🤍..Yizhan world ..🤍

☆..They're the truest dream..☆

❤..چالش دنیای اوتاکو.. ❤

  • 11:38

کنیچیوا مینا سااااان ^---^

من اومدم با یه چالش ک خیلی دوسش دارم ^-^

اول بزارین بگم چالش تو کدوم وب برگزار میشه..

اینجا ^-^

خب ..برا کسی مث من ک 10 ساله اوتاکوعه این چالشا خیلی ذوق دارن..

عر ! :)

میتونین قوانین رو از خود اون وب بخونین.. چون من میخوام مستقیم برم سر چالش ^______________^

* بسی هیجان زده میباشم TT *

واقعا انتخاب کردن سخت بود..

فک کنین از بین 820 تا انیمه 0-0

عر.. خب منم 4 تاشو انتخاب کردمممممم..هنوز عذاب وجدان دارم برا اینک بقیه رو ننوشتم.. پس اگ سارا اجازه داد تو یه پست دیگ اونارم مینویسم ^^ ♡

* سارا جان من بزار XD *

* سارا : مگ من چیزی میگم اصلا؟ -_- *

رد دادم 0-0

بگذریممممممممممممم.. خب.. چالش ^^

 

☆ اولین انیمه : Tokyo ghoul ☆

 

انیمه توکیو غول و مودائو زو شی تو لیست انیمه هام جزو انیمه هایی هستن ک بالاترین امتیازو دارن ^^

ژانر اکشن و روانشناسی داره ..:)))

میتونم فقد بگم..

محشرههههههههههههههههههههههههههههه 

T------------T

شما فک کنین یه دنیایی که موجوداتی وجود دارن از گوشت انسان تغضیه میکنن و دقیقا هم شکل مان !!!

و خب.. ب اونا غول میگن..

غولایی هستن ک بی رحمانه ادمارو تیکه پاره میکنن تا ازشون تغذیه کنن و درعوض غولایی هستن ک :)~ ..

و خب.. میدونم اگ بیشتر زر بزنم اسپویل میشه TT

اینم بگم ک.. نویسنده ی توکیو غول نا معلومه.. 

چن جا شایعه شده ک فلانه و بهمانه ولی ن !

بیشترین احتمال ک تقریبا داره ثبت میشه اینه ک.. نویسنده ی توکیو غول یه خلافکاره ک تو زندونه :)))))

واهاااایییی خداااا.. میخوام جیغ بکشمممممممم T^T

 

اهم.. :/

داستان حول محور شخصیت اصلی داستان میچرخه.. ینی کانکی کن ^^

شخصیت مورد علاقه ی من :")))))

بزارین از ایشون رو نمایی کنم ...

* چشما درویش :/ *

 

نشنسنسحسجشجششجشجشجشنسنشجشجشممش

نسنششججشسجسجشمسنشنشگشننش

* خفه شدن :/ *

کامی سامااااااا... چرا این فقد یه شخصیت انیمه ایهههههه؟..ناندههههه؟.. هق :"/

دایجوبو دایجوبو TT

برای عر زدن بیشتر شمارو ب دیدن این ویدیو دعوت میکنم :")

سکته نکنین :")

 

 

من حالم بدههههههه عررررر TT

باور کنین جوری ک تو توکیو غول عر زدم برا هیچی نزدم :")

* شایدم زدم :/ *

اهنگشم گوش بدین مث من دیوونش بشین..

ینی اهنگ اولین اوپنینگ توکیو غول تا دوماه تو ذهنم بود هی میخوندمش 😂

 

گوش دهید تا رستگار شوید 😐😎.

 

 

 

☆ انیمه bungou stray dogs ☆

 

خب..

من واقعا میخوام بازم برم ببینمش T--------T

خیلی خفن بووووووود..خیلی عالی بوووود..

اگ انیمه ای میخواین ک هی سوپرایزتون کنه و نفستونو تو هر لحظش قطع کنه سگای ولگرد بانگو بهترینهههههه TT

شاید بعضی جاها ببینین داستان داره طنز میشه ولیییییی..

من اونجا بهتون یه استپ میگم و میخوام ک این ویدیو رو ببینین :))))))

 

 

همگی باهم..

دم ...

باز دم...

دمممممممممم. .

باز دمممممممممممممم...

T^T

میدونم عاشقشون شدین TT

میدونممممممم TT

ولی بزارین من بگم نباید ب کی چشم بدوزین.. -___- 🔨

 

عاها عاهااااااا..

