🤍..Yizhan world ..🤍

☆..They're the truest dream..☆

چالش ساکورا 🌸🍃~

  • 18:07

کنیچیوا =) 

*عکس پست ب هیچی ربط نداره ..جاست من دوسش دارم :| *

وقتی یه چالشی باشه.. چ چالشی بهتر از چالشای انیمه؟ TT

شروع نکرده ذوق مرگم براش TT

از اینجا شروع شده ^-^

 

اولین انیمه‌ای که دیدین چی بود؟

Angel beats 

=)))))

 

اولین کراش انیمه‌ای تون رو بگین؟

هعی یادش بخیر T-T

اولین کراش من از انیمه فوتبالیست ها بود XD

معرفی میکنم ._. 

Kojiro hyuga

بعدش کراشم عوض شد XD

شد ایشون ._.

Genzo waka bayashi

بعدش دوباره عوض شد :|~

شد این بشر ._.

Wakasi zoma ken

*با دستمال اشک هایش را پاک میکند *

هنوزم جذابن TT

تف..میخ بشینم ببینم TT

 

انیمه‌ای هست که دوستش داشته باشین ولی امتیاز پایینی داشته باشه؟

معمولا سعی میکنم این انیمه هارو نگاه نکنم چون پشیمون میشم ._.

ولی انیمه Fortune Arterial : Akai yakusoku ب نسبت قشنگ تر بود /^-^\

 

تصمیم دارین امسال چه انیمه‌هایی رو تماشا کنین؟

میدونین چیه؟.. بیاین بیخیال این بشیم چون نمیتونم اون 77 تا انیمه ای ک تو لیستم نوشتمو اینجا وارد کنم :"

 

آزاردهنده‌ترین شخصیت انیمه‌ای که می‌شناسین کیه؟

کردلیاااااااااااااااا :/🔨

* تو انیمه عاشقان شیطانی *

سر ب تنت نباشه ._.

 

انیمه‌ی مورعلاقتون کدومه؟

بیاین خیلی شیک و مجلسی از این بگذریم :") 

ناموس از بین 821 تا... تف.. :")

 

کدوم انیمه رو هیچ وقت نمی‌خواین تماشا کنین؟

هیچوقت نمیتونم اینو قطعی بگم ._.

چون شاید یه دوره رو مود یه انیمه رفتم.. واس همین قطعی نمیتونم بگم TT

مثلا من قبلا میگفتم ب هیچ عنوان عاشقانه نگا نمیکنم ولی نگا کردم =)

 

یه انیمه نام ببرید که شدیدا احساسیتون کرد؟

violet evergarden

ینی این انیمه ساخته شده ک فقد کیفیت و کمیت اشکای شما زیاد کنه :"""

اونقد از ته دله..اونقد ب قلبتون وارد میشه ک :") ..

اصن اونقد عر میزنین ک یادتون میره داستان چی بود :")

 

 

شخصیت انیمه‌ای زن مورد علاقتون کیه؟

 Jabami Yumeko

برا منه:")

 

 

شخصیت انیمه‌ای مرد مورد علاقتون کیه؟

اول از همه..

Katsuki Bakugo

نبممفمبمبمییچمیمسجثگسجسمثمثسچثم سجسنسم

عععععععررررر T-------T

بخدا ک من نابود این بشرمممممممم..نابودشمممممم T----T

 

Jiang cheng 

="))))))))))))))))))))))

سکوت کنیم ک این سکوت منقطی تره =)

 

Nezumi

این بشر :")

فاک :")

 

 

غم انگیز ترین صحنه‌ی مرگ توی کدوم انیمه اتفاق افتاد؟

اینو چرا میپرسین؟ :""""""

چرا اون لحظه های عرناکو جلوم میارین؟ :"""""

قلبم TT

خب.. اول از همه.. akame ga kill 

T---------T

من میرم بمیرممممممم T-T

این خیلی..خیلی..خیلییی..... 

* نمت هیچی بگم چون اسپویل میشههههعع اااههههه T-T 

 

نمیتونیم your lie in April رو فراموش کنیم ن؟ :"))))))

من یه هفته کامل گریه کردم.. یه هفته ی فاکی با اشک و بروکن هارت T--T

 

یکی دیگم بگم؟ :"

میشه؟ :"

میگم /^-^\

Tokyo in terror

میدونین چیه.. من اوایل سر این انیمه فقد حرص میخوردم.. ولی اخرش :")

نمیدونم چجور شد ک حتی سر شخصیت بدم گریم گرفت :") اه :")

 

 

 

کدوم انیمه بهترین صحنه‌های مبارزه‌ای رو داره؟

1. اتک ان تایتان T-T 

2.فیری تیل T-T

3. توکیوغول T-T

 

 

یه نقل‌قول از انیمه‌ی موردعلاقتون بگین؟

اگر آماده نیستی خونتو بریزی..هرگز نمیتونی کسی رو فریب بدی..

