🤍..Yizhan world ..🤍

☆..They're the truest dream..☆

تشکر؟..♡

  • 16:01

 

 

 

از کجا شروع کنم؟..

از وقتی اومدم بیان..ینی تابستون سال 99.. باخیلیا اشنا شدم.. خیلیا وارد زندگیم شدن.. از زندگیم رفتن.. ولی این وسط کسایی بودن ک هیچوقت از ذهنم پاک نمیشن..

وظیفه ی خودم دونستم ک.. از شماهایی ک ب زندگیم یه رنگ دیگ دادین تشکر کنم :")♡

حتی کسایی ک نمیشناسم و منو فالو کردن..از تک تک شماهام ممنونم.. چون وقتی میدیدم یه فالوور جدید اضافه شده یه لبخند کوچیک رو لبم مینشست.. ممنون ک دلیل اون لبخند کوچیکم بودین ♡

 و کسایی ک تشکر ویژه ای ازشون دارم..

 

1.وندا : من الان چی بگم؟.. اگ قراره من برا لبخندام و خوشحالیام تشکر کنم.. تو کلا بودنت باعث لبخند و خوشحالیه منه :") ..ممنونم بابت همه اون لحظه هایی ک مراقبم بودی.. منو خندوندی.. باهام حرف زدی.. ممنونم ک برگشتی.. ممنونم ک نزاشتی لبخند از رو صورتم کنار بره.. هربار با دیدن اسمتم یه لبخند میشینه رو صورتم.. و باور کن.. اون لبخندا برام خیلی با ارزشن.. دقیقا مث خودت :") * بغض کردم خر TT * و .. من مدیون این همه حس خوبیم ک بهم میدی... همیشه باش.. همیشه دلیل خوشحالیم باش.. تهسونگ شی خیلی دوست داره و ازت ممنونه ها ♡..

 

2.معصومه: نمیدونم از کجا شروع کنم.. از کدوم خوبیت بگم.. ولی میدونم..حتی اگ کل اینجارو پر کنم بازم کمه.. معصومه جونم.. میتونم بگم تو بدترین شرایطم پیشم بودی.. همیشه یه ارامش بودی.. همیشه ارومم کردی.. تنها کسی بودی ک تونستم برا اولین بار از دردام پیشش بگم.. نمیدونم چطور.. ولی ناراحت نیستم.. خوشحالم تو کسی بودی ک اونارو شنید.. همیشه باش.. همیشه دوستم بمون..و شاید در اینده..من کسی شدم ک دستمو ب سمتت دراز کردم.. ♡

 

3.آیین: کاوایی :") .. میدونم الان میخوای دوغی ک دستته رو خالی کنی رو سرم.. ولی من نمیتونم از گفتن این کلمه دس بردارم.. چرا؟.. چون تو بدون اینک خودتم متوجه باشی درونت اونقد زیباست ک من نتونم اینجا با کلمات توصیفش کنم.. نزاشتم وارد دردام بشی.. نزاشتم ناراحت بشی.. این اواخر شاید زیاد موفق نبوده باشم.. ولی همش ب خاطر شادی تو بود.. برخلاف ظاهر سختگیرت ..ادم واقعا صافت و مهربونی هستی.. و من بابت بودنت.. بابت خندوندن من.. ازت ممنونم ایین سانم..♡

 

4.عطیه: عر :") باتوام خیلی عر زدیم ن؟.. خیلی خندیدیم.. خیلی چرت و پرت گفتیم.. یکی از کسایی ک همیشه سعی کرد منو تو ناراحتیم بخندونه..روحیمو شاد کنه تو بودی.. شاید نتونستم هیچوقت نشونش بدم.. ولی باور کن اون نور و امیدی ک بم دادی حالمو ذره ذره خوب کرد :")..ازت ممنونم ♡

 

5.یگانه: خوشگل عوضی :"/..عمرا دیگ دست از سرت بردارم TT.. میدونی.. وقتی حالم بد بود..میدیدم ک از دور حواست بهم هس.. حتی میومدی بام چرت و پرت میگفتی تا من خندم بگیره.. و من .. نمیدونم چطور بگم.. ولی قلبم با احساس این مهربونیات روشن میشد.. بابت دادن این حس عالی..ازت ممنونم ♡

 

6.اسرا : من اردبیل اومدم حتما باید ببینمت :""" اصن عین چی ذوق مرگم :" اون روزی ک تو تل باهات حرف زدم و خیلی چیزارو کشف کردیم.. واقعا یادم نمیره اون خنده های از ته دلم.. کل روز یه لبخند گنده رو لبام بود =) ازت بخاطر اون لبخند ممنونم ♡ + عکساتم برا منه ._.

 

7.مبینا (🌙..) : با اینک خیلی حرصم دادی XD .. ولی نمیتونم منکر این بشم ک خیلی خندیدم باهات :") اون قضیع..ودف XD بازم خندم گرفت XD اون لحظه های قشنگی ک تو ذهنم کاشتی.. بخاطر اونا.. ب خاطر لبخندی ک با یاد اوردیشون رو لبم میاد.. ازت ممنونم ♡

 

8.فاطمه چانم : گوگول :") تو کیوت بودنات دلیل خنده ی منه اصن.. چون فندوق منی اونم باعث خوشحالیم میشه :").. ب خاطر همچی ممنونم ♡ + من واقعا فندوق دوس دارم TT

 

9.پریسا ( آب پری ): اونقد مهربون و خوبی ک هرچقدم بگم کمه.. ارامشت.. اون هاله ی اروم اطرافت..ناخود اگاه همه رو جذب میکنه و اجازه میدع از ارامشش اروم بشن .. ممنونم ک اجازه دادی منم وارد اون ارامش بشم..♡

 

10.پریسا( دونسنگم) :گوگول مننننننن.. وقتی هرشب بم با اون لحن کیوتت شب بخیر میگفتی نمیتونم لبخندمو توصیف کنم =) ممنون ک همیشه انرژی مثبت بودی ♡

 

11.عسل : با اجازه عطیه اول بیا بغلم XD.. واقعا دختر خوبی هستی و جز ارامش و خوبی برا کسی چیز دیگه ای نمیخوای.. اون روزی ک اومدی وبم برا تولد عطیه.. نمیتونم خوشحالیمو توصیف کنم .. باخودم گفتم عجب ادم مهربونی.. بخاطر اون ذوق کردنم و مهربون بودنت ممنونم ♡

 

12.کاپکیک : تو کلا هرجا بری اونجا پر از انرژی میشه.. حتی وقتی بیای وب من.. ممنونم ک بهم انرژی دادی و حالمو خوب کردی ♡

 

