🤍..Yizhan world ..🤍

☆..They're the truest dream..☆

🐥🎈 Happy birthday Saba 🎈🐥

  • 00:00

سلام سلام صد تا سلام

هزار و سیصد تا سلام

* با برنامه عمو پورنگ همراه باشید :| *

خیر سرم رفته بودم مرخصی..

وسطش پا شدم اومدم پست تولد میزارم.. خداااا TT

ولی خب.. اگ نمیزاشتم عذاب وجدان تا سی سال اینده یقمو ول نمیکرد..

عاقا از اینا بگذریم..

امروز تولد کوچولوی منه :")

هی کوچولو..فک نکن با یه سال بزرگ میشیا.. هنوزم جوجه ای :")

بریم ب تولد برسیم..

خب..

برا کسایی ک نمیدونن..

من وقتی ب سبا میگم کوچولو منظورم یه همچین چیزیه

 

 

T---------------T

من بچه دوس ندارم قبول..

ولی این دختره زیادی کیوته T---T

* چکشش را اماده میکند *

ب کوچولو چش داشته باشین میزنم وسط سرتون '-'🔨

* لبخند ملیح *

تازه..

یه ویدیو دیگم دارم ازش

 

* سبا را با یه دست بلند کرده و پا ب فرار میگذارد *

* صدای ایناز از 3 کیلومتر اونور تر *

برای منههههههههههه ثجزجزمینثسمیمسن

* حضار عزیز با کتک ایناز را برمیگردانند *

:|~

ینی چی؟.. داشتم فرار میکردم :|~

شما با ما چیکار دارین اخه؟ :|💔

* فیلم هندی در حد تیم ملی XD *

...

وقتی اسم سبا میاد من فقد شکل شکلات تو ذهنم جون میگیره XD

شکلات دوس داره '-'\

وقتیم بش میگم دیگ بت شکلات نمیدم باور کنین از پشت گوشی اینطور نگام میکنه..

 

حرحبحینمیمطمسگیجیمسمسمشمینی

ثجزحرممیمسمسچطمزنیمسجسمسمس

سجبحقنثجسچطجسنسنسممشسمسننس

T-----------------T

گگگگوووووگگگگووووولللیییییی

عاقا..من میخوام ب ملت هارت اتک بدم ولی هارت خودم دیگ از کار افتاده :"

میخوام بازنشسته شم :"|

برات شکلاتم گرفتم =)

...

خب دیگ.. بسه از بس کوچولوی منو دید زدین :|

از سبا پرسیدم بایست تو بی تی اس کیه.. گف بایس نداره

منم تصمیم گرفتم با همشون خفش کنم ^-^\

 

سبا در این لحظه : " عععععررررررر ععععرررررررررررررر "

ایناز : " ام.... "

سبا : " نسحزینسنیجطجسنسحسح ولم کنیننننننننن "

ایناز : " سبا... "

سبا : * کف و خون قاطی کردن *

ایناز : "...."

سبا : * همچنان عر زدن *

 

بیاین یکم تنهاش بزاریم "))

...

تازه یه ویدیو گوگولم دارم

 

الهی قسمت همه ی ارمیا بشه برن کنسرت

بلند بگو آمیییین

حضار : " آممیییننن "

نه نشد..بلند تر..

حضار : " آمیییییییییین "

نچ.. اینطوری صداتون نمیرسه ب بالا.. بلندتر '-'\

حضار " ااااااااممممممممممممیییییییییییییییننننننننننننن "

احسنت ب شما XDD

...

ها؟..چی؟..

بله :|

از اتاق فرمان اشاره کردن ک باید بهتون کیک بدم چون فشارتون افتاده :|

کوچولو؟.. بیا خودت کیکتو ببر =)

* دلم کیک خواس :"""" *

...

سبا بم گفتی رو گات سون قفلی زدی فلن..

بیا یه ویدیو از اونام برات دارم

 

=))))

من اماده ی پذیرای هرگونه عر هستم دوستان XD

 

~♢~♢~♢~♢~♢~♢~

 

● Don't grow up ●

با قدم های بلند..درحالی که کفشای عروسکی صورتی رنگش رو ب زمین میکوبید از خونه خارج شد.. قدم هاش تندتر میشدن و اونا فقط یه مقصد داشتن.. پارک کوچیک کنار خونشون..

دختر کوچولو بعد از رسیدن به پارک با حرص دامن پفی و کوتاهش رو بین مشتاش گرفت و روی چمن های سرسبز اونجا نشست.. 