+جابامی یومیکو

 

اگر قدرت همون عدالته..پس ضعیف بودن جرمه؟..

+لولوش

 

معجزه برای کسایی که به دنبال اون هستن هرگز اتفاق نمیوفته..

+آمامیا یوکو

 

بچه که بودم از هیولاها میترسیدم.. بزرگ ک شدم فهمیدم ادما ترسناک ترن

+یاتو

 

 

کدوم انیمه بهترین موسیقی رو داشت؟

این واقعا سواله؟ :"

* روی سکو رفته و رو به همه اوتاکوها داد میزند *

همه با هم یک صداااا .. اتک ان تایتااااااان /^-^\

 


اینم هس اینم هس /^------^\

 

~~

 

البته نمیتونم حق اوپنینگ فصل اول توکیو غولو بخورم TT اونم محشره TT

 

 

~~

وای اوپنینگ وایولت اوردگاردن T---------T

 

 

 

*منو ول کنین تا اخر میگم :| *

 

 

دوست دارین با کدوم شخصیت انیمه‌ای برین خرید؟

با جرزا از انیمه Fairy tail :"))))))

اون بشر زیادی خوش تیپه '-' همین الان صداش کنین بیااااد T---T

 

 

شخصیتی هست که دوست داشته باشی بکشیش؟

یویی تو انیمه عاشقان شیطانی :||||||||

بابا زنیکه الکی خودشو ضعیف میکرد :|

ینی چی اجازه میداد زرت پرت خونشو کوفت کنن؟ :|

اینقد ضعیف؟ :|

* با اعصابی خط خطی فحش میدهد *

 

انیمه‌ای هست که هنوز نیومده و خیلی منتظرشین؟

یعس یعس یعسسسسسس

فصل جدید اسرافیل پایانی ._.

فصل پنج بوکونو هیرو اکادمیا ._.

خیلیای دیگ هستن یادم نمیاد ولم کنین XD :|~

 

شخصیتی هست که دوست داشته باشین بیارنیش خونتون؟

عرضم ب حضور مبارکت ک من میخوام همشونو بیارم خونمون XD

الانم از اتاق فرمان اشاره کردن ناهار حاضره XD منتظرشونم بیان '-'

 

 

پ.ن: بهم بگین فقد من سختی نکشیدم تو نوشتنش ._.

پ.ن2: اینقد طولانی ب نظر نمیومد لنتییییی TT

  • ۲۷۶
Aysan ~°

من تقریبا عاشقان شیطانی رو تازه شروع کردم "-"

خیلی تازه هااا.XD

فقط 6 قسمت دیدمXDDDD

مطمعنم قراره خیلی حرص بخوری :"""
کلا چن قسمت بود؟ '-'
Aysan ~°

وای خدا فقط اونجایی که گفتی میخواستی یویی رو بکشیXDDDDD

راست میگیا! من بودم با پا میرفتم تو شیکمشون یا مثلا یه چپ یه راست می خوابوندم تو گوششون -_-

xDD

توام بیا بریم قاتل شیم :|||
توام اعصاب نداری ک XDD
mochi ^-^

هعی..منم خیلی طول کشید بنویسم پست رو:"

موچی گیگیلی من اومدهههه/^-^\
اصن فک نمیکردم اینقد زیاد باشه..عین چی پشیمون شدم ._.
Aysan ~°

3 فصله فکر کنم "-"

3 فصل بود؟ :" من 2017 دیدمش '-'
;🌙 Coenffl

چقد انیمه دیدی تووووووو

سمصمنسمشنشصمشننصمصمصص

باکوگو.... گاددددد نسمنشصممق

وای ایناز یه نقاشی از میدوریا کشیدم ولی ریدم :|

10 سال :")))))
بش چش نداشته باااااششششش TT
واااایییییی ببینمممممممممممم T-----T منم برا خودمو نشونت میدم /^-^\
;🌙 Coenffl

شت"-"

چشم :(((((

ببینم*-*

یعس '-'
هیع نبینم ناراحت شدی..باکوگو فدای تو اصن :(
الان ک میبینم دفترم خونس '-' بزا ببینم از قبلیا دارم عکس یا ن XD
BlackBlue Translator

خیلیییییییییییییییییی باحااالللللییییییییییییییییییییییییییییی

عالی بوددددددددددددددددددددد

واااااووووو XD
تنکس از این همه ذوق و انرژیییییییی /^---------^\
𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

یاح از اول تا آخر داشتم با یه نیشخند گنده پستتون میخوندم("= 

بعد همش فک میکردم چقدر خوبه ک اوتاکویی..

