🤍..Yizhan world ..🤍

☆..They're the truest dream..☆

🦓 💙💖..Happy birthday Masome..💖💙 🦓

  • 00:01

هاااااای ^-^

چ روز خوبیه امروز.. :/

بیاین باهم قر بدیم XD

اهم..

از موضوع اصلی منحرف نشویم 0-0

خاب..

مث همیشه.. امدم ک تولد تبریک بگم XD

* میشه اسم وبو بزارم happy birthday club ?? :// *

امروز..تولد یکی از بهترین دوستامه..

اگ گفتین کیه؟ ^-^

* الان دارین با خودتون میگین " داداش تو ک توی عنوان نوشتی :| *

* ذوقمو کور نکنین ولی XD *

همه باهم یه صدا..

معصومههههههههههههههه ^---^💙

 

 

معصومه..یادته چجوری اشنا شدیم؟ ^^

من هیجوقت یادم نمیره.. چون اصلا فکر نمیکردم ک اینقد بات صمیمی بشم :")

هق..

یکی منو بگیره الان عر میزنم ._.

عاقا فلن بیاین از موضوعات احساسی بگذریم..

برسیم ب جزئیات تولد..

اول از همه..تم تولد گورخریه 😂😐

یه کارت دعوت این شکلی ب دستتون میرسه..👇

 

■ توجه توجه ■

از همه عزیزانی ک ب تولد تشریف میارن خواهش مندیم لباس گورخر بپوشن..با تچکر XD

 

و مهمون های شکموی عزیز.. یه چی میدم کوفت کنین.. نگران نباشین (؛ -____-)

 

کارد نخوره ب شکمتون (؛ -_-)

* مثلا بی اعصاب برای حروم شدن پولای خرج شده XD *

*

* پول خرج کردم؟ 0----0 *

همممممم

 

 

■ توجه توجه 2 ■

در فضای مجازی نت با پول برابری میکند..با تچکر 2 XD

 

عاقا.. معصومههههه.. درختیتم دعوت کردمممم.عرررر..

خوش اومده صفا اورده ^-^

* عاره.. یه چی زدم.. درست فک میکنی :/ *

 

بچه ها معرفی میکنم.. درختی..

درختی اینم بچه ها 😂..

 

معصومه.. خیلی گشتم ک واقعا عکس یه گورخر ابی صورتی پیدا کنم ولی همشون ترکیب چن تا رنگ بودن..مث این..

 

ولی یه چیز گوگول تر یافتمممممممم

جصجصجسمسنسمسجسسمسمسمسمسمسم

T------------T

بیا بغلممممممممممممم گوگولییییییییییییی

T-------------T

 

* ادمین در این قسمت پنج دیقه عر زد و دوباره ب ادامه پست پرداخت :| *

 

یادمه یدفه گفته بودی چویا رو از انیمه بانگو استری داگز دوس داری 0-0

عزیزانی ک چویا رو نمیشناسین..

ایشوووووووووون

 

زیادی جذابه یا فقد من دست و پامو گم کردم؟ :|

هلپ :|

خوب نیستم :|

 

بزارین یکم از ویدیو هاش براتون رو نمایی کنم 😎

* مرضی دارم ب نام سکته دادن ملت  0-0 *

 

 

خداوندا .________.

من را نزد خودت فرا بخوان .____________.

* ها چی؟ 0-0 *

از طرف اتاق فرمان اشاره کردن ک خفه شم XD

 

یکی دیگم دارم 😎

 

 

پیرهن صورتی دل منو بردی.. بردی دلمو غممو نخوردی :|

* خودم میدونم پیرهن گل گلی صورتی نپوشیده XD.. ولی دلم خواس بخونم :| *

 

معصومه صدا بدههههههههه..

معصومه : 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

 

خب انگار حالش خوبه XD

 

معصومه بت گفتم دو روز نیستم.. ولی ببخش.. چاخانی بیش نبود XD

میدونی ک عاشق سوپرایز کردنم ^-^

اصن رو ب مرگم باشم پا میشم برا رفیقام پست تولد میزارم XD ._.