چونش از بغض میلرزید.. و اشکای مرواریدیش اروم اروم از گوشه چشماش میریخت.. سرش رو پایین انداخت و اجازه داد موهای بلندش صورت کوچیکش رو پنهان کنن..

نمیدونست چقد گذشته و اونجا نشسته.. ولی وقتی به خودش اومد که دستی روی سرش نشست و موهای ابریشمیش رو به بازی گرفت..

با چشمایی که در اثر گریه کردن قرمز و براق شده بودن به دختری که جلوش نشسته بود و با یه لبخند مهربون نگاش میکرد چشم دوخت.. کنجکاوی جای ناراحتیش رو گرفت و درحالی که دماغش رو بالا میکشید گفت " شما کی هستی؟ "

دختر روبه روش لبخندی زد و روی چمن ها دقیقا کنار سبا نشست و گفت " مهم نیس من کیم.. تو بهم بگو..چرا گریه میکردی ؟ "

دخترکوچولو با یاداوری دلیل ناراحتیش دوباره بغض کرد و برای جلوگیری از ریزش اشکاش دستاشو محکم روی چشماش کشید.. ایناز لبخند کوچیکی زد و سر دختر کنارش رو روی شونش گذاشت و گفت " میتونی به من دلیل ناراحتیت رو بگی کوچولو "

سبا اروم هق زد و به سوییشرت دختر کنارش چنگ زد و گفت " مامان و بابام.. اونا.. به من شکلات نمیدن.. میگن که.. هق.. میگن که.. دندونام خراب میشه.. "

سرش رو از شونه ی دختر کنارش بلند کرد و با چشمای اشکی به چشمای خندون ایناز زل زد و تند گفت " ولی من خیلی شکلات دوست دارم.. "

ایناز سرش رو بالا اورد و به هوایی چشم دوخت که کم کم رو به تاریکی میرفت.. اروم از جاش بلند شد و دستشو سمت سبا گرفت و گفت " بلند شو "

سبا متعجب پلک زد و با کمک دست ایناز از روی زمین بلند شد و دامن عروسکی و پف دارش رو تکوند..

ایناز با لبخند جلوی دختر کوچولوی مقابلش زانو زد و گفت " قول میدی..اگه من بهت شکلات بدم گریه نکنی؟.. "

چشمای ستاره ای سبا بیشتر درخشیدن و رنگ شادی بهشون برگشت.. با خوشحالی تند تند سر تکون داد و گفت " اره اره..قول میدم "

ایناز دستشو داخل جیبش برد و یه مشت شکلات ازش خارج کرد و با ابرو اشاره ای به سبا کرد و گفت " دستاتو بیار جلو "

سبا با ذوق دستای کوچیکش رو جلوی ایناز باز کرد و با دیدن اون همه شکلات از ذوق جیغی کشید و خودشو داخل بغل دختر روبه روش انداخت.. ایناز با خنده دوباره موهای ابریشمی دختر داخل بغلش رو نوازش کرد و گفت " بهتره دیگ برگردی خونه.. هوا داره تاریک میشه "

سبا با خوشحالی از دختر بزرگتر جدا شد و با نیش باز گفت " ممنونم ازت "

و با قدم های اروم و درحالی که بپر بپر میکرد از ایناز دور شد..

ایناز یه بار دیگ صداش کرد " هی کوچولو.. "

سبا برگشت و سوالی نگاهی به ایناز انداخت.. ایناز با چند قدن خودش رو به دختر کوچولو رسوند و گفت " یه قول دیگم بهم بده.. "

سبا لباشو غنچه کرد و گفت " چه قولی؟ "..

ایناز خندید و فشار کوچیکی به دماغ سبا وارد کرد گفت " قول بده..تا وقتی دوباره هم دیگ رو ببینیم.. بزرگ نشی.. بزرگ نشو تا وقتی برگردم کوچولو.. "

~♢~♢~♢~♢~♢~♢~

💚 Happy birthday littlr girl  💚

 

 

پ.ن : به سبا تبریک بگین '-'\

پ.ن 2 : من همچنان در مرخصی ب سر میبرم..امروز استثنا بود '-'

  • ۳۲۲
💫𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-

عرررررررر مبارکههههه

 

عه سلامممممTT

مبارکعععههه کلیلییییی

سلام گوگولییی
بوت خوشگله 💔🚶🏻‍♀️

هققققققق

هارتم...

خیلی ممنون....

*وی از ذوق و هیجان زدگی نمد چی بگه*

امم...فک نمیکردم هیچوخت بخاطر تولدم بغضم بگیره ولی الان بغضم..گرفت..