دیگه کسی نمونده ک نخواد یویی رو بکشهXD

وظیفه ما باز کردن نیش شماست =)
منم خوشحالم ک اوتاکوام :")
اون زیادی ضعیف بود :|
Hikara Co

معلومه بدجور دلت از انیمه عاشقان شیطانی پره XD

+ برنامه دارم انیمه mo dao zu shi رو ببینم...فضای دوست داشتنی داره :)

خیلی خیلیییییییی T-----T
با اینک سوبارو رو خیلی دوس داشتم ولی خب (؛ -_-)
+ وااییی ینیمیمییممییممث بهترین برنامست TT فضای دوست داشتی و عر ناکی داره :")
cupcake ...

واوو#--# سلام نویسنده جونی خوبی؟؟

 

چه خبر؟

انیوو =)
یعس یعس تو خوبی؟

سلامتی XD
𝓪𝓾𝓻𝓸𝓻𝓪 𝓬𝓱𝓪𝓷

آنا توام این چالش رو نوشتی /*-*\

 آنجل بیتس چجوری خوبه؟ T-T ازوناس که بعد دیدنش بخوام شورش رو در بیارم و مخ همرو بخورم که ببیننش؟

عه چرا من موقع نوشتن چالش کاکرو(کاجیرو) رو فراموش کردمممم TT اونم اولین کراش من بودهاااا (دسدسوسنسنسنشوش ارور دادن)

*اگه میخوای دوباره سوباسا ببنی این ورژن جدیدش که چند سال پیش امد رو ببین کیفیتش چشمان را نوازش میکند*

77 تا انیمه @-@ *با چشمان ستاره ای دستش را به سمتت دراز میکند * میخاااامشون xD *خیلی پرو ام نه "-" ؟*

کردلیا بچ :/ زنیکه @##!#)#)؟#؟ ****** (میرود کردلیا رو بکشد عه یادم نبود قبلا کشته شده :|)

*منی که به همه ی شخصیتای مرد مورد علاقت چشم دارم "فرار میکند" *

*آکامه گا کیل TT * میرود گریه کند 

معجزه برای کسایی که به دنبال اون هستن هرگز اتفاق نمیوفته..

این مال کدوم انیمه است TT چرا آشناس ولی غریبی میکنه T-T 

عه اسرافیل قراره فصل جدید داشته باشه @-@هونتونیییییی؟

 

 

فندقم اومدههههه
توام نوشتییی؟..میام میخونمممم
میدونی با توجه ب اینک 7 سالم بود دیدم خوب بود XDD

*اونم دیدممممم TT ولی من نابود ورژن قدیمیشم ک توپ دوساعت تو هوا میموند تا ب دروازه برسه و دو قسمت همینطور میگذشت XD *

* نیشش را باز میکند * میام وبت میگم کیوت =)

واو..پس فقد من نیستم ک میخوام محو شه :/ * یعس پکیده XD *
* نههههههههههههه نهههههههه چش نداشته باشششششش..حداقل ب باکوگو نهههههههه T----T *
*من دو لیتر اشک ریختم :") *
اسم انیمش Ef: a fairy tale of the two

والا اونطور گفته شده..بعضیام میگن ن :|~
𝓪𝓾𝓻𝓸𝓻𝓪 𝓬𝓱𝓪𝓷

@آیسان​​​​​​

سه فصل @-@؟پس چرا من فقط دو فصل دیدم؟ @-@

عه 

عه 

عه 

عه 

الان سه سال که در جهل بسر میبرم پس"-" و فکر میکردم فقط دوتا فصل بوده

منم مشکوکم بخدا :"