 

♡ معصومه جونم.. فقد من بودم ک فک نمیکردم اینطور دوست بشیم یا توام همچین حسی داشتی؟ :] .. تو خیلی جاها.. خیلی وقتا.. حتی میتونم بگم تو بدترین زمانام ارومم کردی.. پشتم بودی.. و من.. هیچوقت نمیتونم اونارو جبران کنم.. واقعا دلت پاکه.. واقعا اونقد مهربونی ک با فک کردن ب کارایی ک برام کردی بغض میکنم.. ببخش اگ اذیتت کردم.. ببخش اگ ندونسته کاری کردم ناراحت شی.. فقد اینو بدون ک خیلی دوست دارم.. همیشه پیشم بمون..باشه؟ 💜 ♡

 

خااااب.. عر نزنین.. من زدم کافیه XD

ب معصومه جونم تبریک بگین 0-0🔨🔨🔨🔨

گود بای پارتی جعفر داریم.. بیاین وسطططط 😎😎😎

  • ۱۸۰
ᴀɴɢᴇʟ ᴀʀᴍʏ :)💜

مبارک 

خدافض :|💔 

مرسیییی
خدافس XD
Dark _Queen👑(판테온 A. )

تولدش مبارکههههههه 

 

خخخ اونی خداییش چجوری تولدا یادت میمونه؟

مرسی گوگولی اونیییییی

برا خودمم جای سواله XD..بم الهام میشه یکی دو روز قبلش XD
sakura z.e

قررررررررر😂💃💃

 

 

چطوری ننه خوبی*-*

به به.. چ ذوق و شوقی.. بیا بیا عاها عاها 😂😂

مرسی کیوت ننه.. تو چطوری؟ ^^
⛓...Old Bootlace

عاووو

معصومه شی تولدت چوکاهههه🎊🎉

عطی عطی عطییی ^-^
 مرسی مرسییییی ^---^
sakura z.e

جونززز...اره دیع😂😂😂😂🍻

 

 

خداروشکر

مرسی خوبم*-*

 

تولد من تقریبا نزدیکه😃

XD

همیشه خوب باش عزیزم..

عه.. برا تو کیه؟
Dark _Queen👑(판테온 A. )

خخخ تازه تولد منم مونده هنوز جررررر 

XD
برا تورو یادمه گوگول اونی..
روز تولد شوگا هوم ؟ ^-^
MiN. eli

تولد ننمه؟😂

ننت کیهههه؟.. معصومهههه؟ 0---0
MiN. eli

اوهوم

ننم بید😂

 

 

من فرزند ارشدشممم

صب کننن داریم از یه معصومه حرف میزنیم دیگ ن؟ TT
 Gloxinia M.R ؟؟TT

مگ چن تا بچه دارهههه؟0---0
sakura z.e

مرسیییی...توهم همین طور^-^

 

 

 

15 اسفند😅😁

ماچ ^^

عههه تولد مامان منم 15 اسفندهههه.. اصلا یادم نمیره دیگ XD
mochi ^-^

سلاااااااااام
تولدش مبارکا باشه^-^
+تو چند خرداد به دنیا اومدی؟:/یادم نیست._.

کنیچیوااااااااااااااا..
موچی موچی منننن TT
مرسییی

عمرا اگ بگم ._. هق ._.
sakura z.e

ماچ متقابل*--*

 

 

عرررررر..چه خوبببب😍😃❤

مامان من 5 اسفنده😂😍

کیوت XD

عاری عاری..
عه خونوادگی زدین تو کار اسفند ماهی بودن ک XD
mochi ^-^

چرا نمیگی؟._.چون یادم رفتتش؟:")من کلا یادم نمیمونه هیچ وقت..ببخشیدT^T

گریه نکن گوگول..
عاره..هرکی یادش بره دیگ نمیگم بش ._. هق ._.
این ک ببخشید نمیخواد.. همین ک ماهش یادت مونده خیلیه 
sakura z.e

😁❤

 

 

 

😂😂تقسیم شده من و مامانم اسفندیم

بابام و داداشم فروردینی😂😂😂

عاقا صب کنننن..بابای منم فروردینیههههه 😂😂
این دیگ چ کوفتیه وای XD
sakura z.e

ججررررر..مطمئنی نسبتی نداریم😂😂

 

 

ننه تولدت کیه من نمیدونم

بگو یادم باشع*-*

من مشکوکممممم 😂

بیا خصوصی بگم.. اگ اینجا بگم موچی میبینه ._.
# گومنه موچی XD
sakura z.e

منم مشکوک شدم😂😂

 

 

 

اوکی*-*

اهل کجایی کیوت ننه؟ XD

sakura z.e

شیراز ...توچی؟

هممم ن من اردبیلم XD..
ولی من مشکوکم همچنان ._.
mochi ^-^

رفتم تمام کامنتام به وبتو چک کردم چون یادم بود یه روزی بهم گفتی همینجا چندمه تولدت و الااااااااااااااااااااان پیدا کردم تولدتوووووووووووو یعس
14 خرداد تولدته:)