مراسم پشم ریزون راه انداختم 😂😎😎😎😎

ولی خدایی..

این همه جذابیت و جذبه..

چجور تو یه نفر جمع شدههههه؟!!!!..

هق.. دازای.. :")

اوا خاک ب سرم اسمشو یادم رف بگم :/

دازای اوسامو ^-^

خب دیگ..بش نگا نکنین :/

برین اهنگ گوش بدین ^^

 

 

^_________^

یه زر دیگم بزنم..

تو انیمه باهاشون اشنا میشین..ولی من باید بگم اینو.. من دازای و چویا رو بشدت شیپ میکنممممممممممممم..

بهتون توصیه میکنم اسمشون رو سرچ نکنین چون فن ارتاشون..اهم 😂😂😂

من عکس معصومانه گذاشتمااااااا T-----T

 

 

☆ انیمه Noragami ☆

اگ یه انیمه میخواین هم تو سوییتیش غرق بشین.. هم وسطاش قلبتون از سینه کنده بشه..

تادااااااا.. نوراگامی خیلی عالیهههههههه..

ینی میتونم بگم شاید انیمه ای باشه ک شمارو تو خیلی جاها احساساتی کنه :")))

خودتون تو روند انیمه میبینین دیگ ^^

و خب..

شخصیت مورد علاقه ی من برخلاف خیلیا ک یاتوعه.. ( شخصیت پسر توی عکس )

ایشونه 👇

بیشامووووووووووووووون

شجشجشجسمسمشمشمشمشمشنسن

تسثتحس..هق.. ماماننننن..

الهه ی جنگههههههههههه.. چرا اینقد جذابهههههههه؟ TT

 

خب چون نمخ ب بیشامون چشم بدوزین براتون از یاتو ویدیو میزارم :/

* رگ غیرت :/ *

 

 

^_______^

چیههه؟.. فک کردین یاتو جذاب نییییس؟؟.. یوهاهااااا.. کاملا در اشتباهین.. ایشون یک الهه ی بشدتتتتت جذابه ^-----^

 

اهنگشم گوش بدین..قشنگههههههه

 

 

 

☆ انیمه  Charlotte ☆

 

گاد :")

میتونم بگم عاشق این انیمم.. 

نمد چرا..ولی وقتی ک میدیدمش حس عالی بهم داد.. :")

هیچوقت فراموشش نمیکنم..

فک کنین تو دوره ی نوجوونی قدرتای خاصی داشته باشین..

تعداد محدودی از هم سنای شما این قدرتای خاصو دارن و خب..

جای تلخش اینجاست ک.. قدرتای شما تا پایان نوجوونی با شما میمونن :")))

 

اولین کراش انیمه ای من برا این انیمه بود..

اوتوساکا یو..

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

اصلا سرش شوخی ندارم -__________-

🔨🔨🔨🔨🔨🔨🔨🔨

 

ویدیو نمیزارم چون نمخ بش چشم بدوزین -_________-

:"""""""""/

 

یو برا منه :"/

البته اول برا توموری :"""""""/

هق..

اهنگشم میزارم واستون..

 

 

هووووم.. دلم نمیاد شمارو با یه الهه ی جذابیت اشنا نکنم :))))

در مورد انیمش چیزی نمیگم فقد این فنمیدو ازش ببینین ^---^

 

 

^_____________________^

هیچی نمیگمممممممممممم

^_____________________^

 

خب..این از این چالش..

دقت کنین ک انیمه هارو اصن عین ادم معرفی نکردم و فقد عر زدم :/

اگ کسی در مورد یکیشون کنجکاو بود بگه براش یه طومار توضیح بدم ^^

سارایی.. ممنون بابت چالش.. هق.. خیلی خوب بوووود ^---^💙

 

یه چیز دیگم هست..

میخوام بعضی کلماتو ک الان حضور ذهن دارم براتون با معنی بگم..