ازت خیلی ممنونم(:

شکلاتای منو بدید بررررررررررررررررمممممم یه گوشه واس این اتک و اون ویدئو های پسرام عر بزنمممممم

 

داستانه*---*

یکم خنده دار بود جرررر...بخاطر شکلات گریه میکردم من؟:") 

من بزرگ نمشم اوکی هقققق

بغض نکن کوچولو ")
عر بیا بغلم ")
شکلاتا همشون واس توعه ب جان خودم XD

یعس ")
از بس ک کوچولویی ")
قول دادیا '-'
BlackBlue Translator

سلااااااااااااااااااامممممممممممم

خوبی عخشمممممممم

دلم برات یه ذره شده بود

سلام سلااام
مرسیییی تو خوبیی؟
صیم ")
Alex Ai

تولدش مبارک XD

مبارکه ای مبارک ^^

+سلام و علیکم ایین XD
𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--

هپییییییییییییی*-*

 

+الان چون قاچاقی اومدم نمیتونم از اون سنسنسنسحثص ها برم برات خودت تصور کن* اونیییییییییییییییییییییییییییی

مپپپییییییییییییی *-*

+کاملا تصور کردم XD
مسمرجیمیسمطمسمسگطممشمنکسننسم
ایلیییییییییییییییییییییین
بیا بغل اونییییییییییییییییییییی TT
𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--

آفرین xD

آناااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

اومدم بغلتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

عهرررررررررT-----------------T

گوگولی مننننننننننننننن T----------T
*چلوندن *
الله وکیلی الان میبینم دلم برات تنگ شده بوده ")
💫𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-

هیقققققققق خوبییییییییی؟؟TTT

گریه نکنننن ")
هعی..بد نیستم.. 
تو خوبی؟
💫𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-

هیقTT

خوب باششش

منم خوبم

دیشب درست خوابم نمیبرد خستم:"

یه سوال

بایست تو ان سی تی کی بود؟؟

کنکور بدم چشم..خوب میشم XD
خداروشکر ..بعد از ظهر سعی کن یکم بخوابی
بایسم یوتا و جیسونگه ")
💫𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-

عه کنکور ایحTT

اوکی اگه بتونم

صحبمحمحنصحقلحلنصلقصنلصقلنصقلنصقحلصلنصلقنلحقلنسقلقنسقحلنقلگسقنلسملنسلگمسلسملنسمگلنسملنسملسممل

خدایا شکرتتتتتتتتتتتت

بالاخره بعد این همه گشتنننننننن

یوتا لاوررررررررررررTTTTTTT

هیق من بایسام یوتا و تننTTTTT

دیگه اشک شوقققققققققTTTTTTTT

افرین ")

وااییییییی توااام؟ شجبجیجیمطزمجطسمسمجمسنسجسمننسجن
شمطجیمسمسج عععرررررررررررر
یوتا و تن سحطجسنسمسجطگسنشتTT
خر ذوققققق
𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--

منم خیلییی دلم برات تنگ شده بودد

از وقتی رفتی منم دیگه ام بی تی آی نزاشتم تا برگردی:")

 

*خواندن کامنت ها*

بایسا منم یوتا و جیسونگنننننننن*---------*

کیوتمممم TT
عه..هارتم.. یکم اروم تر من سکتع میکنما "))

کشنطحسنشمشجشحشن وودددففففففف
بیا ماچت کنممممممممممممممممم T-----T
بوت خوشگله 💔🚶🏻‍♀️

نمیشه بغض نکنم اگ بدونی تو چ حالیم الان :") ...

 

نخیررر من تا شکلاتا رو نگیرم تو دستم باورم نمیشه براخودمهههه._.

 

من 14 سالمهههه زشته بخاطر شکلات گریه کنمممم:"|

 

من قول دادم ولی قد و سنم ک قول ندادن"-"

میتونم حالتو درک کنم..کنچانا ")

اصن میزارم گاوصندوق کسی دس نزنه '-'

کی گفته؟..تازه 4 سالت شد ک ._.

سنت ک مهم نیس..چون هنوز 4 سالته..
قدتم در هر صورت از من کوچیکتری XD
💫𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-

ارهههههههههههه منمممممممممممTTTT

ثبثخلنثشحلجنثلثخجحلثحلث هیقققققققققققTTTTT

خدایا شکرتتتتتتتتتتتتت من خودمو جررررررررررررررر میدادم تا یه یوتا لاور پیدا کنم اشککککTTTTTT

 

#ایلیننننننن

ملنصقخلنصقخلنصلخصلخصقجنلصقلخنصقلصخلقحل تو ام یوتا لاورییییییییییTTTTTTT

خدایا شکرت از تنهایی در اومدمTTTTT

 

جفتتون بیاید در اغوشمTT

خر ذوق ترررررر
اشک نریززززززز TT

بغل گندههههه ثحطحسنجسسجسنسجطنس
بوت خوشگله 💔🚶🏻‍♀️

برا اولین باره این همه عادم تولدمو تبریک میگن"-" و من ی حس..خفنی درم:")

 

اون وقت باید منو از تو گاوصندوق جمع کنیااا.-.