یاخدااااااااا XD
من این عزمتو کجای دلم جا بدممم؟.  ب کدامین گناه اینقد گوگولیییی؟ T^T
هق. بیا ماچت کنمم TT
 بخدا دوتا استیکر کیوت میزاشتی دلم نرم میشد میگفتم TT
mochi ^-^

خودم میاس پیداش میکردم^^
الان هم یادداشتش میکنم دیگه یادم نرهT^T

افرین..بت جایزه میدم TT
الهی..گوگولی..
خودتو اذیت نکن چون وسط امتحانای خرداده ._.
Gloxinia M.R

آیناززززززز

میسی خرسی گل منگولی من

من صبحی اینو دیدم یه کامنت طووووووییییلللل نوشتم بعد زدم ارسال انگار یهو پستو برداشتی پرید😑😂😂😂😂😂😂😂😂

دوباره تمامشو مینویسم✌😹

XD
مگ من ببعی نبودممم؟ XD
چینجا 0-0؟؟؟؟
وای ن برنداشتممممممممم 0-0
شایدم برداشتم؟ 0-0.. نعععع TT
میانههههههه TT

عه پس تو وات زر زدم یکی وبم کارت داره فهمیدی چاخان میگم؟ 😂
خدایا منو گاو کن این روزارو نبینم 😂
mochi ^-^

منم آخرای امتحانات خرداده._.کلا خردادیا بدبختن:|همیشه تولدشون توی امتحانات کوفتیه:/

عاره 23 دقیقا امتحان اخره XD
هق.. بیاین شورش راه بندازیم امتحانات از خرداد برن کنار ._.
# نه ب خرداد ماه ازاری ._.

sakura z.e

اردبیل؟ واو

 

 

منم مخشوشم😐😂

اره..ولی الان تمرگیدم تو رشت .______.

چیکار کنیم؟.. بریم تست DNA بدیم؟ 😂
Gloxinia M.R

توهم خرسی گل منگولی منی که هی دلم میخواد بگیرمت بغلم هم ببعی منی با پشمات ژاکت ببافم😍😍😍

برداشتی.....شایدم بر نداشتی بیان قاطی داره دیگه😂😂

نگووووووووووووووووووووووو😂من چقدر بگم

 

خخخخخخخخخ آری آری

آیگوووووو خجالت کیوت وارانه ای را شاهد هستم

وات د هلللل؟.. با پشمای من چیکار داریییی؟ XD
من تو زمستون یخ میزنمممم XD
* چ فاز ببعی بودن برداشتم ._____. *

من رفتم اب شم ._.

mochi ^-^

ولی اگه توی یه ماه دیگه هم باشه بازم اعتراض میکنن اون ماهیا._.
بیا ما قربانی باشیم:")هق

به یه ورم ._.
یه عمر ما بدبختی کشیدیم حالا نوبت بقیست ._.
sakura z.e

ججرررر..رشت چرا😂😐😐💔

 

 

وقت بگیر بریم بدیم شب خوابم نمیبره😐😂

ب دلایل زیبایی ._.

 بت خبر میدم حتما 😂😐
sakura z.e

ججررر ماشالا:/

 

 

باش منتظرم😐😂

مخلصیم 😎
Gloxinia M.R

یک دو سه بریمممممممم😹

اول یه عالمه تشکر

باور کن صبح که دیدمش هی عکسارو نگاه میکردم نیشم باز میشد میخواستم قهقهه بزنم کلی انرژی مثبت داد بهم

درختی رم دعوت کردی اصلا ذوق مرگ💖💖💖

چویا هم قاتل من بود من این بشرو خیلی دوست دارم😍

یادمه سر اولین حرفامون من میخواستم موهای وندا رو ببیافم😂😂😂😂😂سه ساله از رشت 💞به دیوانگیم ایمان بیار💃

با پستت کلی سوپرایز شدم 😋

من دوستیام همه بی استثنا غیر منتظره بودن......نمیدونی چقدر از اینکه دوستتم خوشحالم و دوست دارم😊

خیلی خوبه که تونستم آرومت کنم اینم بدون تو همیشه لبخند آوردی رو لبم.....هیچوقتم نه اذیتم کردی نه ناراحت اینقدر از این فکرا نکن😠😂