@آیسان
... AYAN... jk

من فقط چن فصل توکیو غول دیدم

چن قسمت عاشقان شیطانی کک

خوبی آنا

بشین بیشتر نگا کن TT
همون توکیو غول خیلی عالیه TT
حرص نمیخوری سرش؟ :|
یعسسس تو خوبی؟ /^-^\
Alex Ai

وای نزومی

وای اکامه گا کیل

وای زنکیو نو ترور

ایین سااااانمممممممممممم T----------T
ععععررررر T------T
خب بسه :|
وای نامبر سیکس عالی بود :") عالیییی TT
وای همشو دیدیییی؟ بیا بغلممممم
Alex Ai

عاشقانه شیطانی رو نبینید اگه مثل من یه ادمه بی اعصابید

درسته '-'

#پیشنهاد سراشپز '-'
Alex Ai

این سه تا آره

نامبر سیکسو دوس دارم

چ عالی /^-^\
منم دوسش دارم..ن ویت.. من عاشقشم TT
cupcake ...
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

منم خوب:"""

تو و ****** که مثل بستنی آب می شید^^

 

هیچ خبر هیونگی^^ تو خوب؟ همه چی خوب پیش میره^^!!؟

 

:{ ببعی دم پنبه ای چرا رفت؟؟وبشم انگار حذف کردهT-T

یعس همچی خوبه.. تو چطور؟..

دیدم :(
نمد چی شده TT
cupcake ...

منم اوک :)

 

:( خیلی ناراحت شدم...ینی کلا رفت؟؟ دو روز از آشنا شدنم باهاش نگزشته بودTT~TT

 

:/هعیی

پس چرا فیک اسمایل میدی؟ :"

فک نمیکنم کلا بره.. راستش من نگران سلامتیشم :(
cupcake ...
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

چرا نگران سلامتیش@...@!!!؟؟؟؟ مگه مریض بود ببعی ای؟؟؟

 

/: ***** چی:/؟؟؟پوففف~~ "دستشو بین موهاش می بره  وبه سمت بالا یه بار می کشه و به زمین خیره می شه"

اره :(

خبر ندارم و نخواهم داش!
cupcake ...
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

****** ****** ** ***** ***** ******** ***

 

:/ هعییی بیان!هعییی...فایدش چیه دقیقا؟

:|

هیچی..ملتو مستقیم بفرسته تو دل افسردگی '-'
pink cotton candy*-*

جابامی یومکوووووووووووووووو

این دختر خیلی کراشههههههه عرررررررررررر ترلججچوحعیعتزفخهجفحجلهیعحزعخعحففخزعتتفیت

عفتعتزفختعزفخلجل۴جع۴ش۸جهی۴۸چعی۸۳جهیقخ

جعیشخقعجیخفسعجعخفسعحقخهجقخ

خبجقسخچخخقشهجبهقجههقهنرخفخفشق

(وی سکته کرده و به بیمارستان منتقل میشود)

اونی کراشای فوتبالیست ها چرا همه شون دروازه بان بودن؟😂😂😂😂

(وی شرمنده است که به اونی خود سرنزده است و از او طلب بخشش داردT^T)

انیمشو دیدیییییییییی؟ ععععررررررررررررررررر T-T
ن سکته نکنننن T-T
عه راس میگی '-' نمد والا..جذاب بودن کصافتا 😂
(اونی اونقد با دیدن دونسنگش ذوق دارد ک فورا اورا میبخشدTT )
cupcake ...

:/ هیچ وقت فکر نمی کردم این طور باشه...هومممم...دوره بیان هم انگاری به سر اومده...زمانی که آدما شاد بودن..

ببین من قرارع یه پست کامل درمورد این بزارم.. ولی بزا بت بگم
هرکی میاد بیان شاد و شنگوله..بعد افسردگی میگیره.. بعد درست میشه :| فقد یکم زمان میبره
cupcake ...

:/ اوک

 

نه می دونی اشتباه می کنی بعضیا اینطور نیستن..حد اقل درباره خودم :)

تو خاصی..اوک XD
cupcake ...