13.استریا: خدای من.. من بت یه معذرت خواهی بدهکارم بابت پست نزاشتن برا تولدت.. چون گفته بودم میزارم.. ولی امیدوارم شرایطمو درک کنی :"(.. من ازت بخاطر اینک یه اوتاکوی دیوونه مث خودمی و اینک هردفه اومدی وبم و یه عالمه حرف زدیم تشکر میکنم.. لبخندای اون لحظه ها واقعا با ارزش بودن ♡

 

14.هارمونی : هق :" تو همیشه سعی کردی حالم خوب بشه.. همیشه پشتم بودی.. میتونستم واقعا نگرانیات رو درک کنم و بدون هیچوقت نمیتونم جبرانشون کنم :") ازت ممنونم ♡

 

15. موچی : اخ.. اصن تو هردفه بم میگی سنپای من مرگ TT وقتی پست میزاری..وقتی ذوق میکنی.. همشون اونقد کیوتن ک اصن دست من نیس نیشمو باز نکنم :") ازت بخاطر همشون ممنونم ♡

 

16. سبا : شیطونی.. و من این شیطون بودنتو دوس دارم.. چون همیشه باعث خوشحالیمه.. ازت بخاطر اینک کوچولوی کیوت من شدی ممنونم ♡

 

17.هیون ری : بیا اصن نگم ک چقد ذوق کردم وقتی دیدم یکی دیگ مث من طرفدار تروبیوتیه TT..بخاطر اینک باعث اون ذوق کردنام بودی ممنونم ♡

 

18. رایان : با اینک یه مدته باهات حرف نزدم.. ولی.. من خوشحالم بابت همه اون لحظه هایی ک باهات حرف زدم.. اوایل ک برا ییبو عر میزدیم.. بعدا ک برا انیمه ها عر زدیم.. و بعدتر ک حرفای بیشتری زدیم.. من خوشحال بودم و ازت بابت ب وجود اوردن اون خوشحالیا ممنونم ♡

 

19.روما : دختر تو احیانا فرشته نیستی؟ :") فک کنم لازم نیس بگم بابت همه اون کامنتات چقد خوشحالم ن؟ :") بخاطر اینک ب قلبم یه حس خوشحالی دادی ازت ممنونم کیوت ♡

 

20. بلا : وقتی عصبانی بودم و اومدی و کیوت بودنت لبخند ب لبم اوردی.. برا اینک اینقد کوچولویی ولی دلت اندازه یه دریاست :") برا همشون ممنونم ♡

 

21.سهند : بابت همه ی خندیدنا..حرف زدنا ممنونم.. ممنونم ک شدی یه دوست خوب برام ♡

 

22.ببعی =) : اولین روزی ک وبم کامنت دادی و از من خنده پاره شدم.. کیوتی.. مهربونی.. و مهم تر از همشون قوی.. من واقعا خوشحالم ک اومدی اینجا و اجازه دادی بیشتر باهات اشنا شم :") ممنونم ازت ♡

 

23.محنا : با اینک حس میکنم ازم دور شدی.. ولی نمیتونم منکر اون لحظه های خوب باهم دیگ باشم.. خیلی جاها ب حرف هم گوش دادیم.. گفتیم.. خندیدیم.. من حتی اون گیف جنی رو واست نگه داشته بودم :")..برای اینک تو خاطرات قشنگی ک تو ذهنم کاشته شده نقش داشتی..ازت ممنونم ♡

 

24. آرتمیس: هعی..خبر داری خیلی وقته ازت خبری ندارم ن؟.. حتی مطمعن نیستم ک اینو میبینی.. ولی بزا بگم.. خوشحالم باهات اشنا شدم.. خوشحالم شدی دوستم.. و یه تشکر خیلی بزرگ برا اون روزی ک ارومم کردی :").. هی ارتم.. برگرد خب؟.. ازت بخاطر همچی ممنونم ♡

 

25.مائده : دونسنگ کیوتم :") ممنونم ک همیشه بودی و لبخند ب لبم اوردی.. خوشحالم ک من اوتاکوت کردم و باور کن..اون ذوق یه جای دیگ ای داره برا من :").. ازت ب خاطر بودنت ممنونم♡

 

26. پانته آ : دونسنگم =) همیشه کیوت بودنت لبخند ب لبم میاره.. جدی بودنت و منطقی فکر کردنتو میتونم الگو قرار بدم.. اونی دوست داره عزیزم ♡

 

 

و تک تک کسایی ک با بودنتون شادم کردین..از همه شماها ممنونم ♡♡♡

  • ۳۷۱
. ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ

بوج^^💗

بهم بگو اسمت بود .___.

┒ V C

فرسسستتتتتتتتتتتتتتتت

سکنددددددددددددد T----T
im a bad girl

سلام...

خیلی عالیه که همچین حسی ب دوستات داری...

خدا برات نگهشون داره و تو رو هم برا بقیه..

امیدوارم همیشه شاد باشی و شاد بمونی عزیز

های های ^-^
خیلی ممنونم ازت..امیدوارم توام همیشه شاد باشی TT
┒ V C

وای تف...اول اسم منههههه سیشتتص

ولی من اول مال بقیه رو خوندم :/

خدایی؟ :"/
برا خودتو بخونننن TT
┒𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛

شنیاصعثیلیتستیسب

ذوق مرگ؟.. ذوق مرگ ب توان 2؟ 0-0
┒𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛

سیشتنااشساشیاصاععصعاصع

خفه شدن از ذوق؟ XD
┒𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ماهم از تو بابت عنخوریات و مهربونیات ممنونیم :)

**** ** **** ** **** ** ***** ***** ***** ** **** *****

قربون ابراز احساست اصن T-----T عر T-----T
چشم چشم '-'
┒𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛

نادر و وندا همه نوکرت اصن

همچنان رو مود کامنت بیقرارم، ضایه س؟

خدانکنه ..تف T-T
خیلی ضایعس.. اصن از ضایعه گذشته /'-'\
┒𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛

این اهنگه خیلی اشنا عه ب جان ییبو

اهنگ بی تی اسه دیگ TT
┒𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛

ارتمیس برگشته عنناز

وات؟.. واااااااات؟.. کوووو؟..کجاسسسسسسستتتتت؟
cupcake ...