بیا بغلم ببینم گلی جون

یه عالمه خواهش ^-^

هق..خوشحالم انرژی مثبت داده..تولدت مبارکع مبارک T^T 💙❤
درختی اصن نمیدونم از کجا ب ذهنم رسید.. من میگم بم الهام میشه شما باورتون نمیشه 😂😐

وای عارهههه. بعد وندا گف من یه ذره مو دارم تو کلم چیه اونو میخوای ببافی XD
دیووانه بودن دوس ناموسا 😂😐

امیدوارم دیروز چیزی لو نداده باشن بت ._.
وای..منم دوست دارمممممم TT

چینجا؟..لبخند اوردم؟ 😎
* وی از ذوق نیشش تا بنا گوش باز میشود *
من ب همچی فک میکنم یو نو؟ 😂😐

وای ثحسجیجیجسمشمش بغلللللللللل
الان بحث موهای منه؟😐

 یادتونه شبش من با بیگ فیش رفتم خونه بخت؟ 😂

وای اون یکی از بهترین خاطرات عمرم بودا :/

 

عاره 😂
معصومه بیا الان موهاشو بباف 😂😐

وای عارهههه 😂😂😂
منم چشمم افتاده بود بش بعد تو گفتی زنته منم مث بچه ادم کشیدم کنار :" XD

برا منم 😂😂😂💙
البته بایدم با اون همه پول عقد و عاقدو اینا ک من دادم یکی از بهترین خاطرات عمرت بشه (؛ -____-)
اصن من عاشق مترجمم شده بودم..
عروس خانم ایا وکیلم؟
عروس : 🎵🎶🎵🎼🎶🎼🎶🎵🎵
بعد مترجم یه زری میزد.. خدا شفام نده 😂😂😂😐
نتیجه گیری:

ایناز عن است

دقیقا از چی این نتیجه ی زیبارو گرفتی؟ 😂😂😂😂
بافنده زلف پریشان شما

بیگ فیش....چخبر از خانواده وندا؟😂😂

خدایا اونشب یه عالمه خندیدم

معصومه..وای 😂

وندا همه رو میفرسته خونه باباشون 😂😐
منممم..دل درد گرفته بودم بخدا 😂😂
# بافنده زلف پریشان شما شی😐😂

وای معصومه 😂

خانواده خوبن فقد همه خونه باباشونن

# معصومه
من ک گفتم همشون رفتن خونه باباشون 😂😂😂😐


Gloxinia M.R

مای گاد

همه رو؟من تازه میخواستم از بچه احوال بگیرم چرا با من این کارو میکنی؟

رحم نداره 😂😐

# عنگر 😂
#مصومه

بچهههه؟؟؟؟؟ 😂

عاره همه اونورن 😂

سلام برسون 😂
# معصومه
AI ALEX

معصووووم تولدتتت مبارککک

تولدش مبارکککک ^-^
AI ALEX

اینجا عوض شدهه

0-0
تازه متوجع شدی؟ 0-0

قشنگ شده؟ TT
AI ALEX

یعسسس *-*

هق..
از ده چن تا دوسش داری؟ 0-0
AI ALEX

بخوام منطقی باشم 8.5؟ اندازه امتیاز خوده موداعو

ولی اگه بخوام رد بدم میگم هزار؟؟ و عاره سوییت و رنگی که خیلی ناخوداگاه تو فازشمم بنفشه؟ اینجوریا

وای..دلم مودائو میخواد ._.
واییی سحیجیجیجسجسجشجش بیا بخلممم TT
اصلا نمت قالب دارک و مشکی برا خودم بزنم ._.
AI ALEX

منم نمیخاستم قالبم مشکی در عاد ولی اومد

برا تو یجورایی کاواییه..مخصوصا هدرات..گوگولی TT

ایین سان تاحالا کف دستتو اندازه گرفتی ببینی چن سانته؟ 0-0
* 18 امین نفری هستی ک امروز پرسیدم XD *
AI ALEX

تنکس عه لات

 

الان خطکش کنارمه دستم کلن 16.5 سانته..کف دستمم هشت و نیم , نه اینا چطور؟

^-^

الان چی شد؟ 0-0
هم کف دست و هم انگشتات شد 16.5 یا جمعشون کنم ک میشه 25 .___.
هیچی.. ملتو گیر اوردم از همه میپرسم XD
AI ALEX

یا خدا 25 چیه...در کل 16.5 عه

خودتوووو بگووو

XD
گومه گومه XD
عههههه.. من 17 😎 :|
اخه یکی از دوستام 21.5 شد واس اون فک کردم رکورد اونم زدی .__.
باورت میشه سر کلاس فیزیک خط کش برده بودم ؟ 😂😐..ک دست ملتو اندازه بگیرم 0-0
AI ALEX