:|

 

:) ککخ

pink cotton candy*-*

اوهوم ولی کامل نه*-* فکر کنم یه فصلشو دیدم بعدش نت عزیزم تموم شد نتونستم دان کنم-.-💔💔💔

ولی خیلی خوب بودددددددددددددددد

وای اون دختر موکوتاهه(هیچی نگو من کلا اسم خودمم یادم میره😐💔)خیلی خوب بوددددد عرررررررر پیریسینگای روی زبونششششششش*-*

اینو قبول دارم انیماتورا دروازه بانارو خیلی خوب کشیده بودن😂

(وی اونی را بغل میکند و هردو باهم اشک میریزندT-T💜ممنون اونیT-T💜)

اشکال نداره..نت پیدا کردی ببین :""""))))
وااااییییی عارههههههه نابودش بودممممممم + اسمش میداری ایکیشیما بود XD
مرسی 😂
(اونی فدات کیوتمممم T-T💙)
pink cotton candy*-*

چشم میبینم*-*

خیلی خوب بوددددددددددد*---------------------*

(خدانکنه اونیㅠㅠ💜)

خوبی اونی؟

سال نوت مبارک*-*

افرین *-*
یعسسسسسسسسسس
من خوبم تو خوبی؟ 
هیعععع سال نوی توام مبارککککک /^-^\
بیا عیدیت 💵 * حس بابابزرگا بم دس داد :| *
pink cotton candy*-*

ممنون اونی^-^

میسی*-*ککککککککک😂😂😂😂😂😂😂

ایشالا مامانبزرگ میشی به نوه هات عیدی میدی😂😂😂😂

خواهش 😂
ن بابا..من همچین غلطی نمیکنم 😐😂
pink cotton candy*-*

جررررررررر توهم مثل من از بچه خوشت نمیاد؟😂😂😂😂😂💔

متنفرمممممممممم (؛ -______-)
pink cotton candy*-*

منم-.-

تا یک سالگی که کوچولو و کیوتن قابل تحملن بعدش.......-.-💔💔💔💔

من از اونم بدم میاد :"""|
فقد بعد 30 سالگی ادم ب درد میخوره :"
ن صب کن زیاد شد ._.
بالای 15 سال ؟! :/ نععععع اهههه مخمممم TT
همون 30 خوبه .-.
pink cotton candy*-*

اونی یعنی از من و خودتم متنفری؟😐💔

ما زیر ۳۰ سالیم😐💔

ن بابا دراون حد ن ..
فقد خدایی حس میکنم نوجوونی خیلی مزخرفه.. ادم ثبات احساسی و اخلاقی نداره..هی تغییر شخصیت میده واس اون..
تو ک کیوت منییی XD💙
pink cotton candy*-*

اها0•0

توهم اونی منی*^*

کیوتم TT
pink cotton candy*-*

بغل/*^*\💜

وای TT
بغل گندههههههه ___(♡~♡)___
ماچ رو موهات TT
pink cotton candy*-*

کککککک اونی میدونستی من اگه کسی دست رو سرم بکشه یا سرم رو بوس کنه بیشتر عصبی میشم؟😂😂😂😂😂😂

وای ._.
گومنه گومنه ._.
pink cotton candy*-*

یکم عجیبه😂😂😂😂

اشکال نداره اونی😂😂😂😂😂💜💜

ن بابا..دوست منم اونطوریه.. فقد اجازه میده من موهاشو ناز کنم .-.
هعییییی .__.
bella OC2

۸۲۱ تااااااا؟@----@وای! اشتباه خوندم مطمئنم._.

یعس XD
ن اشتب نخوندی XD
نتیجه 10 سال اوتاکو بودنه =)
pink cotton candy*-*

من حتی مو هم اجازه نمیدم

یکی دست بزنه به موهام جرش میدم

یا حتی اینکه دستش یا سرش رو بزاره رو پام یا رو شونه م

خیلی خیلی بد عصبی میشم😂😂😂😂😂😂💔😐

ارام باش.. دونسنگ کیوت من اینقد خشن نبود ک TT
bella OC2

۱۰ سااااال؟@-@واو!!

یعس..
یه روز داستانشو برات میگم XD
pink cotton candy*-*

من همونم اونی*-*

TT
دستاتو نشون بده ببینم TT
pink cotton candy*-*

اینم دستام*^*👐

TT
دستای کوچولوی دونسنگمهههههه TT💙
pink cotton candy*-*

اوهوم منم*^*

فقط فلفل نبین چه ریزه بشکن ببین چه تیزه رو از رو من ساختن😂😂😂😂💔

اونی قدت چقده؟-.-

بیا برات ابنبات بخرم :")🍭
تو ک همیشه واس من کیوتی XD
170..قابلی نداره :"
pink cotton candy*-*

ابنباتتتتتتتتتتتتتتت*-* اومدممممممممممم*-*

بهله بهله*-*

من خعلی کوشولو ترم-.-

۱۵۶-.-💔

بیااااا🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭💙
خدایاااااااااااااااا خدایااااااااااااااااااا T---T
جوجوووووو کوچولوووووووووووو T-----T
pink cotton candy*-*