/*--*\ بیا بغلت تونم و اشکاتو با اتک پاک کننده تک پاک تونم/-0-\

هق :"
بغللللل TT
┒𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛

پریسا دونگسنگت همونیه که بهش میگن ددیسا؟

وبشو بده برم یقشو بگیرم ://

یعس خودشه XD
چیکار داری با بچه؟ '-'
𝑻𝒆𝒏𝒔𝒉𝒊 𝒔𝒖𝒛𝒖𝒔𝒉𝒊 ••

اونیییی تو عخش منیییی ⁦ಥ‿ಥ⁩⁦ಥ‿ಥ⁩⁦ಥ‿ಥ⁩⁦ಥ‿ಥ⁩⁦ಥ‿ಥ⁩⁦ಥ‿ಥ⁩⁦ಥ‿ಥ⁩⁦ಥ‿ಥ⁩⁦ಥ‿ಥ⁩⁦ಥ‿ಥ⁩⁦ಥ‿ಥ⁩⁦ಥ‿ಥ⁩⁦ಥ‿ಥ⁩⁦ಥ‿ಥ⁩💜

گوگولممممم T-T
بیا اونی ماچت کنهههه T-T
. ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ

نه نبود ناراحت نباش پیش میاد*-*

میانه عزیز دل اونی :")
الان نگا کن :"
mochi ^-^

سنپایاااااااااااااااااا یسگبتتیبتکخT^^^^T

تو چرا اینقدر خوبی؟:"""

هق..

بیا بغلم سنپایT-T

تو هم همیشه مراقب من بودی و ازم مواظبت میکردی و همیشه نگرانم بودی:"مرسی ازتTT

دوست دارمT_T

جون دلممممممم T---T
وای خادا..من اتک میخورم هر دفه T-T
بغل گندهههههه ___(♡~♡)___
فدای تو..من کاری نمیکردم ک TT
من بیشترررررر کیوتمممم 💜
MOMO TEORIO

💖💖💖💖✨

قلب های فراوان و رنگی برای شما D": 💚💛💜💞
پاستیل خرسی*-* دونسنگ اون یکی سبا:)

سخزیمزرسخخخمزمشمسخمرمیخبئقحندبونشحهفتTT

*وی به داخل کمد دیواری رفته و شروع به عر زدن فراوان میکند*

TTعرررررر

کوچولومممممممم T---T
*داخل کمد دیواری رفته و سبا را بغل میکند *
گریه نکننن TT
cupcake ...

^-^ بغلل

* ناز کردن موهای کاپکیک * TT
کامبک ابیه

وبش نمد کجاعه ولی پروفش تو فالوورای من هس تهیونگه 

برو بنگر XD

 

برو تو اکانتت XD
.__. ینی چیییی؟..اومده و ب من نگفتع؟ :"(
𝑻𝒆𝒏𝒔𝒉𝒊 𝒔𝒖𝒛𝒖𝒔𝒉𝒊 ••

اومدمممممم شپلقققققق 

هققققق ⁦ಥ‿ಥ⁩⁦ಥ‿ಥ⁩⁦ಥ‿ಥ⁩⁦ಥ‿ಥ⁩⁦ಥ‿ಥ⁩

اونیییییی دوست دارمممم ⁦ಥ‿ಥ⁩💜

گریه نکننننننن T----T
منم گوگول اونییییی T---T💜
. ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ

نه بابا اشکالی نداره^^

اگه واقعا تونستم لبخند به لبت بیارم خیلی خوشحالم*-*

ممنون که اوتاکوم کردی تو خیلی خوبی

و میدونی خیلی واسم عزیزی مگه نه؟

شور و شوقت تو پستات به آدم انرژی میده به نظرم یکی از ستون های اصلی بیانی*^*

منم خوشحالم ک هستی D":
خودت خوبی ناموسا TT
میدونم..توام بدون ک برام عزیزی خب؟ :")
اوک..اوکککک..من لفت د لایف..من مردم.. من زنده نیستم..

وی با خوندن این کامنت از دنیا رفت TT
پاستیل خرسی*-* دونسنگ اون یکی سبا:)

هارتم اتک شد فراوان و شدید😂😂😂

*جا قحطه اومدم تو کمد دیواری-_- 😂😂*

دوباره عرررر😭😭😭🤧☕🚶‍♀️

*دستمال من کوششش¥-¥*

 

من کارم هارت اتکه TT
* جای خوبیه ک *
عر نزنننن TT
هیع ببخشیدددد * دستمال کاغذی را تعارف میکند *
𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

چرا دستمال کاغذی نمیدی:"

میانهههه :"""
* جعبه دستمال کاغذی را تعارف میکند *
cupcake ...

:{ آقااا یه سوال این وب ببعی رو منم موخوام خوووو-8-!!:{

اون کیوت منهههه T-T
وبش بیان نیس فقد..بلاگ ایکسه .. بزن
cupcake ...

:{ خوب پس چطوری میشه پیوند خورد باهاش00"/؟؟

 

:/هعیی ببعییی~T3T~موخوامم-0-

پیوند خورد؟ '-'
منظورت اینه تو وبت پیوندش کنی؟
cupcake ...

:{ اوهوم

 

×.0.× من ببعی موخواممممT~T

کاری نداره عزیزم.. فقد ادرس وبشو کپی کن بزن تو پیوندات =)

ایگوووو TT
خب من الان چیکار کنم.. همممم 🐑🐑 بیا ببعی
پاستیل خرسی*-* دونسنگ اون یکی سبا:)

کار خوبیه XDD T-T

*خیلییی کل روز تو کمد دیواریم:" *

عر زدنم از خوشحالیهXD

عررر

*جعبه دستمال کاغذی را میگیرد*

ممنونT-T

من یا قراره پول چشم پزشکی بدم یا هارت ملتو XD
* منم ببر :" *
همیشه از خوشحالی هر بزنی کوچولو =)

cupcake ...

0-0 اوه!!! راست موگیااا-~-!!! پیوندام موزارم ببعی موبونم*^*

بزار حتما میشه /^-^\
cupcake ...

گزاشتم الان*^*

دیدمممم چ کیوتهههههعع T---T
پاستیل خرسی*-* دونسنگ اون یکی سبا:)

برا بعضیا هم باید دوتاشو بدیXDDD

 

*کجا ؟تو کمد دیواری؟ *

 

من همیشه عرام از شدت خوشحالی و ذوق زدگیهXD

* وی ب کیف پول خود نگا میکند * فک کنم باید برم بانکو بزنم .__.

*یعسس*

همیشه همینطور بمونه TT
ببعی دم پنبه ای<:♡

وی درحالی ک ب پهنای صورت اشک میریزه بغلت میکنه"

من خوشحالم ک بات آشنا شدم خو هق:-:♥~

انقد ذوقیدم سممو ک دیدم اصا:-:

فک نمیکردم برا کسی مهم باشم تو مجازی:-:♥~

بوس رو لپت"

عرر بمونی برتی من و بقیه دوصتات:-:♥~

بقیه دوصتاتم بمونن برات*-*♥~

فین فین"

* اشکایت را پاک میکند * گریه نکنن
منم ذوقیدم ک بات اشنا شدم TT
چرا نباید مهم باشی؟.. تو ب این نازی و کیوتی؟ * دور میشود و عر میزند *
* دستش را روی لپش میزارد * کیووووت =)
توام همینطورررر ♡
گریه نکن دیگ TT

+حلال زاده ای بخدا
cupcake ...