هم اندازه هستن تقریبا

ناح درود بهش

هنو هیتو

های 0-0
بره بمیره ._.
ایین سان..بیا 20 سوالی بازی کنیم ._.
AI ALEX

خا بازی کنیم

(؛ -_-)
برو بیس تا سوال اماده کن منم اماده کنم
AI ALEX

من بیست تا سوال ندارم اخه

تو 21 تا بپرس 😂😐..شوخی میکنم..منم 20 تا سوال ندارم.. هرچن تا ک داری
AI ALEX

هیچی نعارم بابا..تو بپرس جواب میدم من همونارو ازت میپرسم

بزا برم چن تا پیدا کنم خب ._.
AI ALEX

خا باعش

عر عر عرررر
ترلیر فصل 3 مودائو رو دیدییییی؟ T----------T
من نمت صبر کنم دیگهههههههعه حسیحیحیح
AI ALEX

نه ندیدم

راستش الان اتک خیلی درگیرم کردهه

هق ._.
خیلی خوبه ._.

من منتظرم کلا بیاد ببینم :"
AI ALEX

کلن دانمی داره روز به روز برام یکنواخت تر میشه..

عع..چرا اخه؟
AI ALEX

دسته من نیست

اون اوایل عاره ها..موداعو چیز جدیدی بود یه ژانر تاریخی نسبتا شونن آی

ولی از وقتی که دنبال شونن آی نباشی چیزای مشابه به موداعو جذابیتشون رو از دست میدن

در حقیقت نباس سخت گرفت و فقط باید راحت گرفت تا لذت برد

ولی اون حسی که باید بهم منتقل شه منتقل نمیشه و خب امتیاز بالای بعضی هاشون بدجوری غیر منطقی عه..دسته منم نیس واقعا نمد چیکار کنم

نمد چرا

خاب.. میدونی.. این کاملا ب طرز فکرت و البته علایقت بستگی داره..
علایقت ب مرور زمان فرق میکنن..
مثلا من اوایل اوتاکو بودنم خیلی عاشقانه نگاه میکردم.. ولی الان ازش فراریم کلا..
اگ انیمه ای بت یه حس خوب نمیده..خب لازم نیس واقعا دوسش داشته باشی.. درستع؟
خب این امتیازایی ک میگی ..اکثریتو در نظر میگیرن.. ولی این وسط کسایی بودن ک مث تو فک کردن..
دایجوبوووو. سخت نگیر ^^
AI ALEX

منظورم اینه که خود موداعو اولین بار بود چیزی مثل اون میدیدم.خب یه چیز تازه و دوس داشتنیه دیگه واقعا

همون طوری که اولین باره که چیزی مثل اتک میبینیم..خب چه اتفاقی میفته بیان سه چهارتا انیمه ی دیگه دیقیقن عین همون فضای جنگی اتک با تایتانا درست کنن فقط اسم و شمایل کارکترا رو عوض کنن..این حتی ممکنه از جذابیت خوده اتک هم کم کنه..

اینام اومدن دیدن موداعو گرفت دارن هرچی رمان اونطوری بود رو محض رضای فنگرلا درست میکنن حالا چه دونگهوا چه فیلم

و اصل طراحی های انیمه ی خودشونم در اصل ایده ی خودشون نبوده..سبک کارکتراشونم تقلیدیه..منظورم اینه که هر کشوری باید سبک خودشو ایجاد کنه ..الان ایران بیاد عین انیمه ها کارکتر طراحی کنه خدایی اذیت میشن خیلیا

در صورتی که تو خود ژاپن سبک هر استودیو با اون یکی فرق میکنه البته نباید اینارو با انیمه های ژاپن مقایسه کرد چون اونا خیلی ریشه ای تر هستن

من همش میگم حداقل خودم نباید تو دیدن ژانر تک بعدی پیش برم..نباید فقط روانشناسی نگاه کنم و توهم بزنم عقل کلم مثل بعضیا

نبایدم فقط خودمو محدود به دانمی و یائویی کنم..خلاصه که چیزای متفاوت ببینم ورزشی, کمدی, عاشقانه..تو همه ی این ژانرا چیزای قوی ای هست..خودت تو این زمینه بیشتر از من تجربه داری مطمئنم که درکم میکنی

حالا من موداعو و هون اینارو واقعا فنشونم ولی تعصبی ازشون دفاع نمیکنم اینا حقیقته..ولی در کنارش به چیزای دیگه هم علاقه شدید یا شدیدتری دارم.