چقد ابنباتتتت*-*💜💜💜💜

میدونم کوشولوعم-.- از بچه های کلاس هم کوتاه ترم-.- با اینکه ازشون بزرگترم-.-💔💔

همش واس تو.. فقد دندونات خراب میشه.. پشت سر هم نخور TT
خیلی کوچولویی..تف TT قلبم TT
عه.. هیونگ کلاسی؟ :")
من مکنه بودم '-'
pink cotton candy*-*

باشه دونه دونه میخورم*^*

برای دخترا میشه اونی نه هیونگ0•0

اوهوم من اونی کلاسم چون مهر به دنیا اومدم از همه بزرگترم*^*

اوخی خیلی دوست داشتم منم مکنه بودم-.-💔

افرین :")
میدونم کیوت.. ولی از بس با هم کلاسیام گفتیم هیونگ تو دهنم افتاده
خادا :")
زیاد جالب نیس :"/
پاستیل خرسی*-* دونسنگ اون یکی سبا:)

وایی الان فقط جای دوست من خالیه که بشینه واس انیمه ها عر بزنه:""

همیشه خدا میشینه انیمه هارو برا من دسته بندی میکنه و توضیح میده منم فقط سرمو تکون میدم مثلا میفهمم چی میگی._.

(فک نکنم حلالم کنهT-T)

 

وای من برم akame ga kill وyour lie in April و ببینم :")

+مطمئنما اصلن عر نمیزنم 

*وی بشدت در برابر صحنه های عر دار پوکرهXD*

 

بچه که بودم از هیولاها میترسیدم.. بزرگ ک شدم فهمیدم ادما ترسناک ترن

+یاتو

وای تنها جمله ای که از انیمه ها بلدم همینه :")

یاتو...T-T

 

 

برای اولین باز در قرن یه کامنت خیلیییی طولانی دادم 0-0

من رفتم تا سه روز بخوابم ._.

 

منم حلالت نمیکنم XD

مطمعنم عر میزنی :")))))))) مطمعنممممم :")))))))

خیلی جمله خوبیه :""""""""""""
یاتو..ناموسه  T-T

بت افتخار میکنم XD
منم میام * بقچه خود را جمع میکند *
پاستیل خرسی*-* دونسنگ اون یکی سبا:)

اعع چرا؟😂😂

 

من خودم مطمئنم نمیزنم 

یادش بخیر یه فیلمه بود همه تو سینما داشتن عر میزدن من اون وسط پوکر چیبس میخوردم 😂😂

 

جمله پر مفهومیه:")

 

مدال منو بدین بهم ._.😂

نه تو بگیرهمینجا بخواب ..سرما خوردم سرما میخوری😂😂

چون ک زیرا ._.

من مطمعنم عر میزنیییی..سر داستانای من اینقد عر میزدی تو :" اینام همینطور میشی TT


🏆🏆🏆🏆 بیا '-'
سرما خوردییییییییییی؟.. چرا مراقب نیستیی؟ :||
پاستیل خرسی*-* دونسنگ اون یکی سبا:)

بعله من کاملا قانع شدم الان😂😂

 

خب اون داستانای تو بود فرق داشت -_-

*در حال پیچاندن ماجرا😂😂*

نه خدایی من تو حوضه عر زدن برای فیلم خیلی بدم 

کل فیلم این شکلیم : /:

 

شولولو مدال دارم هووو😂😂

ارررررررره😂😂

من چ مراقب باشم چ نه مریض میشم 😂

مخصوصا سرماخوردگی چون از قبل تو بدنم کهنه شده :""

وظیفه ما قانع کردن شماست XD

نپیچووووون 😂
باشه باشه XD

مبارکهههه XD
الهی TT
ro ma

*خود را از پنجره پرت میکند بیرون* 

:""

* روما را بغل میکند *
نعععع پرت نکنننننننن
pink cotton candy*-*

اونی کوچولوعم-.-

اوخی😂😂😂😂😂😂

وای نمیدونی وقتی از همه بزرگتری اما به حرفت گوش نمیکنن چه حس افتضاحی داره-.- دلت میخواد بکشیشوننننن-.-

اره خیلی TT
میدونم چ حسی داری XD ب حرفای هیونگ(اونی) کلاس منم بی توجهی میکنن XD
Gloxinia M.R