 

نخیرم اگ این طوری باشه میشه 6 سالم._. ن 4-.-

 

6 سالمهههه:"|

من تو سنم رشدمااااا بالاخره هم قدت میشم"-"

𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--

آیل بی ویتینگ فور یو:>>

 

عهررررمتدذبذ/متصثبذثبمکتارذزصتبماصص دیگه میدونم برا تولدت چیکارکنمT---T

این حجم از کیوتی زیادیه ")

ودففففف نههههه
تولدم وسط امتحانا میوفتهههههه بشین درس بخونننننن
💫𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-

من خیلی خوشبختمTTTTTTT
از این به بعد بشینین عر بزنیم براشTTT

من اینجوریم که گاهی وقتا فاز تن لاوریم زیاد میشه گاهی وقتا یوتا لاوری

پس دقیقا نمیدونم کدومو بیشتر دوست دارم:/

ولی خب بایس اولم یوتا بودهTTTTT

 

بخل یوتا لاوریTTTTT

خدایا مرسیTT

بزا کنکور بدم میام.میترکونیم با یوتا "))
اصن تو ان سی تی نمیشه بایس انتخ کرد..نامردا همشون جیگرن ")
منممممم TT

خدایا مرسی..عشقمو افریدی * بخش شدن اون اهنگ سم *
𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--

به تو رفتم دیگه ")

 

هیس-.- وقت به اندازه کافی دارم-.- درسمم میخونم به تو ام میرسمxD

ببین داری یه کاری میکنی پاشم بیام اونجا ماچت کنمااا :"|||

اصنم وقت نداری 
بشین درستو بخون..اخر سال کارنامتو خراب کنی من میدونم و تو #اونی حساس
Alex Ai

من به مبینا هم گفتم امسال من اصن رو مود تولد نیستم تا بعد از اون لامصب

نه سامانه سلامت چرا؟ 

مهم نیس من کارخودمو میکنم '-'\

والا ب ما گفتن باید ثبت نام کنیم بعد یه پیام میاد برا گوشیمون ازش اسکرین بگیریم بعدش پرینت بگیریم بعدش بدیم ب حوضه ی امتحانیمون :|~
𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--

بیا پس اونی شیرینم*-*:")

 

خیلیم وقت دارم-.-

دونسنگت درسخون تر از اون چیزیه که فک میکنی همه معدلام عالی بودنD:

پا میشم میاماااا.. """))

خب این خیلیم عالی ")))))
ولی بازم درس بخون '-'
💫𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-

نخنصقخلصقخلصقخلل باید بترکونیممممممTT

پس فعلا بیو اینو ببیننننننن..

استایلشش موهاششش نگاهششششTTTTTTT

 

ارههههه ببین قشنگ این حرفو درک میکنمممم

ام وی ترن بک تایم باعث شد من وی ویو بشناسم و سرش نابود بودم تو انتخاب بایس

ببین اینجوری بودم:

خب به نظرم شیائوجون بایس خوبی میتونه باشه

نه نه یانگ یانگ بیشتر

نهههه کونو بیشتر دوست دارم

اصن هندری

نه نه لوکاس خیلی خفنهTT

اصن وین وین چطوره؟

 

اصن هیچ کدوم تن:/

ببین دقیقااااا اینجوری بودم

الانم تو دریم موندم که چنلو رو انتخاب کنم یا رنجون:/ 

 

 

عاه من خیلی خوشبختمTT

میدونی من خودمو پاره میکردم یوتا لاور پیدا کنم:/

تو پینترست هست ولی خب کمن دیگه 

صد در صد TT
نسزنبنستتشتنننطنمنشنتبنینشنشنشنشنشنسن
عععررررر این چی بودددددددددد T-----T قلبمممممم T---T
ب من رحم کنیننننننننن صحییجحثنشسنشمسم

وای کیوتتت XD
ناموسا منم همین بودم :| خیلی طول کشید تا بایس انتخ کنم ")

رنجون انتخ کن XD

می توووو TT
الان ک پیدا کردی بدو شیرینی بده XD
𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