کلن دانمی چین اینجوریه که هیچ حمایتی از ال جی بی تی نداره اینا همش بخاطر پوله اینم همه میدونن..

منم مریضم دارم کل فندوم رو با خودم دشمن میکنم

واقعا این حرفتو قبول دارم..
خودمم زیاد خوشم نمیاد وقتی میبینم یه انیمه از رو یکی دیگ ساخته شده ..

اصن اسم دونگهوا رو نیار وسط.. همشون تو ژانر تاریخی و اینا شبیه مودائو شدن.. ودف..

XD
خب روانشناسی نگاه کردن چ ربطی ب عقل کل بودن داره .. ^^ .. گفتم ک ..چیزی ک بیشتر شبیه شخصیت توعه. چیزی ک واقعا ب علاقه ی تو برمیگرده تورو جذب میکنه..
درکت میکنم ایین سانم.. ولی خب..این یکم زمان میبره ک واقعا بخوای از یه ژانر در بیای.. مثلا من خودم زیاد طرفدار انیمه ورزشی نبودم.. تا اینک هایکیو رو دیدم..بعدش کوروکونو بسکت و خیلیا ی دیگ ک واقعا قوی بودن.. ولی خب..نمخ بگم بده ولی انیمه نانمبر 24 زیاد جالب نبود.. مثلا وقتی اونو دیدم یکم از ورزشی زده شدم.. با اینک قوی ترین انیمه های ورزشی مث هایکیو رو دیدم..
تو اگ میخوای واقعا ب یه ژانر دیگ رو بیاری کنار روانشناسی..باید یه انیمه ی غول از ژانری ک میخوای ببینی تا جذبش بشی..

خب..بحث دانمی چین نیار وسط میخ بزنم تو فرق سرشون :"""

بابا دشمن چیه XD.. اگ ب عنوان یه اوکاتو ازادی بیان نداشته باشی برا علایقت.. خب پس اوتاکو بودن چیش میتونه تورو از دنیای بیرون یکم دور کنه؟ :)
AI ALEX

باز انیمه هایی که هستن که از اتک الهام گرفته باشن اما فضا سازی اشون کلن با زمان و مکان اتک متفاوته..زمان و مکان مهمه خب

نمد چی بگم..منظورم هون و اینا نیست..هون و موداعو که هر دو از یه نفرن

ولی همون مانگاکای مانستر رو مثال میزنم..برخلاف خیلی از مانگاکا ها که یکی دوتا اثر دارن , ایشون تعداد بیشتری مانگا داره..و نیومده همرو مثل مانستر بنویسه

.

یه ربطی داره که گفتم دیگه..قبلش هم گفتم که اگه فـــــقـــــط روانشناسی ببینم و بگم عارهه بقیه انیمه ها در حد من نیستن و شونن و شوجو و ورزشی بدرد نمیخوره اشتباهه..بهتره عقل کل بازی در نیارم..چون تو روانشناسی هم کلی انیمه ی بولشت و ناسالم ریخته اشکال نداره به روانشناسی علاقع ی نداشته باشی اما لطفا از اونایی نباش که 24 ساعت گیر دادن که بعضی شونن ها اووریتد هستن فقط بخاطر اینکه اثر موردعلاقه ی خودشون یه انیمه ی کارشناسی نشده است..میگن لیاقتش بیشتر از این حرفاست

قبول دارم امتیاز همه چیز نیست..بعضی از انیمه ها واقعا دسته کم گرفته شدن اما به هیچ وجه نباید تاپ های لیست رو زیرسوال برد(دارم درد و دل میکنم یونو)

هایکیو و کوروکو که از خوباشن ولی خب بازم هستن انیمه های ورزشی قدیمی تری که ممکنه کامل تر باشن..در هر صورت نه هایکیو زیرسوال میره نه اون کلاسیک ورزشیا

همون نامبر24 یه انیمه 6 امتیازیه..فکر کنمم از گیم ساختنش..از اونا که هیچ توقعی نداشته باش بع عنوان ورزشی..اونجور انیمه ها فقط دارن کمیت رو بالا میبرن

بهترین ورزشیا همونایین که گفتم..اکثرا انیمه های بالای 7.6 و 7.7 اینا راضی کننده ان..نمیگم امتیازا درستنا..ولی تا حد زیادی قابل اعتمادن..من که تا حالا از دیدن هیچ انیمه ی بالای هشتی پشیمون نشدم

کلن وقتی یه چی میره تو مسیر سیاست ..هوفف

فقط میخاستم یکم درد و دل کنممم مرسی گوش دادی و جوابمو با لطافت دادی نیتشسیلذنت

همه ک قرار نیس خوب باشن.. تو خودتو اذیت نکن..