گلی جونممم

خوبی خوشی سلامتی؟

 

اوچا این چالشه چه روح برانگیزه.. انگار آدم بین یه عالمه گل و سبزه کارد و چنگال گرفته دستش«من چالش توصیف نکنم سنگین ترم»

من نصفشونو ندیدم😂

آقا باکوگو رو منم دوست دارم  ...فصل پنجججججج🥺🥺🥺

وایولت خیلی گریه داشتند.....دلم سرش کباب شد

 عزیزاننن  من عاشق اوپنینگ توکیو غول بودم هستم و خواهم بود...خیلی خوب بود😊✌️⁩

معصومههههههه معصومههههههههههه T--------T
کجا بودیییییییییی؟ T----T
من خوبم خوشم سلامتم..تو چییی؟ TT

با اینک توصیفتو نتونستم تصور کنم ولی اوکی  😂
میبینی '-' باید وقت بزاری '-'
باکوگو برا منهههههه 😭
خیل خیلی TT
محشر بود بخدا 😭 هنوزم تو ذهنم پلی میشه خیلی وقتا 😭
پاستیل خرسی*-* دونسنگ اون یکی سبا:)

چه وظیفه سنگینیXD

 

چشم چون تو گفتی._.

 

 

شاباش شاباش(چی زدم فانوصا/:  )

شانس ندارم XD

اره والا..کمرم درد میکنع ._.

دختر خوب 🍬🍭

شاباش شاباش بزا رو لباش XD ( جنس مرغوب نبوده )
pink cotton candy*-*

هعی-.-

بله مکنه ها و دونسنگ ها به وجود اومدن تا عمر ما رو تموم کنن-.-

یعنی من تو کلاس شلغمم تا اونی-.-

عه عه XD
تو دونسنگ منی الان TT
اخه اونی کوچولو.. واقعا کسی راحت ازش حرف نمیبره TT
pink cotton candy*-*

ولی من به حرفت گوش میدم-.-

اوهوم

اونی با قد کوتاه-.-💔

من قدم نصفش زیر زمینه شما نمیبینید-.-

تو دونسنگ خوبی هستی  TT
عه
* زمین را میکند و نگاه میکند * کو؟..کجاس؟..من چرا نمیبینم؟
پاستیل خرسی*-* دونسنگ اون یکی سبا:)

بیا بمالمش خوب شه..

*نگاه شیطنت امیز*

 

*حس بچه های حرف گوش کنه لوسه 3 ساله بهم دست داد XD*

 

 

اوه توعم از موتوری گرفتی؟:/

 

* ابرو بالا انداختن *شیطون شدی..

خب همونی دیگ XDDD

ن بابا..با اون دعوا کردم.. از اون پیرمرده ک فرغون داره گرفتم ._.
پاستیل خرسی*-* دونسنگ اون یکی سبا:)

*سوت میزند *جان جانانم من شیطون بیدم._.

حالاعم پاشو بیا میخوام کمرتو خوب کنم

 

نوچن نیستم 

انصافا لوسو هستم ولی بچه حرف گوش کنه سه ساله نیستم :""

 

عاا..همونه دیگههه اون یارو تو حال خودش نیست معلوم نیست چی بهت داده._.

 

 

یعس یعس یادم نبود ._.
* نیشش را باز میکند * زحمت نمیدم 

بچه حرف نگوش کن( XD ) سه ساله ای :"

والا ._. حس میکنم چپ و راس میبینم ._.
pink cotton candy*-*

اونی چشمت رو باز کن ببینی

دو کیلومتره-.-

من خیلیم بلندم-.-

اصن فاصله سنی ما سه ساله

سه سال دیگه من بالای ۱۶۰ میشم-.-(بازم کمتره که-.-)

اخه اینجا خالیه :"
سه ساااال.. میدونی چ زیاده؟ =)
تو کلا دونسنگ کوچیک من میمونی
Gloxinia M.R

معصومه همین دور و براست عزیز جان خواهر

تبلتم پوکید....از این رو یه هفته کامل با خانواده داشتم و از دنیای مجازی دور بوده تا بلاخره مشکل حل شد.

 

خخخخخخخ توصیفم خیلیم قابل تصوره.

