراموش کردم
Countess 007

اوه من intjام:-)

چقد intj :")
بابای منم همین شد
Hikara Co

خودم INTJ ولی راستش برا بار اول که اومدم وبت حدس میزدم ENTP باشی XD

عه یه intj دیگ =))
بابای منم همینه :")
چرا entp ?  '-'\
mahyas ...

منISTPم

شجاع و ازمایش گر کی بودی ناموسا 😎
bella OC2

اناااااا:"" نبودی دلم تنگ شده بود:"""

تو که میدونی ولی...بنده با افتخار infj ^-^

بلا کوچولووو
منم..بیا بغلم =")
بهلهههههه دست و جیغ و هورااا
🌱😐worldwide sakineh

نه دیگه اونقدرا ام بزرگ نه._.

خانم متوسط؟ ._.
Gloxinia M.R

INFP...تیپ اخلافیم 4% درصد جمعیت رو در بر میگیره....بنظرت چند درصد من به یه هم تیپی برخورد میکنم🤔🤣

تو گروه بالایی منی.....گادددد 

 

 

از اینا بگذرم...خوبی؟

 

وووااوو
حتما برخورد میکنی..نگران نباش XD
باعث افتخاره =))

نع معصومه..اصلا..
Alex Ai

دایجبو آنا

بازم ببخشید
حالا جدن چی بودی؟
پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:)

چرا خوب نیستی؟

امیدوارم موفق باشی^-^

مهم نیس..بیخی
مرسی کیوت =)
Hikara Co

سبک نوشتنت شبیه یه ENTP بود "-" 

اما شخصیتت همون INFJ :)

اوه..این یه افتخاره :"
بین خودمون باشه..من از همه ی تایپ های شخصیتی چن تا چن تا ویژگی جمع کردم..خودمم نمد قضیه چیه XD
مرسی :")
ولی ب توام نمیخورد INTJ باشی '-'
پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:)

اتفاقا مهمه:"" ولی خب اگه دوست نداری بگی..عیب نداره مجبور نیستی..
^-^

ایگو.. اینجا یه کوچولوی نگران داریم.. 
اشکم.. :")
bella OC2

*بغل کردن آنا*

خب..خوبی؟

 

..

اهم

...

*ویز ویز پشه :/*

چه خبر؟

خب نه..
تو خوبی؟ 

اوهوم..

وای XDDD
سلامتی بلا کوچولو..
تو بگو از خودت چ خبر D;
🌱😐worldwide sakineh

اینم نه:"

ای بابا
متوسط رو ب بالا؟..
متوسط رو به پایین؟..
کوچیک رو ب پایین؟..
کوچیک رو ب بالا؟..
بزرگ رو به پایین؟..
بزرگ رو ب بالا؟..
'-'
Hikara Co

واو! 

امم...حدودا ۵ بار تست دادم و درصد INT ایم به شکلی قابل توجه ای بالاست! ولی P و J ام یه مقدار بالا و پایین داره :| 

پ ن : پس به کدوم تایپ شبیه بودم؟ xD

خب اشکال نداره..ما تورو INT صدا میکنیم.. غم نخور XD
این نوسانات نوجوونی(جوونی؟).. طبیعیه *من حتی نمد چن سالتع :"/ *
+ منو نزن ولی ISTJ '-'\
🌱😐worldwide sakineh

هیچ کدوم"-"

خودت بگو اصن '-'
bella OC2

اشکالی نداره بپرسم چرا؟🥺

نمیدونم...

فردا امتحان دارم و هیچی نخوندم^_^

هیچی سلامتی

اشکال ک نداره.. ولی بیخیال...مرسی ک پرسیدی =)
فدای سرت :")
🌱😐worldwide sakineh

باران بگو بهم:"

XD
باشه باشه..
باران =)
🌱😐worldwide sakineh

افرین-.-

 

ببینم فن چه گروهایی هستی؟

خیلی زیادن..
ولی اینو بدون اول از همه بی تی اس و گست ناینه =)
پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:)

اری نگرانم:""
چون میدونم بد بودن حال عادم چیز خوبی نیست:""
حالا اگه کمکی میتونم بکنم بهتر شی بهم بگو..