انیمه دیدنی یکی از اینارو ببینین و بشنوین خیلی ذوق مرگ میشه ادم معنیشو میدونه 😂

چرت نگو زاکرنا
خفه شو داماره
بمیر شینه ( این تو انیمه ی اتک ان تایتان و توکیو غول زیاد شنیده میشه XD )
سلام کنیچیوا 
صبح بخیر اوهایو کوزایماس
عصر بخیر گومبامبا
شب بخیر اویاسومی
بله های
نه ایه ( iye )
حالت خوبه؟ دایجوبو دسیکا؟
خوبم واتاشیوا / اوروا دایجوبو دس
من واتاشی ( برا مونث ) / اوروا ( برا مذکر )
خدا  کامی ساما

 

این جدول به روز رسانی خواهد شد :|~

الان اصلا حضور ذهن ندارم TT

حالا اینارو یاد بگیرین بقیشو میگم ^^

 

ماتانه مینا سان ^^

 

پ.ن : ماتانه میشه فعلا و مینا سان میشه بچه ها / دوستان ^^

  • ۸۲۳
𝕱𝕬𝕶𝕰 "|

جرررررررررررر 😂 صلوووووم چطوری؟؟

جر داره؟ 0-0
های.. ^^
نفس میکشم :"/
تو چ؟ 
𝕱𝕬𝕶𝕰 "|

جرررررررررررر 😂 من در همه حال جرررررررررررر میخورم جررررر منم همانند ت هنوز زندم جررررررررررررررررررررررر

چ بدن مقاومی :|~
خوش باش با جر خوردن 😂
عه..زنده باش خوبه :]
⛓...Old Bootlace

و من هیچی نفهمیدم😂😐

به به.. ببین کی اینجاست ^^♡
اوتاکو نیستیییییییییییی؟؟؟..نهعععع دروغ !!!
باید اوتاکو شییییی سنسنشنشنش TT
⛓...Old Bootlace

قدم رنجه فرمودم😁🙈😂

ن😂😂😂

ترسناکه بنظرم😂😐

اصن منت گذاشتی ب گردنم 😂😐
کجاش ترسناکهههههههه؟؟..نشحشحشنشن
دنیای اوتاکوها ب این قشنگییییییییی TT
اصن یدونه انیمم ندیدی؟ :| 🔨
V ♰ C111

بایس اون دختر  خارجیه جین وو بود من اشتب گفتم ووجین

 

خداروشکر اون بحث ادامه نداش وگرنه ریده بودم :/

 

در مورد پستت :|

ناموسن موداعو جزو ناموساته؟ن خب ناموس هس ولی برای ی اوتاکوی کهن؟

من مخ اسکامو بذارم ولی اصلا دل نمخ ناموسمو با کسی شریک شم :| شن چینگ چیو ایز مای ناموس:||

ایناززززززز :| هیچی

میدونم 😂 دیگ ب روت نزدم 😂

یعسسسسسسسسس.. واقعا قشنگ بود خدایی.. نمت از خیرش بگذرم TT
عه یادم رف بنویسم .. اتکم جزو بالاترین امتیازاست ^-^
 یه روز یادم بنداز لیست انیمه هامو برات بفرستم با ناموسام اشنا شو :]]]]

:|
میخواستم مودائو رو بزارم من گفتم شاید ت بزاری 0-0
ولی اسکامو بزار ^---^
من از کراشای دیرینم رونمایی کردم هق :"/

بگوووووووووووو T^T
mochi ^-^

چه باحال بوددددددددددد بسی باهاش حال کردم من همشونو دیده بودم فقط جز دوتاشون که تصمیم دارم ببینمشون هنوز:/

میدونمممممم TT
ذوق مرگ شدم ک ^^
کدومارو ندیدی؟ 0-0
P_ Hope

من کلا چهار تا انیمه دیدماما عالی بودن اونا 

 

چطوری اونی؟

عه؟..کدوم انیمه هااا؟ TT

فدای تو ^^
تو چطوری عزیز اونی؟ ^^
P_ Hope

نارنجی،لحظه ای که عاشق شدی،صدای خاموش،یور نیم 

 

فدات خوبم تصمیم گرفتم نرم بالاخره

واییییی.. ژانر عاشقانه دوس داری؟ :)
صدای خاموش و اسم تو خیلی قشنگن.. کاش سینمایی نبودن TT

اتفاقا اسمتو دیدم نیشم باز شد :)
افرین نرو TT
mochi ^-^

اه یکی اشتباهی نوشتم دو تا:/
من فقط سگ های ولگرد بانگو رو ندیدم که میخوام ببینمش هنوز:)))

وااای ستنسحسجسنسنشنشنشنننش
ببیننننننن..خیلی مرگهههههه خیلی عر دارهههههههه
 T--------T

⛓...Old Bootlace

من میترسم😂😂

ن یادم نی انیمه ببینم

0-0 🔨🔨🔨🔨🔨🔨
از چکشای من بترس ن از اوتاکو شدن :"""(

برو ببین جان من :/
چ ژانری معمولا فیلم میبینی؟.. بگو بت یه چن تا انیمع معرفی کنم :"/
* با زور میخوام اوتاکو شی 😂😐*
BlackBlue Translator