دقیقا چیزی که من نمیتونم بزارم وسط....من با آیین یه انیمه  شروع کردم پخش انیمه تموم شد من هنوز تو قسمتای اولم

نخیر باکوگو برای میدوریاست«خنده خبیثانه»

 

حس میکنم کم پیدایی TT.
واااایییییییی میگم چرا نبودییییی..خوش برگشتییییی T---T

کدوم انیمه؟ XD
جوجوتسو؟ XD
چ شیطون شدییییی نرنمملییهنننالیدنممپ
ولی میدوریا برا تودوروکیه TT *همونی ک موهاش دورنگ بود*
┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛

این کامنت اخری چیو میخاد بماله؟!

وای  XDDDD
واییی XDDDDDD
خودم یادم رف صب کن '-'
اها گفتم کمرم درد میکنه از این وظیفه سنگین *کامنتای قبلو بخون جان من TT *
┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛

اها یه چیز دیگ فک کردم # وقتی ادم گستی باشه و فکر و ذکرش کارای شین باشه

ن فک نکنننن XDD
#این یه افتخاره XD
┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛

وای چرا من دارم عمومی زر میزنم؟ عدم میزنی این اخریارو XD

ینی منم حواسم نیستا :|
pink cotton candy*-*

اونییییییی-.-

نه زیاد نیستا0•0

به من چه شماها درازیدددددددد-.-

جوووون XD
چرا هس :"🔨
ما نرمالیم XD
pink cotton candy*-*

قد منو مسخره نکن-.-

من اختلاف سنیم با ابجیم ده ساله پس سه سال برام هیچی نیست😂😂😂😂

یعنی من کوتاهم؟-.-🔪🔪🔪🔪🔪🔪

نمیکنم.. کیوتع =)
من چون تک فرزندم زیاد حالیم نیس😂💔
ن عزیزم.. تو از منم بلند تری :")
پاستیل خرسی*-* دونسنگ اون یکی سبا:)

بچه زحمت چیه بیا بشین میخوام کمرتو خوب کنم اعع._.

 

 

ما قبلا سر سنت توافق کرده بودیم من پنج سالم بود ._.

سن منو نیار پایین😂😂

 

بیا ازاین به بعد از  خودم بگیر... دیگه از پیرمردا نگیریا باشه؟

(حس این مامانایی رو دارم که به بچه هاشون میگن دیگه از بقیه خوراکی نگیریا باشه؟😂😂)

* میشیند * اروم فقد جان ما ._.

نخیر..هیچم توافق نکردیم..تو سه سالته ._.
سنت پایین هس ک XD

عه چشم XD
پاستیل خرسی*-* دونسنگ اون یکی سبا:)

باشیا ارام مالش خواهم داد!

*نگاه خبیسانه و بالا اوردن مشت با تمام قدرت*

 

 

چرا کردیم._.

نه خب پنج ساله درک بیشتری از دنیا داره-_-

 

افرین اینم قهوه جایزه☕

* از جای خود زود بلند میشود *
دیگ درد نمیکنه..مرسی XD

نخیر ._. من ک یادم نمیاد ._.

=))
پاستیل خرسی*-* دونسنگ اون یکی سبا:)

*لباسش را گرفته و پایین میکشد*

بشین بچه عه :/

 

 

من یادمهههه._.

 

 

* ابرو بالا انداختن *
کی داره ب کی میگ بچه XD
کوچولو کی بزرگ شد؟ XD

من نیست .___.
پاستیل خرسی*-* دونسنگ اون یکی سبا:)

خیدایااا

بچه اصطلاحههه

مثلا من به بابام میگه پسر گلم ._.

حالا بگیر بشین تا خودم پا نشدم ._.

 

 

خو منکه هست._.

عه ._.

باشه ._.
Gloxinia M.R

سلاممممممممممممم

انیو /^-^\
zahra _fantasy

چرا با انیمه نمیتونم کنار بیااااام عرررررررررررررررر

راستیییییییی پارت 2 رو گذاشتم

من تورو اوتاکو میکنم '-'🔨
عه..میام میخونم =)
zahra _fantasy

منتظرم :(

نظرتو بگو 

وقت کنم میخونم میگم..نگران نباش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
🩸🗡..𝑶𝒖𝒓 𝒇𝒂𝒍𝒔𝒆 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒘𝒂𝒍𝒌𝒆𝒅 𝒐𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒆𝒅𝒈𝒆 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒘𝒐𝒓𝒅
..𝑨𝒖𝒕𝒉𝒐𝒓𝒔..
..♡𝑰 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒕𝒉𝒆𝒎︎..
Designed By Erfan Powered by Bayan