یکم تغییر دادم استتار بشه کسی سمتش نره-.-

چ غیرتی..برگام * از جای خود بلند شده و دست میزند *
ببعیت اومد D":
ببعی دم پنبه ای<:♡

کاپکیکیییی*-*♥~

پیام ناشناستو دیدم لاولییییم>-<♥~

نمد بشه وبای دیگع رو توی بیان پیوند کرد هانی ولی میدونم میشه همه وبارو تو بلاگیکس پیوند کرد^-^

الان پیوندت میکنم مینویسم my cupcake*-*♥

وی درحالی ک بخاطر کاپ کیک دار شدن ذوق کرده با ی قر ریز میره پیوندت کنه*-*"

@کاپکیک TT
. ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ

نه اونی تو فوق العاده ای من خب نمیدونم چطور بگم فقط باعث سرافکندگی ام همین

اولا اینک فوق العاده تویی D":
دوما.. چرا همچین فکری میکنی عزیزم؟
. ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ

هیچی من یکم عن حالم خوب میشم به شرطی که خودم دست به کار بشم

نمد دقیقا چی شده.. ولی بدون اگ نمیتونی شروع کنی اشکالی نداره.. خیلیا یه جاهایی کم میارن و دیگ نمیتونن حرکت کنن .. یکم بگذره..ب خودت میای.. نبینم ب خاطرش ناراحت باشی
ببعی دم پنبه ای<:♡

با پشت دصت اشکاشک پاک میکنه"

گریه نمیکنم دیه:-:~

*-*♥~

نمد فکر میکنم رومخ بعضیام...عیییححح سارنگههه*-*♥~

دصتشو میزاره دصتت"

دصتتو برنداری بوسم فراره کنه ها-.-

>-<♥~

-وح چرا؟'-'

دختر خوب..افرین D": 🍭
نخیر اصلا اینطور نیس.. دیگ نشنوم :( ایگووو کیوووت TT
چشم برنمیدارم XD 💜

+با کاپکیک داشتیم درموردت حرف میزدیم دیگ :"
cupcake ...

~~TTTVVVTTT~~عرررررررر ماماننننن

 

/_ TT0TT_| واییی واییی وایییی (از ذوق زیاد دهنم از خوشحالی جر رفته 0×0 شرمنده 0×0_| اشکاممم در اومدد ایهععععععععععععععع/T0T\ حالا خوبه کلم ثابته":| اشکام چرا کج ماوج میریزه0-0؟)

 

#ببهییییییییییییییییییییییییییییییی~*v*~ جونممم مرسیییییی/*0*\ (وی به حالت بیج بیجی از سر و کول دیوارا بالا می رود و نهایتا کرمی موخزه سر کامچیوتر -0- )

واااایییی چ ذوقییی..نیشم باز شد اینوررر D":
ن اوکیه اوکیه XD

@ ببعی
پاستیل خرسی*-* دونسنگ اون یکی سبا:)

اخجووووووووونننن بریم بانک بزنیممم منم میاممم*-*

 

*خو بردن نمیخواد که پاشو برو تو کمد دیواریXD*

 

همیشه همینطور هستXD

عه :|
* سبا را روی صندلی مینشاند * نخیر خودم تنها میرم..بانک جای کوچولوها نیس ._.

* جون ندارم پا شم TT *
. ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ

اوهوم من خیلی وقته وقفه گذاشتم خیلی احمقم ولی بیخیال هنوزم جای جبران هست^^

راستی چطورییی

یا یا یا.. این احمق بودن نیس.. فقد خستع شدی..من بت حق میدم.. درکت میکنم ..
موضوع رو نپیچون .-.
یکم احساسیم :")
ببعی دم پنبه ای<:♡

کاپ کیک رو بغل میکنه وتوی اغوشش فشار میده و صورتشو پر از بوس میکنه"

فدای شماااا*-*♥~

بنده هم بسی ذوق کردم زل زدم ب مانیتور میخندم و اشک میریزم اصا ی وضعیه...عیح:-:

حالا مامانم فک میکنه دارم با پصرا چت میکنم پصره ولم کردخ منم روانی شدم':

@کاپکیک

مگ نمیگم گریه نکنننننن؟
وای XD
پسره ولت کنه با چکش میرم.... استغفرالله :"🔨

پاستیل خرسی*-* دونسنگ اون یکی سبا:)

خو منکه نمیخوام برم تو خود بانک میخوام برم تو گاوصندوقش0-0

(از الان شغل اینده ام مشخص شد من میرم دزد شمXD)

 

نکنه توقع داری من ببرمت؟-_-XD

اوکی پاشو میخوام کولت کن*وی دو زانو نشسته منتظر میشود*

همممم..تو جا میشی..راس میگی ..بپر تو کوله پشتیم میخ ببرمت :"
( باورم نمیشه انداختم تو ذهنت ._. )

یعس :"/
قد من دو برابر توعه اخه کوچولو :")
* سبا را روی کولش میندازد * خیلی خب بریم
ببعی دم پنبه ای<:♡

بهله بهله آیم گود گرل چ فکری کردی عیح-.-~

کندییییییی*-*♥~

کامساهامیدااا^-^♥~

آفرین آفرین...یوآر گودگرل^-^

 

-عیح^-^':

هیچی بخدا.. جاست گود گرل D":
خواهششششش..اون کندی ک اول بت داده بودمو داری هنوز؟..
D:::
𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

یک عدد دستمال کاغذی بر میدارد*

خیر از جوونیت ببینی..

امیدوارم D":
پاستیل خرسی*-* دونسنگ اون یکی سبا:)

تو کوله پشتی؟-_-

جا نمیشمممم  T-T

(نه تو ذهنم بود XD من از بچگی همیشه ت بازیا دزد بودم-_-)

 

 

راست میگیا-_- XD

*پوکر فیس به جلو مینگرد*

قرار بود من تورو بندازم رو کولم نه تو:/

چرا جا نشی؟.. تو کوچولویی :")
( واو XD.. باید ببرمت شست و شوی مغزی ._.)

من همیشه راس میگم :| * هارمانم... *
* شونه بالا میندازد * دیگ شد دیگ.. تو نمیتونی منو بلند کنی :"
cupcake ...