وایییی عررررر مدیونی فک کنی ویدیوی گربه هه رو n بار نگاه کردم :""""""

تولدش مبارک *-*♡

 

+این فاکینگ مرخصی کی تموم میشه TT

من خودم n به توان n بار نگاه کردم..راحت باش TT
مرسیییی

+بعد کنکور ایشالا XD
ولی در اصن منتظرم حال و هوای بیان درست شه
🌙; Coenffl

مبارکهههههه

سنزمیمسمجشنطننطن مرسیییی
𝓻𝓪𝓼 𝓱𝓮𝓵

😎😂 جدی نویسنده جونی وبت وب تولداس!! 😎😂 خیلی خوفههه!!

 

تولد ش مبارکککک>0<

 

Happy Birthday~~~ 🎊🎉 🎊🎉 🎊🎉 👏 👏 👏 🎂 🎂 🎂

عاره والا '-'
خودت خوبی ناموسااا TT

مبارک باشهههه /^-^\
𝓻𝓪𝓼 𝓱𝓮𝓵

*^*خیلی خوبه><

 

^^ آرع

 

/>0<\ مبارک باشههه

گوگولی XD

مرسیییییی
Alex Ai

منم این اخرین کامنتیه که برات میذارم پس

 

وای نه  من حوصله ندارم

تهدید؟..اونم تو روز روشن؟..
تو نمیتونی نیت پاک منو خراب کنیییی TT

البته فلن صفحش حذف شده به مدرسه زنگ زدم گفتن سر امتحان حضوری خودمون میدیم بهتون '-'
💫𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-

اون چی بود؟؟TTT

ناکاموتو بیشعور یوتاTTTTTT(😐😂)

 

خیلیییییییییییی سخت بود که تونستم تنو انتخاب کنمممم

ولی خب یوتا فرق داشت دیگه تا یه عکس ازش دیدم زارت شد بایسم

 

ولی چنلو چییییییییTTTT

 

برم پست بزارم؟😂😂

نگو اونطور ب بچممممممم TT

باشه چنلم انتخ کنننن TT

راضی ب زحمت نیستم XD همینجام بدی کافیه XD
bella OC2

تولدش مبارک *-*

خوش برگشتی*-*

+وی نیز قرار است نباشد و بعد از گذشت یک سال تحصیلی بالاخره درس بخواند اما نشسته اینجا چرت می گوید._.

مبارککک
مرسی بلا کوچولوووو ")
+وای XD برو درس بخوووون
💫𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-

حلمقصحلمصقلمحق باید بهش فوش بدمTTابراز علاقم بیشتر میشهTTTT

 

رنلو لاورم اصنTT

 

دلم میخواد پست بزارم همه باخبر شنTTاین اتفاقیه که باید ثبت شههههTTTT

فحش بده XD
زندگی دو روزه..هرکاری عشقت میکشه بکن D:
𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

*وی میرود به دعا و ریاضت بپردازد که بعد کنکور حال و هوای بیان درست بشه *

 

تولد خودت کِیه؟ D:

بزا منم برم چادر بیارم  XD

حدس بزن D:
💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈)

هق دارم میدمTT

پستو گذاشتمممممممممم دیدی؟

راحت باش XD
نههههه صجسجطجطممثسجمشمم
𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

یا حضرت پشماعیل حدس بزنم؟ '-' 

بگو دیگهههههه

عمرا '-'
حدس بزن
💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈)
وای خدا کیوت XD
بزا کنکور بدم تموم شه میام بات همش واس یوتا عر میزنم..قول XD
💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈)

لنقخصحلنصقحل هقTT

عررررررر هققق قولللTTT

مجززجسنشجشننش کیوووت TT
𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

ایجثدثاثدثند  خب بگو تابستونی یا پاییز؟ 

تو وبم بگردی پیداش میکنی XD
𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

شت 😐👌

کی پاسخگوی اونهمه فسفره؟ -_- 

تولدت نزدیکه پس *-*

گذشت و گذشت XD
🌙:...

آنه😐وات نداری یا عان نشدی هنوز؟

واو..این کامنت از کی اینجاس '-'
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
🩸🗡..𝑶𝒖𝒓 𝒇𝒂𝒍𝒔𝒆 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒘𝒂𝒍𝒌𝒆𝒅 𝒐𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒆𝒅𝒈𝒆 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒘𝒐𝒓𝒅
..𝑨𝒖𝒕𝒉𝒐𝒓𝒔..
..♡𝑰 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒕𝒉𝒆𝒎︎..
Designed By Erfan Powered by Bayan