من خودم ب شخصه عاشق روانشناسیم.. فقد کافیه ببینم ژانر روانشناسی داره انیمه با کله میرم ببینمش اصنم ب امتیازش توجه نمیکنم.. میگم خب شاید واس من خوب اومد..
درد و دل کن..ای نو XD ♡

خب این حرفتم درسته.. انیمه حتما یه چی داشته ک امتیازش بالا اومده 0-0
حقیقتش من نامبر24 رو ب اصرار دوستم و دیدم و خب :////
واو..سیاستم اومد وسط.. بگو بگو XD

خواهش میکنممم..هروقت ک بخوای ^-^
AI ALEX

عاره اینم هست کاری نمیشه کرد

 

نمیشه با کله رفت سمت هرچی که روانشناسی عه الان دویل من کرای بیبی هم روانشناسیه خخ..نه دیگه تو هم ببینی زیر هفت و نیمه میری میبینی؟؟ شاید اگع وقت داشته باشی اینکارو کنی..وقتت محدود باشه اون الک شده هارو میبینی

 

بی ال بود؟

ناح ولش

مرسییی

من قبلا میرفتم XD
هعیییی..دویل من کرای بیبی.. اکیرا و ریو.. یادش بخیر (؛ -_-)

خب..من هر انیمه ای رو میبینم..مگر اینک دیگ خیلی نابود باشه 0-0
اره..الان ک وقت ندارم امتیاز زیر8 نمیبینم.. :(

نامبر24؟.. نبود و بود 😂😐
میدونی بیشتر فرند شیپ بود تا بی ال ولییییی یکی برا من اون نگاه ها و حساسیت های سیچیرو رو به یوزوکی تحلیل کنه طجزجزجیجسچسسمپت
بازم با اینک فک میکنم فرند شیپ بود..ولی خیلی کاوایی بودننننن..
یوزوکی و ایبوکی..حسحیجزجیجیجس * یکی منو جمع کنه :| *
AI ALEX

خدایی سرطان بود انیمه اش

واقعنم یادش بخیر

نه الان فهمیدم واقعا دیگه هر انیمه رو میبینی

فکر کردم خوشت نیومده ازش XD

خیلیییییییییییییییییییییییییییی.. هق..میرم ببینم بازمممم :|||
سال 2018 اومده بود ن؟ :"))))
انیمه ساخته شده برا دیدن..هرکدوم حتما یه نکته ی خیلی مهم و کوچیک دارن دیگ 0-0
خب داستانش زیاد ب دلم چنگ ننداخت..ولی دیدی گرافیکش چقد کاواییهههههههههههههههههههههههههه؟.. سحیجزجیجسجشجشجشم 
من از اون صحنه هاشون ک حساسیاتوش بهم اشکار میشد خوشم میاد..وگرنه بقیش ناح 0-0
AI ALEX

تا دیدم درجا حذف کردمم..فکر کن اخر اتک هم همچین چیزییی شهه.همه بمیرن یکی زنده بمونه

کوفت بگیره عاره

دارن ولی همشون ارزش دیدن ندارن..و نه برای دیدن ساخته نمیشن برای تولید سود ساخته میشن

داری یکاری میکنی برم شیش امتیازی ببینم؟؟

خب اونجور انیمه ها قرار نیس داستان داشته باشن فقط برای فن سرویسن دیگه

اگ اتکو اونطوری کنن خودمو میکشم. باور کن :""""""""""""
وای..چ عصبانی XD
خب..سودش ب کنار.. ولی یه اوتاکوی سیری ناپذیر از انیمه مث من  XD.. همرو میشینه میبینه XD
 
ن جان من نبین.. بعدش میای یقه ی منو میگیری ک چقد مزخرف بود XD
ولی چون زیادی خوشگلن برو یوتیوب اف ام ویاشونو ببین عر بزن :|

عاره
AI ALEX

یعس

یعس

یعس

باوش

چشم

یعس

قربون زر زدنت اصن XD
Chaklet ...mochi

😍😍😍تفلدش مبارکککک😙🍭🍭🍭🍻🎉🎈🎉🎈🎈🎉🎈🎉🎉🎈🎈🍕🍕🌸🌷🌹🎁🎁🎁

 