-0- (در حال تشنج و کف و خون قلقله کردن و رو زمین رقصیدن)

 

علللللللللللل علللللللللللللللللللللللللللللللللل عللللللللللل ععلل بیغغ0-0 بیغ0-0 بوقققo.0

یاخدا ._.
خیلی کیوت بود لنتی XD
. ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ

چرا هست از چی میخوام خسته بشم اصلا نمیخوام به خودم حق بدم چون همش بخاطر خودمه دیگه نمیخوام دیگه باید خودم رو سر خودم زور وایسم حرف فایده نداره میدونی اونی تنقدر از دست خودم عصبیم که میخوام کتک بزنمششش😂

اوخی بیه بخلم*-*

اگ از دست خودت عصبانی یا ناراحت بشی هیچوقت نمیتونی اون بچع کوچولویی ک درونت کز کرده رو بیرون بیاری.. اون بت انگیزه میده.. یکم بشین ب حرفاش گوش کن.. ببین دلش ب چی گرفته.. یه روز با هیچکس حرف نزن و خودت تنها باش.. انگیزت با خوشحال شدن درونت و دوست داشتن خودت برمیگرده.. شعار بی تی اس ک یادت نرفته؟.. لاویورسلف D:
هعیییی TT
ببعی دم پنبه ای<:♡

اوکی اوکی گریه نمیکنم آرام باش'-'♥~

میشونتت رو زمین"

حاج عاقا آروم باشید چکشتونو آلوده نکنید.-./[هرچند ک من سینگل اعظمم...ک س نفر روش کراش زدن|:]

بهله ک دارم کندیه رو*-*~

من ارامم :"*نفس عمیق *
 سعی میکنم الوده نکنم T-T🔨
اون سه نفر احتمالا اون دوستات نیستن؟ XD
نگهش دار..ازم یادگاری بمونه :")
پاستیل خرسی*-* دونسنگ اون یکی سبا:)

اره ..ولی نه اندازه کوله پشتی-.-

(0-0نخیر من نمیام :" میخوای مغزمو بوشوری که چی بشه؟9

 

 

البته بغییر وقتایی که راست نمیگی*می پان پان زوزوزو....*

کی گفته نمیتونم؟

فلفل نبین چ ریزه بشکن ببین چ تیزه-_-

عه .. من تازه میخواستم تو کیف پولم بزارمت ک XDD
(بیا..قول میدم درد نداشته باشه :" )

ودف..تو کی دیدی من راس نگم؟..* ایز دت ترو؟..یعس..*
ن دیگ.. تو فلفل شیرینی TT
. ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ

این بچه تا الان هرکاری دلش خواسته کرده اونی من جلوشو نگرفتم ولی دیگه بسه یکمیم باید بشینه سرجاش ممنونم که به فکرمی ولی من میدونم باید چیکار کنم^^

حواست حس اون بچه خیلی وقته نشسته سرجاش؟ .. حواست هس خیلی وقته نیس و تو عوض شدی؟ :")
من ب فکرت نباشم کی باشه؟ TT

پاستیل خرسی*-* دونسنگ اون یکی سبا:)

یاااا....

(نوموخوام-_-عمرا:/ اصلا =/ ابدا:" اونجوریم نگام نکن-_-)

 

 

من ندیدم0-0*اهنگام ته کشید-_-* 

اه از فلفل شیرین متنفرم (البته تنفر کمی اقراق شده است ولی مناسب ترین کلمه در دسترسه:" )

عقققققق-_-

XD باشع باشه عصبانی نشو..برات پشمک میخرم =)
( با قدم های اروم نزدیک میشه.. بیا دیگ :" بعدش برات جایزه میخرم :" )

افریییین /^-^\ *یوهاهاااااا *
من دوسش دارم XD منم اصن نمت چیزای تند بخورم TT
Alex Ai

هیچکس:

آنا: *یه ایده پیدا میکنه تا از یه عالمه دوستاش تشکر کنه چون خیلی آدمه قشنگیه*

-----

مرسی ازت که درون و بیرون ادما رو باهم میبینی از تو یکی هر چقدرم تشکر کنم کمه(تازه اون لحظه هم کلی سافت شدم هیچ دوغی هم دستم نبود..چرااا)

امیدوارم به دردات غلبه کنی و به زودی زود خوشحال ترین باشی

برای خط آخرم اینکه بدون, دس از پا خطا کنی دوغ و چاقوم دستمهه

وای واقعا خیلی تشکرر

T----T عاقااا تازه داشتم از مود احساسی درمیومدمممم T---T
قشنگ خودتی T---T

من هرچقد تشکر کنم کمه ایین سانم :"))) ( شوخی نکننن XD..واییی خوشحال شدممم )
دلت میاد اون چاقو روبزنی ب من ؟ D""": * البته مطمعنم دلت میاد دوغو خالی کنی روم ._. *
من کاری نکردممممم T----T
. ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ

من عوض شدم؟ نه اونی همونم😂

خیلی بهم لطف داری اشکم دراومدT^T

میخوام یکم بیشتر به خودت سخت بگیرم

 

عوض شدی گوگولم.. من دارم اینو ب عنوان کسی میگم ک از پنجره ی بیرون بهت نگاه میکنه :"
گریه نکنااااا فدات بشم TT
سخت گرفتن اصن بد نیس.. ولی خودتو خسته نکن
ببعی دم پنبه ای<:♡

کاپکیم آرام باششش۰-۰

بعد از من تکرار کن دمممم بازدممممم'-'♥~

وی خودش هم از شدت ذوق میخاد غش کنه ولی هی جلوی خودشو میگیره"

وجدان:بزار بیوفتیم دیگه پوصگ جلو خودتو گرفتن داره؟:-:|:

~

بهله بهله کاملا دسته...اون س نفر همونایین ک داستان اون چالشه اگ فراموشی بگیرمشونو برات فرستادم...همشونم آلفان...هق خدا....اونا سهم منو توی آلفا بودن خوردننن':

@کاپکیک

* دستش را مشت کرده و زیر لب میگوید * یعسسسس..
عجب دوستایی XDD
هزار دفه گفتم..اومگا بودن خوبه TT
. ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ

چجوری عوض شدم؟خودم حس نمیکنم که@-@

باشی ولی بهت قول میدم خودمو جمع و جور کنم*-*

ادما هیچوقت حس نمیکنن.. کسی ک از بیرون اونارو ببینه میفمه :")
*یکی منو از این فاز فلسفی بکشه بیرووون TT *
رو قولت حساب میکنم :")♡
پاستیل خرسی*-* دونسنگ اون یکی سبا:)

میشه جای پشمک ایس پک بگیری؟0-0

(*عقب گرد میکند* نوچ نوموخوام-_-)

 

 

من چیزای تند و تلخ و ترش دوست دارم *-*

فلفل تند خیلی دوست*-*

تنها چیز شیرینی که دوست دارم شکلاته-_-

عاره کوچولو..هر چی بخوای بگو میگیرم D":
(بیا دیگ.. جایزه میخرم واست :""" )

