🤍..Yizhan world ..🤍

☆..They're the truest dream..☆

1 سال گذشت..نه؟..=)

  • 13:00

انیو =)

میدونم خیلی وقت شده اینجا نیومدم و با خیلیاتون حرف نزدم..

و حتی ب وضوح میتونم تارعنکبوتایی ک گوشه ب گوشه ی وبم جا خوش کردن ببینم '-'

ولی مهم نیس..

مهم اینه ک تونستم برگردم =)

امروز..

۱ سالگی وبمه =)))

میدونین..حتی باورش سخته ک من یک سال پیش اومدم بیان و وب زدم..

۳۶۵ روز گذشت..

دقت کنین! ۳۶۵ روز..

۸۷۶۰ ساعت..

۵۲۵۶۰۰ دقیقه..

۳۱۵۳۶۰۰۰ ثانیه...

چقد خندیدم..چقد گریه کردم.. و چقد بزرگتر شدم..

درسته ..

من نسبت ب سال پیش.. درست همین روز..خیلی بالغ تر شدم..

مجازی جاییه ک یا شمارو داخل چاه میکشه و نمیزاره بزرگ شین..یا اونقد چیزا بهتون نشون‌میده ک شما چاره ای جز بزرگ شدن ندارین..

و هی..

مطمعنم همتون عاقل تر شدین..

ممنونم ک یه سال پیش منو ب جمع گرمتون دعوت کردین ..

ممنونم ک منو بینتون قبول کردین..

منو دوست خودتون دونستین.. امیدوارم تو این دوستی چیزی کم نذاشته باشم =)

 

من هرچقدم کم بیام پیشتون..حواسم بهتون هس =)))

لاویو گایز💙

 

+ دلم براتون تنگ شده بوددددد TT

+گایز..من اگ دیر جواب کامنتارو میدم واس اینه ک بیشتر تو تلم تا اینجا..

اگ خواستین میتونین بیاین اونجا ^-^\

cold8delusion@

 

 

  • ۳۶۶
Alex Ai

آنا... 

یکسالگی وبت مبارک :)))

ایین TT
مرسی مرسییییییی
𝕄𝕠𝕠𝕟 𝕊𝕙𝕒𝕕𝕠𝕨 🌙

آیناز...

ببین چقدر نبودی و نبودت احساس میشد که حتی منی که نمیشناسمت هم دلت برات تنگ شده بود T_T

خوش برگشتی خیلی =)

ناموسااا؟ چطور میتونم میزان خر ذوقیم رو بیان کنم؟ ")))
مرسی مرسیییی
بیا اشنا شیم
❄🎐 Baran

مبارک باشهههه

ممنونمممممممم * ریز ریز قر دادن *
Baby Blue

Welcome back :)

عععررررر..مرسییییییییییی 
. ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ

خیلی خوشحالم یسال پیش اومدی بیان^^

من حدود ده روزه دیگه یساله میشم😂

واقعا هممون خیلی بالغ تر شدیم نسبت به اون روزا..خیلیا رفتن خیلیا اومدن کلی اتفاق داشتیم یجورایی فکرمیکنم بیان مثل دنیای واقعیه..

هیچوقت نتونستم پست بلند بالا بذارم😂☝

مبارک باشع ایشالا صد سالگی وبت اونییی😂😍

منم خوشحالم ک توام اومدی کیوتم =)
این بالغ شدن خوبه..باور کن
تو میتونی..من بت باور دارم XD
مرسس عزیز اونیییی
mahyas ...

واااییی مبارکههههههه...

مرسی مرسییییییی * همچنان قر دادن *
BlackBlue Translator

من و تو با یه روز تاخیر وب زدیم

من دیروز یکسالگیم بود

تو امروز

تولد وبت مبارک عزیزدلم

توی تل بت پیام دادم ج ندادی

ای دیتو عوض کردی؟

چینجااا؟..برا توام مبارکه پسسسس
مرسیییی
جدن؟..ندیدم '-' بزا خودم بت پیام میدم
ن ایدیم همونه
K.нαησℓ `.

الان باید تبریک بگم؟XD TT

اوکی

تبریکک

*شولولولو*

فک کنم XD
مرسی کوچولوممممممممم
*عاها عاها بیا وسط*
Gloxinia M.R

قشنگ اولای وبتو یادمه🙃

یک‌سالگی اش مبارک🥳🥳🥳🥳😉

منم یادمع ") عر قالبم چقد نابود بودددد
مرسی معصومه جونممممم TT
BlackBlue Translator

میسی عخشم

گاد

فداسرت

پیام بده

ولی الان نمیتونم ببینم

دارم فیلم دان میکنم و تا تموم نشه نمیتونم وی پی ان روشن کنم

بعدش میام میحرفیم

بوس پس کله ت به قول یه دوستی

باشه باشه..پس منتظرم =))
ماچ بک XD
آیســــ ـــان

واهایی؛مبارکه:_)

کجایی تو؟:"/

مرسییییییی
من اینجا اونجا همه‌جا '-' XD
bella OC2

یک سالگی وبت خیلی مبارک و همچنین حسابی خوش برگشتی انا چان^-^

مرسی بلاکوچولووو
𝓪𝓾𝓻𝓸𝓻𝓪 𝓬𝓱𝓪𝓷

 خوش برگشتی آنای عزیزم =) * میخواستم برگشتنتو اسپویل کنم که خودت دیگه پست گذاشتی XD*

واو یه سال گذشت ؟ چه سریع ! سالگرد وبتم تبریک میگم D; *من رفتم وبمو نگاه کردم و دیدم عه 404 روز گذشت از ساختنش و من نمی دونستم D=*

 

مرسیییی *نمیزارم کسی اسپویل کنه..یوهاها *
بازم مرسی فندقم
*حیلحبکیحزسنسن گناه داره وبت..براش یه تبریکی چیزی بزار TT *
mochi ^-^

مبارک باشههههههههه*-*

مرسییی
𝑴𝒊𝑵. 𝒆𝑳𝒊

عه...اینجارو

عه سلام =)
;🌙 lucifer

زن

کجایی...

یگانه....
بیا بغلم..
;🌙 lucifer

بغل؟

مث سگ دلم تنگ شده نککبتتتتتت

بغل ")
منم..ببخشید.. گوشیمو عوض کردم و واتو حذف کردم ..میانه‌.هق
;🌙 lucifer

بیا میخام ی دل سیر بزنمتتتت

گناه دارما...... * نگاه خر شرک *
(• 𝑨!𝒂•)~

با کلی تاخیر...مبارکت باشه ^^ خوشحالم توعم از بودن تو مجازی پشیمون نیستی :)

همین ک تبریک گفتی کافیه..زمانش مهم نیس

A‌‌‌‌iko 𝚂𝚊𝚗𝚊

سلام

دنبال شدي:)

ميشه لطفاً تو هم دنبال كني؟

اوکیه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
🩸🗡..𝑶𝒖𝒓 𝒇𝒂𝒍𝒔𝒆 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒘𝒂𝒍𝒌𝒆𝒅 𝒐𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒆𝒅𝒈𝒆 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒘𝒐𝒓𝒅
..𝑨𝒖𝒕𝒉𝒐𝒓𝒔..
..♡𝑰 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒕𝒉𝒆𝒎︎..
Designed By Erfan Powered by Bayan