منم بالاخره برای اولین بار یه انیمه دیدم

Dakaretai Otoko خیلی عشق بود

اوج زبان ژاپنی ای که بلدم اینه

کونیچوا واتاشی وا سهند دس

اونی گا عه شه ایماس

اوتوکونوکو وا تونده ایماس

سه یانارا

خب ببین ژاپنیم خوبه یا نه

جررررررررررررررررررررررررررر

وااای انیمه یائویی نیسس؟.. چقد سرش عر زدم گاددد TT
ژاپنیت خیلیم خوبه XD
 20 از 20 XD
عافرین ^^
mochi ^-^

میدونم دیدم همه دازای دازای میکنن..
یک هفته دیگه اتک میاد و من قراره بمیرمT^T

دازای برا منه TT
وای من هنوز شک دارم زنده بمونم تا اون موقعععععععع
تسخسحسحسنشنش T^T
V ♰ C111

و من حتما اون لیستتو خواهم خوند شک نکن !:/

ایناز جان ما اگ وارد گپه شدی نگی 17 سالمونه :| من فقد اسممو گفتم بعد اینکه اکانت اصلیمم نیس اگ هک شد ب عن مرغ

اینا میگن سه ساله ب ایران مهاجرت کردن :| ینی فنای Ghost9 انقد باکلاسن؟XD

بعد میدونی طرف فن بوی عه و میگه هیچ چی براش عین گست نیس:/؟ ینی اینم ب استعداد نهان اینا پی برده...خب خوشالم امیدوارم 

اوری دی:| استوی نایت:| نومنه دونونه دونونه:| جوم گیو :|

 

بای

ینی نمیخونی؟ T---------T

ن بابا مگ مغز مرغ خوردم؟ :/
پشماممممممممممم 0----0
کجا بودن ک اومدنننن؟ 0---0
چرا اصن اومدن ایراااااان؟ T---T
شاید چاخان میبافه :////

ای ولللل.. من بت گفتم اینا هیولان -_-
منم خوشحال شدم راستش TT
عه..قفلی زدی رو اهنگ lay back ?? :))))

عاره..برو درس بخون..
فعلا ^^
V ♰ C111

ودف!من از تو بزرگترم بعد ملت بت میگن اونی ! ب من عین خر میگن وندا!! ریدن تو بیان 

اصن ناموسم فقد کیانا و محنا ک از اول میگفتن وندا هیونگ اصن تف ! هی من دوتا دونسنگ بیشتر ندرم تو این دهات بیان

کیانا میگف ته ته هیونگ خخخخ خداا کیوتممم

جانم فدای تلگرام ک طرف پن ماه کوچیکتره میگه نونا:/

 

بای تر

چق زر میزنم

واااای 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
وای ننه دلممممم 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
نفس بکشششش 😂😂😂😂😂😂

ای خدا TT
ته ته هیونگ TT
چ کیوووووت TT 💙💙💙💙💙

من عمرا اونی صدات کنمااا :""////
یجوریم میگ بزرگتر..هاییییش -_-
فقد 11 روزه -____-

راحت باش ^^
فعلا تر XD
⛓...Old Bootlace

گاددد😂😂😂

من خا بنظرم انیمه ها معمولا یه حس بدی دارن ینی خیلی اجتماعی نیسنبیشتر دوتا ادم تو داستانن.. عادم دلش میگیره

بعد ها من ژانری میخوام که خشن نباشه بعد هیچ ادمی هم توش نمیره حتی ادم بد.. و اینکه ها اجتماعیم باشه😂

 

😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐
بهت یک اجتماعی نشون میدمااااا -______-

واو.. رسما ب خوبی و خوشی میخوای ک 😂😂
خاب..
Haikyu رو ببین.. ورزشیه ژانر اصلیش ولی اجتماعیم هس
Inu X bouk SS اینم عاشقانست 0-0..کسی نمیمیره XD
Given ..این یائوییه ولی خیلی عر داره..هق.. ژانر اصلیشم موزیکاله :]
BlackBlue Translator

