🤍..Yizhan world ..🤍

☆..They're the truest dream..☆

مرخصی..

  • 20:31

خب..

از عنوان معلومه..

یه مدت از بیان مرخصی میگیرم..

واقعا جای کثیفی شده :)

پر از ادمای کثیف .. و من حالم داره از این وضعیت ب هم میخوره ..

نمیتونم ادمایی رو ببخشم ک راحت دروغ میگن و قلب ادمارو میشکنن..

حواسشون رو جمع کنن..

یه روز.. یکی.. دقیقا همین بلا رو سر خودشون میاره..

حتی فک نمیکردم یه روز تصمیم بگیرم دور شم از بیان..

ولی الان.. حتی حس خاصیم ندارم..

فقد میخوام برم..

میخوام از این جهنم برم بیرون :)

ن اشک میریزم ن چیزی..

حس پوچی مطلق دارم ..

بعد کنکور برمیگردم؟.. فک نمیکنم..

شاید این غیبتم طولانی بشه..

فقد یه درخواستی ازتون دارم..

لطفا کم اینجارو ب گند بکشین .. خسته نشدین؟..

کم دل بشکنین..

کم دورو باشین..

کم دروغ بگین..

هیچی نصیبتون نمیشه جز تنهایی و بدبختی..

و در اخر..

کسایی ک برام با ارزشن

مراقب خودتون باشین.. :)

 

  • ۳۲۳
Princess of darkness

اونی خیلی خیلی مراقب خودت باش

توام :)
🌱😐worldwide sakineh

نههه من تازه باهات آشنا شدمممم⁦(╥﹏╥)⁩

اشکال نداره
مراقب خودت باش
Ben william

مراقبت کن!

 

امیدوارم بهتر بشه!

 

دقیقا!!

 

هومم~~ امیدوارم بازم ببینمت..

ممنون
TILDA ...

مراقب خودت باش💜💜

همچنین :)
KIANA .QUEEN

فضای مجازی همینه انتظار دیگه ایی هم نباید ازش داشته باشی 🧍🏻‍♀️

ادمای داخلش بدترش میکنن
Sakura ...

مراقب خودت باش:)

منم ب زودی فاصله میگیرم از اینجایی ک شده عین جهنم")

تو بیشتر ساکورا..
بهترین کار همینه
🌙; Coenffl

ایناز تو رو خدا بگو چیشده

ببخشید یگانم
MOMO TEORIO

لطفا خیلی مواظب خودت باش و فراموشمون نکن 💜

 

یعنی انقدر بیان داغون شده؟

توام همینطور :) فراموش نمیکنم

ادمای داخلش داغونش کردن
.✨ Ala

رفتن تلخيه...

ولي ب هر حال...

مراقب خودت باش :)

و گودلاک👍🏻

من حس خاصی ندارم..
ولی ممنون :)
همچنین ~
𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--

بهم سر بزن اونی..آیلین دلش برای اونیش تنگ میشهT - T

نمیتونم چیزی بگم..کاریو بکن که باعث میشه بهتر بشی")

کیوت من..
ممنون ک درک میکنی..
مراقب خودت باش :)
BlackBlue Translator

مراقب خودت باش عزیزدلم

میدونی که یه گوشه بزرگ از قلبم همیشه به اسمته

امیدوارم هر جا که هستی خوشحال باشی

دوستت دارم:)

توام همینطور..
ازت ممنونم ")
منم امیدوارم بترکونی سهند~
bella OC2

مراقب خودت باش آنا چان:""

ولی برگرد لطفاً:"""""""

دوستت داریم تو کنکورت موفق باشی♡♡

فایتینگ!!!!!~

توام همینطور :)
منم ..
پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:)

مراقب خودت باش!

امیدوارم کنکورتو خ خوب بدی...

 

کوچولو..
بزرگ نشی تا برمیگردم :)
مراقب خودت باش..
🌱😐worldwide sakineh

پس زود برگرد

دعا کن ادمای بیان بهتر بشن..
ناشناس

T....T تو هم نویسنده جون...من تو رو هم از دست می دم سر بقیه؟؟؟

:)
مراقب خودت باشیا..
🌱😐worldwide sakineh

امیدوارم

مراقب خودت باش
🌱😐worldwide sakineh

تو هم همینطور

Harmony 💞💞

دوست دارم با یه انام پر انرژی برگردی

مراقب خودت باش💛

ممنونم هارمونی جونم :)
توام همینطور..
Alex Ai

سوالایی که ازت پرسیدم

چ جدی .. ")
┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛

وب گست ناین باشی... اینازم یادت باشه...هر چقدم الان دور باشیم حتی اگه سالها از هم بیخبر باشیم در اینده همو می بینیم باشه؟

سخته.. خیلی.. داره خفم میکنه..
اینده اصلا شکی ندارم..قول دادیم..قولی ک تا اخرش پاش میمونیم..
ARIANA MN

امیدوارم بهترین اتفاق ها برات بیوفته...