خوف حالا برای ادامه بقیه چیزایی که قورار دادی ون برم علل زنی😍😍😍😍😍😍😎🍓🍓🍒🍓🍒🍓🍉🍭🍔🎂🚀🚀🚀🎸🎻🎷🐥🐥

مرسییییی^-^
Army :|♡

/: 

?!
mochi ^-^
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام آنایی*-*
خوبی؟
گفتم بیام خبری ازت بگیرم:)))
آخ اتک دیدی دوشنبه ای؟کف خون قاطی کردم رسما..
* *************** *** ************* ***********
** ******** **** *********** *** **** ****** **** ********* **** ***********
گابی خر..الهی بمیری:_)

سلام موچی منننننننننن.. ^---^
من خوبم..بیبی موچی من چطوره؟ ^^
فدای مرامت اصن TT
وای اتک نگو..
من کل روز داشتم گریه میکردم.. کل روززززززززززز..
خیلی غیر منتظره بود.. خیلیییی.. هق..
من گابی رو زنده ب گور میکنم ._. .. ازش متنفرم.. چطور دلش اومد؟ TT
موچیییییییییم TT
mochi ^-^

من چون میدونستم فقط کل روز بغض داشتمTT
من اولا از گابی خوشم میومد ولی الان دلم میخواد سر به تنش نباشه حالم بهم زن:/

بغض نکن فدات شم..بیا بغلم TT
باورت میشه من از اولم خوشم نمیومد؟ :"
میدونی..با اینک متنفرم اینو بگم..ولی گابی ب خاطر دوستاش اون کارو کرد..
من ازش بدم میاد..حتی متنفرم.. ولی نمیتونم سرزنشش کنم.. :(
ولی اون شکموی مارو ازمون گرف TT * خود درگیری تا چ حد ناموسا؟ :| *
parisa 👑.

سلاام آنا جونمم

فالو شد دوستت لاولی 

اب پرییییییی سلاااااااااااام..
مرسی پیشی خوشگل من T^T
Fluffy .jm

عه آنااااا 

وبت خیلی ملوسه

😍😍😍😍😍😍

عه راستی ببخشید گیجت کردیم *_* 

ی چی دیگه،ترکی؟؟

خودت ملوسی عزیزم..مرسی ^-^

ن بابا..پیش میاد دیگ (؛ -_____-)

یعس.. ^^
Fluffy .jm

 ฅ^•ﻌ•^ฅ 

دیبانگی ماس ببشید-_-

عه ایول حدس ووردوم آدیناندا 

الان خبر داری با این استیکر هارت منو ب بازی گرفتی؟ TT
دیبانه چو دیبانه ببیند خوشش اید 0-0
عههههههههههههههههههههههه..توام ترکیییییی؟..
اسم ایناز هم فارسا میزارن و هم ترکا..ولی خب..نتیجه گیریت خوب بود..افرین XD
Fluffy .jm

عه چیرااا؟؟؟

دقیقا و ما خوشانیم:")

بهلههههههههههه

آره میدونم فرق نداره ولی نمیدونم چرا یه حسی بهم الهام کرد XD

چون من عاشق گربه هام TT
بیا بغلم بچلونمتتتتتت عررررر
تو حس شیشم قوی داری..افرین 0-0♡
Fluffy .jm

واییییی چق خوب پس بیشتر میدم ฅ^•ﻌ•^ฅ ฅ^•ﻌ•^ฅ 

بغلیییییی ^_^

نمدونم انگاری XD

با هارتم بازی نکن TT
* چلوندن مهی XD *
حالا سخ نگیر.. همینو درس حدس زدی خیلیه بخدا XD
Fluffy .jm

باشه بیا با دارت بازی کنیم سه تا من سه تا تو 

*لبخنــــــــــــــــــــد مهی D:*

آره باوووو خخخ

عجب XD

𝙥𝙖𝙧𝙞 ♡ 𝙖𝙧𝙢𝙮

هچ/: 

..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
🩸🗡..𝑶𝒖𝒓 𝒇𝒂𝒍𝒔𝒆 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒘𝒂𝒍𝒌𝒆𝒅 𝒐𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒆𝒅𝒈𝒆 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒘𝒐𝒓𝒅
..𝑨𝒖𝒕𝒉𝒐𝒓𝒔..
..♡𝑰 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒕𝒉𝒆𝒎︎..
Designed By Erfan Powered by Bayan