منم تلخ دوس.. ولی تند ن :"
عههه اصن بت شکلات ندادمممم سجزمینسم بیا 🍬🍬
پاستیل خرسی*-* دونسنگ اون یکی سبا:)

خب خداروشکر*-*

(نمیامم-_- )

 

 

وای تند که خیلی خوبهههه 

تا لوزه المعده ات میسوزه*-* مخصوصا وقتی فلفل قرمز باشه*-*

ممنانننن*-*

شکمو XD
(پشیمون شدممم XD)

وای نه (؛ -_-)
من اصن دوس ندارم (؛ -_-)
ببعی دم پنبه ای<:♡

خببب حالا ک درست گفتی باید بهت جایزه بدم^-^

جایزه چی میخای؟*-*♥~

ببین چ دوصتای فرهیخته ای دارم اصا':

عیح باشه باشه...-.-

دصتاشو ب علامت تسلیم میبره کنار سرش"

کنار میام باش دیه-.-

اهان چن روز پیش تست رایحه امگتیی دادم زد بوی شکلات و نعنا میدم ولی توی ی جای دیگه تست دادم گفت بوی ی توت فرنگی و شکلات':

حالا خودمم نمد کدومم-.-

هیععع جایزه میدیییی؟ :"""))) * من جایزه دوس ناموسا *
نابود دوستاتم XD
افرین

عاقا..بوی شماها چرا اینقد سافته؟ :"""" چراااا؟ :"""
وای..من عاشق اون شکلات نعناییام TT
برا من این بود

پاستیل خرسی*-* دونسنگ اون یکی سبا:)

اخی یادش بخیر لقبم بود شکمو XD:"

(خیداروشکر XD)

 

 

منم دوست نداشتم ولی خب وقتی منو با داییم یه ماه تنها میزارن نتیجه اش همین میشه-_-

چینجا؟ XDای ول ب خودم :|

یادم باشه ب مامانت بگم دیگ تنها نزاره XD
ببعی دم پنبه ای<:♡

لبخند مستطیلی"

بهله ک میدم^-^

خودمم نابودشونم ب ولله...انقد سمن ک فک کنم باید توی گروهمونو سم پاشی کنیم،-،

^-^♥~

همچنین:-:

بعد از آبنبات شکلات نعنایی خوشمزه ترین چیز دنیاس:-:♥~

عررر عطر اتیششش*-*

یکی از دوصتامم ک آلفای خشن شده بود عطرش همین بود^-^

من واقعا نمد چی میخوام :" خودت سوپرایزم کن :")
* لباس مخصوص میپوشد * بکشین کنار دارم میام سم پاشییی .--.

خوشحالم ک یکی واقعا اینو قبول داره TT
هعی..میدونی من بوی اتیش دوس دارم..ولی جایی ک بوی قهوه هس این چیههههه؟ :""""" * وی بسیار عاشق قهوع است *
Alex Ai

چاقوش درد نداره XD

ویت.. ینی میخوای بزنی؟ ._. لنتی چطور دلت میااااد؟ TT
پاستیل خرسی*-* دونسنگ اون یکی سبا:)

ایول به خودتXD

 

خب تنهای تنهاعم که نبودم ابجیمم بودش:""

کلیلیلییییییی

بیچاره ابجیتم شست و شوی مغزی داده شده :"
پاستیل خرسی*-* دونسنگ اون یکی سبا:)

شولولولولولو

 

 نه ابجیم خودش کپ داییمه کلا از اولم چیزای تند میخورد:"

فک کنم باید هردوتاتونو ببرم شست وشوی مغزی XD
ببعی دم پنبه ای<:♡

خبببب پسسسس...

بفرماااااا*-*\♥~

میدونم چیز زیادی نیستا ولی لطفا یادگاری نگهش دار:-:]

منم بیام کمککک؟.-.

شکلات نعنایی ک خهلی کراشه:-:♥~

بوی قهوره رو واقعا دوس...خهلی ارامشبخشه*-*

ولی متاسفانه ب کافئین حساسیت دارم پس نمیتونم بخور هف-.-

وااییییی مرسییییی TT خیلی کادو خوبی بوووود TT *باورت میشه دیدم رفتم قهوه درست کردم؟ :"*
یعسسس بیااا .-.
وای.. مرسی واقعا..کراش منم هس TT
اشکال نداره..همین ک دوسش  داری کافیه :")
🌙:...

ولی خداییش

شما چقد مهربونی آخه*دستمالم کووو اه*

++آیین انیو*_*من دلم برات تنگ شده بود باز نمد چرا

+++وندا هم امد بگین من اکانتم دسته خودم نیست-.-

وندا هم سلام😂

خجالتم ندین TT *باز گریه کردی؟ *

آیین و وندا @
Harmony 💞💞

من فدای دل کوچیکت بشم انامم🥺💖

هنوزم از ته ته ته دلم میخوام همیشه خوشحال باشی💞

خدانکنهههههههه T-----T
فدات بشم..منم همینو از ته دلم برا تو میخواامممم T---T
𝐀𝐒; 𝘸𝘰𝘰𝘭𝘭𝘺 𝘱𝘢𝘱𝘪 ..

اخی@-@

 

 

 

خوبییی ننه؟!

من دلم برات تنگ شده بود🤧😭

:")

من خوبم..تو خوبی گوگول ننه؟ :")
هیع بیا بغلممممم
⛓...Old Bootlace

اسم من اونجا چیکار میکنه؟؟

اناااا😭😭 بزا عر بزنمممم

من باید تشکر کنمممم..

برا همه کارایی که برام کردی.. برا همه بودنات

هیچوقت نمیتونم جبرانشون کنم..

تولدمم که.. یادش میوفتم ذوق میکنم:))))💜

خوشحالم که تونستم گاهی بخندونمت:)💚

 

+حس خوبی به این پست ندارم.. شبیه خدافظیه

اسم تو نباشه اسم کی باشه پس؟ :"))
عر بزن..T-Tمنم میزنم T--T
نگو اینطورررر T------T
من تولدت از تو بیشتر ذوق مرگ بودم XD
منم خوشحالم ک بودی :")

+ن بخدا XDاز دلم اومد نوشتم TT البته باید قبل عید منتشر میشد من کاملش نکرده بودم ._.
Hyeon ri

وزحسدطهثایحسننسنیامشینطلدا

منم ممنونم بابت اون سکته ناقصی که زدم وقتی دیدم پروفت سوجونه :"

نسمطمطمسمطمسمطسم
وااییی مرسییی XD
Alex Ai

نه شوخی بود

وای عکسه سورونه رو گذاشتی TT

فدا دل کوچیکت :")
واس تو اصن TT
;🌙 Coenffl

چرا دارم گریه میکنم ایناز؟

ن گریه نکن.. لنتی..من نزاشتم ک گریه کنی دیوونه :")
𝐀𝐒; 𝘸𝘰𝘰𝘭𝘭𝘺 𝘱𝘢𝘱𝘪 ..