همچنین
bella OC2

انااا یعنی ممکنه این آخرین حرفامون باشه؟

ن..
من برمیگردم.. فقد زمانش معلوم نیس..
bella OC2

آها ترسیدم..

زود برگرد و خوب شو♡

سعی میکنم ♡
Hyeon ri

انا T-T

هیون رییییی T---T
. ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ

چقدر زندگی بد میتونه یه دفعه حال آدمو بگیرهTT

یه برنامه هایی که نابود شدن داشتم بیخیال مراقب خودت باش وهرکاری میخوای بکن

خیلی مزخرفه..
توام باید مراقب خودت و برنامه هات باشی ک خراب نشن ")
mochi ^-^

سنپایT----T

حالا من به کی باید بگم سنپای؟:")

دلم برات تنگ میشه خوب..هق..

باشه ولی زود بیا باشه؟:")دونسنگت دلش برات تنگ میشه..

موچییییییی
ب هیچکس جز من نباید بگی '-'
من دلم تنگ شده ک ")
تو اینقد کیوت باشی و من ن بگم ب تو؟ ")
ناشناس

منتظر یه بیان بهتر بمون و برگرد:)

حتما:)
𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

I'll be waiting for u, just right here...

zahra _fantasy

درکت میکنم امروز 30 نفرو با این وضعیت ان فالو کردم 

اگر واقعا اذیت میشی خود ازاری نکن کاری رو بکن که پشیمون نشی

چقد صیم ")
مرسی عزیزم از درکت
桃媛 Estrella

*استریا با خجالت وارد میشود*

بگم ببخشید خیلی وقته سر نزدم بخشیده میشم آیا؟ نمیدونم چه اتفاقی افتاده ولی هرچی هست متاسفم انقدر ناراحت شدی و حتی داری بریک میگیری به خاطرش. امیدوارم زودتر برگردی. و کنکورتم بترکونی. دلم برات خیلی تنگ میشه آنا-چان! ㅜㅜ🧡

لازم ب عذرخواهی نیس ک ")
مرسییییییییییTT
من تنگ شده دلم ")
𝓻𝓪𝓼 𝓱𝓮𝓵

❤  دلم برات تنگ شده نویسنده جون.....امیدوارم وقتی برگشتی همه چی آروم و قشنگ تر باشه....فضا بهتر باشه

راستی! عید فطرت هم مبارککک ❤~~ ❤  ببعی رو هم دیدی پیدا کردی از طرف منم سلام بهش برسون^^

منم کاپکیکی ") ممنونم
عیدت توام مبارک با تاخیر البته XD
والا ازش خبر ندارم :(

little kitten

مواظبت آنا

توام همینطور ♡
Gloxinia M.R

واییی خدا

دلم برات یه عالمه تنگ شده😭😭😭😭😭

خوبی؟

منم منمممم TT
الان بهترم :"
تو خوبی؟
Gloxinia M.R

گلیییی تندنذههفزقطغطثغ

هومممم الان خوب خوبممممممم😁

 

معصومهههه ثنیحببنقحسحس TT
وای همیشه خوب باششش 
𝙑𝙖𝙣𝙙𝙖 𝙂𝙡𝙚𝙚𝙯

ایناز یادته اون شبی ک بیگ فیش زنم شد؟ هزینه های عقدو عاقدو اینا با تو بود:)🤣 فاحک دارم بیگ فیش میگوشم ینی تو احساساتی ترین حالت ممکنم

یادش بخیر جوونی...
چوب شور به دست به افق خیره میشود*
𝙑𝙖𝙣𝙙𝙖 𝙂𝙡𝙚𝙚𝙯

عع کامنتای این پست بازه

سوپرایز
𝙑𝙖𝙣𝙙𝙖 𝙂𝙡𝙚𝙚𝙯

آی لاو ماهی بزرگ😂😔

به پای هم پیر شین
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
🩸🗡..𝑶𝒖𝒓 𝒇𝒂𝒍𝒔𝒆 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒘𝒂𝒍𝒌𝒆𝒅 𝒐𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒆𝒅𝒈𝒆 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒘𝒐𝒓𝒅
..𝑨𝒖𝒕𝒉𝒐𝒓𝒔..
..♡𝑰 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒕𝒉𝒆𝒎︎..
Designed By Erfan Powered by Bayan