عزیزم :")
تو خودت خوب باش کافیه :"))
Hyeon ri

انااااااا پست گذاشتییییی :"

من INTP عم =)

هیون ریییییییی :""""))))))))
اره کامبک دادم XD
وای :") INTP ها خیلی خوبن
Hikara Co

۱۷ سالمه...هم سنیم دیگه؟ 

+ دایجبو ولی خدایی از S بودن به دورم "-" 

یعسسس.. یه همسن دیگ :"))) 
تولدتم بگو '-'\ * جوری ک سریع خودمونی میشم :" *
+ والا پستات و طرز نوشتنت خیلی ب S میخورد '-'
Hyeon ri

من برم استریم بزنم XD

:"""

استریم چی؟ '-'
Hyeon ri

استریم کامبکت :P

XDDDDD
وای دیوونه
فک کردم بی تی اس ام  وی داده خبر ندارم
Hyeon ri

عه XD

تو تجربی هستی؟ 

نچ..
ریاضی فیزیکم..چطور ؟ =)
Hyeon ri

عاو "-"

بهت میاد تجربی باشی اخه •~•

اخه چرا لنتی..
نمد چندمین نفری هستی ک اینو میگ..
من میرم محو شم..
BlackBlue Translator

سلاااااااااااااممممممممممم

من ISFJ هستم

جججرررررررررررررررررررر

های =)
عه..چ تایپ خوبی =")))
Alex Ai

حدست درست بود

مدال افتخار باید بدین بم
mahyas ...

جدی انتظارش نمیرفت؟😂

ن بخدا..
فک کردم INFP باشی
zahra _fantasy

 ایده پردازان باهوش و کنجکاوی که نمیتوانند در مقابل چالش فکری مقاومت کنند ♢ 

چه خفن بیدم :/

چ تایپ جذابی =")
من کلا دسته ی نظریه پردازان رو خیلی دوس دارم
𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--

بنده ENFP هستم:>

و واقعا به همه چی میخندم._.XD

بهلههه اصن مفتخر کردی مارو اومدی
ب منم بده از اون خنده ها ._.
𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--

@Gloxinia M.R

توی بیان به طرز عجیبی INFP داریمXD

نصف بیانو آی ان اف پی ها تشکیل میدنXD

@ معصومه
🌱😐worldwide sakineh

عه عررررررررررررر

اولویت من تو گروها بنگتن و ان سی تی و فنسی رد بیددد

جیخخخ

ان سی تیم خیلی دوس دارم =")
ولی خب..فنسی رد نمیشناسم :(
🌱😐worldwide sakineh

بایست کیه؟؟

بشناسسس

دخترای منن:"

یوتا و جیسونگ ")))
عههه من اینارو میشناسممممممممممممممم
᭙ꪖ𝕥ꫀ𝕣 ᧁⅈ𝕣ꪶ{ ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ

من intj بیدوم*-*

Mila

منم -INTJ_A هستم. داداشمم +ESFP_A

با این همه تغییر شگفت زده شده بودم🤣

منم INTJ_A ام
همین تفاوت هاس ک زیباس
TeWon

ISTP هستم..

عالی
Jak

سلام علیکم ، Istp ام .

و علیکم
عالی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
🩸🗡..𝑶𝒖𝒓 𝒇𝒂𝒍𝒔𝒆 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒘𝒂𝒍𝒌𝒆𝒅 𝒐𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒆𝒅𝒈𝒆 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒘𝒐𝒓𝒅
..𝑨𝒖𝒕𝒉𝒐𝒓𝒔..
..♡𝑰 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒕𝒉𝒆𝒎︎..
Designed By Erfan Powered by Bayan