خداروشکر همیشه خوب باش:)

مرسی♡

 

بغل..

توام همینطور عزیزم ♡~♡

یه بغل گنده ک همه دردات یادت برهههه ___(♡~♡)___
𝐀𝐒; 𝘸𝘰𝘰𝘭𝘭𝘺 𝘱𝘢𝘱𝘪 ..

مرسی..

 

هوممم^^

ناراحتی از چیزی؟..حس میکنم حال نداری
𝐀𝐒; 𝘸𝘰𝘰𝘭𝘭𝘺 𝘱𝘢𝘱𝘪 ..

عام نح..مهم نبید

مهمه..
سعی کن خوب شی
;🌙 Coenffl

نمیشه...

ینی چی اخه..
حالت خوبه؟ :(
bella OC2

*هارت اتک*

:""""""

من ممنونم ازت:")

*بغل کردن *
کوچولوی کیوت :"))
Baby Blue

فاکD":

ب زندگی؟ ب درس؟ ب ازمونا؟ :")
Baby Blue

وای وقتی دیدم به جای کیدو نوشتی اسرا...

اه اصلا نمیدونم چی بگمTT

اسرا گوگولی TT
چیزی نگو.. بزا عر بزنیم وقتی همو دیدیم D":
ᎮᏗᏒᎥᏕᏗ 👑.

سلام آنااا

خوبی عزیزم؟

نمیدونم چی بگم ...مرسی بابت این پست ...واقعا خوشحالم کردی..♥️

 

 

اب پرییییی سلامممم
من خوبممم تو خوبی؟ D":
من خوشحالم ک تو هستی اصلا :")
ᎮᏗᏒᎥᏕᏗ 👑.

خداروشکر ک خوبی

نه من ..خوب نیستم..

فدات عزیزدلم..

چی شده اب پری؟.. کسی ناراحتت کردع؟
𝐀𝐒; 𝘸𝘰𝘰𝘭𝘭𝘺 𝘱𝘢𝘱𝘪 ..

خخ تا بوده نبوده

 

 

چشم♡

ادمای درستی نبودن ک بفهمن پس..

چشمت بی بلا
𝐀𝐒; 𝘸𝘰𝘰𝘭𝘭𝘺 𝘱𝘢𝘱𝘪 ..

بعضی وقتا...

بیخی^^♡

 

@-@

اگ خواستی حرف بزنی من هستم /^-^\
ᎮᏗᏒᎥᏕᏗ 👑.

نه تو بیان نیست خانوادگیه.

همون موضوع ن؟ :(
ببعی دم پنبه ای<:♡

ذوق"

عررر*-*♥~

خواهشیااات<:

بهله ک باورم میشه...چون خودمم وقتی اون ابنباته رو بم دادی رفتم ابنبات خوردم':

^-^♥~

راستیییی

میشه اینو بخونیو نظر بدی ببینی خوب نوشتم یا نه؟:-:

یعسسسس بزا الان میام میخونممم/^-^\
little kitten

آنا....

شرمندم کردی ک ...این چکاری بود اخه...واقن شرمندم...منکه کاری نکردم برات ک لایق تشکر باشم..(:

😂😂😂عطی ع اتاق فرمان میگه من خوب نیسم😂😂😒💔ممنونم ب هرحال

شرمنده چیه عه TT حرف دلم بود TT
لایقش بودی /^-^\
ودف XD چراااا XD
┒ V C
کیمیاگر تمام فلزی رو دیدی؟
نچ :" تو لیستم هس ولی..بعد اتک ک تموم شد میبینمش /^-^\
BlackBlue Translator

عزیززدلمی تو که

خواهش عزیزم وظیفه بود که کنارت باشم

شرمنده که خیلی وقته نمیرسم بهت سر بزنم

هم وب زیاد دارم الان یه چتد وقای هم هست که حوصله بیان رو ندارم

نمیرسم بیام

تنبل شدم (تنبل تر شدم راستش ححححححححححح)

مرسی که هسنی و مرسی مه بهترینی

دوستت دارم خیلی زیاد ^_^

شرمنده چیه عه :"
هرکسی مشکلاتی داره درک میکنم /^-^\
اشکال نداره XD
منم ممنونم :"
قلب بت ♡ 
zahra _fantasy

اخییییییییی *-*

برق چشمات کورم کرد *-*
𝐀𝐒; 𝘸𝘰𝘰𝘭𝘭𝘺 𝘱𝘢𝘱𝘪 ..

عادت ندارم از ناراحتیام بگم:)

پس ولش..

مرسی از لطفت^^

منم ندارم :"
کاری نکردم عزیزم:"
┒ V C

شین دوسش داره 

انیمه مورد علاقه جین وو دروغ تو در می؟اپریل؟ همچین چیزی 

وای من اصن نمت اتکو ادامه بدم 

وای کیمیاگر تمام فلزی با اینک ندیدم میدونم محشره TT
میجزیمیمطمییمیمیمیسجسم دروغ در اپریییییل وااییی عررررر T-----T
داغ دلم تازه شدددددددددد *داداش دوسال پیش دیدیش جمع کن:/ * اه ولم کنیننننن T------T
چراااا؟..نگا کنننن خیلی خوب شدهههه سحیجیمیمیمیمی
little kitten

میگع بد گرلم |:💔

واااااXD
عطیه دارم.میام بات دعوا کنم ._.

┒𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛

فصل دو اسکام میخام

چار ماهه هنوز تو پارت 40 عش گیر کردم :/

هون روهم اصن یادم نمیاد قسمت چن بودم :(

منم فصل 3 مودائو میخ TT
یاخدا ._.
اگ یکم حوصله ب خرج بدی و بری بگردی یادت میاد /^-^\
ᎮᏗᏒᎥᏕᏗ 👑.

نه ی چیز دیگه

ارتباطی ب اون موضوع نداره

هرچی ک باشه امیدوارم درست شه :"
little kitten

یاااااااااا

آنا اذیتش نکننن😩😩😩😩😩😩

چ غیرتی..چ حساس.. عرم گرف ._.
* دور میشود و برای این حس زیبا عر میزند *
little kitten

😂😂😂😂😂😂

نخند بچه ._. احساسی بیدم ._.
little kitten

😂😂😂😂😂

اخه اینجور رفتارا یا...برا من و عط عادیه

بقیه عجیب رفتار میکنن😂😂

میدونی.. اتفاقا رابطه شما سالمه ک همچین چیزایی هس توش /^-^\
رابطه ها بعضیاشون اونقد عن شدن ک :| 
little kitten

نمد والا😂😁

:"""
ro ma

نميدونم بدوني يا نه ولي امروز اينو خيلي لازم داشتم :"

همش دنبال يه نشوني از خودم ميگشتم و نشوني اينجا انگار وحي شده بود. هوم؟

واقعاا ممنونم آينازي

وای:") خوشحال شدم لنتی:")
اوهوم شاید :")
خواهشششش♡
ro ma

همين خوشحالي بيشتر خوشحالم کرد که

واو فقط خواستم بدوني خيلي مهربوني 

:")♡
اینو کسی داره بم میگ ک من بهش لقب فرشته دادم؟ =)
ro ma

شايد يه فرشته ديگه جلوي آينه باشه

ولي فقط ميتونم بگم ممنون

واقعا ممنونم

خاب خاب کیوت نشو TT
من کاری نکردم دیوونه :")
ro ma

باشD:

ميگم آنا تو که قطعاااا بايد تو رول نویسی باشي

پاشو بيا ببين کجا ميتوني خودتو بياري وسطXD

نتونستیم ببینیم یه جایی یه ایده ای بتونه تورم وسط بیاره"-"

من اونجا چیکار دارم؟ TT
من باید بشینم کل کامنتارو بخونم XD

ro ma

عب نداره خودم میارمت تو بازی اصنD:

از بس ک گوگولی TT
┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛

یه چی بگم؟ استرلا ـه اسمش 😐 استریا؟ناموسن!

دوتا بگو =)
منم فک میکردم همونه..بعد بم گف استریا :|
┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛

😐

منم همین قیافه زیبارو داشتم 😐
┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛

بیا برو تو گونی اصن 😐

نمیرم 😐
┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛

😐

جون 😐
┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛

😐

چ خوشگله /^-^\
┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛

😐 ...

در تفکر :") ...
┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛

# 😐 تا هسته زمین

# مصرف دخانیات

#وقتی میای وبم پای منقلی XD
┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛
کیوتن TT ای لاو دم TT
┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛

:)))

بخند..لبخند بهت میاد :")
┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛

حشیش زدی

ن حموم مخمو شست و شو داده XD
┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛

پیامبر از شعب ابی طالب رف مکه یا از مکه رف شعب ابی طالب؟

منقلتو جمع کن XD
من فقیه شیخ انا چان نیستم ک :" چمد :"
┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛

میخام دوباره پرودیوس بنگرم

چن بار انتیمد دیدی ناموسن؟هیچکس رکورد منو نداره خخ

منم میخ بنگرم..ولی وقت نیس .___.
3 بار XD 3 بارم از این ور اون ور تیکه تیکه دیدم XD
چن دفه دیدی؟
┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛
فاک...
فاک...
فاک...
فاک...
فاک...
فاک...
فاک...
* خود کشی *
┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛

یه چیزی بالای ده بار فک کنم XD

50 قسمت بود لنتی XD هرکدوم 40 دیقه XD قلبم ._.
عمرت پای انتیمد گذشته ._.

┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛

عمرم پای موشیانگ گذشته در اصل

چار بارم اسکام دیدم جر

اخ درسته XDD
و منی ک حتی یه بارم اسکام ندیدم :"""""|||
┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛

نمیشه یه کاری کنیم فراتر از خودکشی باشه؟؟خدایا شین میخااممم یسنتبیتاقعفلریالذزی

میتونیم یه خودکشی خیلی بد درنظر بگیریم ._. 
#ذهن های مریض :|
منم میخوام TT خیلی خوشگله..خیلی TT
┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛
TT این اخر زندگی خوبه TT 
حالا من میزدم اصن از پرودیوس خارج میشد میزد تو فاز حامدپهلان '-'
┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛

لایو میخام :( چرا نمیان! چرااا ... بعد از 18 فروردین میدونی باید تا مرداد صبر کنیم ؟؟ یستسنتیتایسایثعاابقاعقباع تولد کانگهتادالللب

چن روز تا 18 ام مونده؟

ما رفتیم اصن

واقعا چرا؟..دلم براشون تنگه TT
یاخداااااا یاخدااااااا نعععع خیلی زیادهههههه 😭
8 روز T-T
نرووووو TT
Gloxinia M.R

خب من یه سوال فنی از خودم دارم چرا تازه الان این پستتو دیدم؟واقعااااا سواله برام

برا منم سوال شد '-'☝
Gloxinia M.R

خیلی تشکر

بازم میگم نیازی به تشکر از من نیست همه اونچه که بوده و هست و خواهد بود چیزیه که من خودم خواستم و میخوام...اینکه میدونم تونستم تو رو آروم کنم و یه آرامش بودم حس خیلی خوبی🙃

هعی :" چرا انقد مهربونی؟ :" اصن بغض کردم ولم کنین :"
Gloxinia M.R

ما دوست می‌مونیم ...همیشه ...من یه دوست مثل تو رو از دست نمی‌دم....و می‌دونی همیشه هستم تا حرفاتو بشنوم....همینجوری که وقتی حرفی باشه من می‌خوام که به تو بگم.

منم نمخ از دس بدم :")
حتما بهم بگی :") اصن ماج بهت ناموسا :")
Gloxinia M.R

من گورخرانه برای مرهم بودن آینده ات متشکرم

الانم بیا بغلم که کلی با حرفات احساساتیم کردی🤗

منم ببعیانه (:/)🐑 برای همچی ممنونم TT
خادا TT بغل گنده ی گنده :"))
Gloxinia M.R

💞💞💞💞💞💞💞💞🦓💞💞💞💞💞💞💞💞

من لایق این همه قلب نیستم بخدا :")💙
Gloxinia M.R

گفته بودم رو عکسا و موسیقیا کراش دارم؟

بهلی بهلی گفته بودی.. اصن همشون واس ت  TT
𝗧𝗛𝗘 𝗩𝗔𝗡𝗗𝗔

تهسونگم :')

وندا TT
حس میکنم چن سال از دنیا عقبممممممم ثخیحیخیتسخستس TT
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
🩸🗡..𝑶𝒖𝒓 𝒇𝒂𝒍𝒔𝒆 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒘𝒂𝒍𝒌𝒆𝒅 𝒐𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒆𝒅𝒈𝒆 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒘𝒐𝒓𝒅
..𝑨𝒖𝒕𝒉𝒐𝒓𝒔..
..♡𝑰 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒕𝒉𝒆𝒎︎..
Designed By Erfan Powered by Bayan