اره همینیه تو میگی من زیاد سر در نمیارم

ولی واقعا با این یکی عشق کردم

البته طبق معمول حسودی کردم ولی خب خوب بود

قشنگ بود

البته کلی صحنه داشت ولی صحنه هاش به نظر من به جای جنبه جنسی و سکسی رمانتیک بودن

البته شاید چون من خیلی رمانتیکم اینجوری احساس کردم

جررررررررررررررررررر

ولی در کل خیلی خوب بود به همه پیشنهادش میکنم

حتی دارم به زور اپ میکنم بزارم وبم

اره من ژاپنیم خیلی خوبه

به نظر من ژاپنی حرف زدن از کره ای حرف زدن راحت تره ولی خوندن و نوشتنش خیلی سخت تره چون حروفش بیشتره و حروف کانجی چینی لازمه

ولی برای کره ای خط هانگول کافیه و از هانجا استفاده خیلی کمی میشه

راستی بهت گفتم کراش زدم ؟

خخخخخخخخخخ

^_^

حسودی نکن عه TT
عارهههه بزاررررر..منم میام زیر پستت عر میزنم 😂😂

اوهوم.. تلفظ ژاپنی نزدیکه ب تلفظ فارسی..یو نو..
اصن نگووووو..دوهزار و خورده ای حرف ژاپنیییییی..خودشون سخت ترین درسشون ادبیات ژاپنیه TT
خط هانگول خدایی راحته 0-0

یاخداااا.. نعععع نگفتییییی.. کیه کلللللک؟؟ :))))
P_ Hope

تقریبا همه ژانری میبینم بیشتر جنایی و پلیسی 

 

خخخ نمی‌رم دیگه رفتن کار من نیست

افریییییین..یادم بنداز بت چن تا معرفی کنم اوتاکوی دیرینه بشی توام :")

عاره..نرو..
بیا بغل اونی ^^
⛓...Old Bootlace

فکر کنم دومی مناسبم باشه😂😂😂

خیلی گوگولیه 0-0
یکم سحر و جادو داره ولی خب..
درکل عشقشون زیادی گوگوله TT

بشین ببییییین.. من الکی فسفر نسوزوندم فک کنم بت چی بگماااا -_- 🔨
P_ Hope

حتماااا

 

 

اومدم بغلت اونی

 

من تا نسل بچه هارو ریشه کن نکنم نمی‌رم خخخخ

عافرین ^^

نازی نازی ^-^
* چلوندن *

درستههههه 0-0
این است قدرت نفرت از بچه ها -_- 🔨

V ♰ C111

هی منو ب زر نیار 

س ۲ امتح دارم هیچیم یاد ندارم

محنا رو دیدی بگو ی سر ب گست بزنه :|کارش دارم-__-

 

بای تر تر

خیلی حال میده 😂
تو قرار بود بخونی -_-
چرا انلاینی واقعا؟ -_-

باعشهههه میگم ^^

فعلا تر تر 😂😂😂😐
⛓...Old Bootlace

باشه باشه امروز میرم تو کارش😂😂 اجتماعیه دیگه؟؟ افسردگی نگیرم:(

چینجااااا؟..عررررر..میخوام اوتاکوت کنممممم سحسحسنسنسنشن

یعس اجتماعیه.. اصن حال میکنی با شخصیتاش..فقد زیادی سافته 0-0
عاخی..چ حساس TT
ن نمیگیری :)
V ♰ C111

(...) - متن صرفا فور حاشیه کمتر برداشته شد :|

من هیترم یا فن؟؟؟ 

باااییی تر تر تررر

-_____________-
اونو باید از خودت پرسید :/
* با ریتم بخونی خیلی باحال میشهههه 😂*

برو درس بخون..ای خدا TT
فعلا تر تر تر تر ب توان بی نهایت :|
یوهاها :|~
P_ Hope

خدارو شکر ما تک فرزندیم به بچه کنارمون نیست

وگرنه اون بچه ب قتل میرسید -___- 🔨🔨🔨🔨
میدونی یه مشاور زر میزد ک تک فرزندا اکثرا اینطورین و کسایی ک خواهر برادر دارن از بچه بدشون نمیاد :/
فقد خواستم بگم گمشو  باباااااا.. باور کن خیلیا هستن ک بدشون میاد -___-
بیا یه ارتش تشکیل بدیم حمله کنیم بچه هارو بکشیم -___-
* خیلی خشن شدم دیگ :"""/*
P_ Hope

وای اره اشغال میگف اینا درست بزرگ نمیشن درس نمی‌خونم خیره سرم شدم تاپ مدرسهههههه

 

ایح بیا ارتشو تشکیل بدیم

بنظرم اول بریم اون مشاورارو بکشیم -____- 🔨🔨🔨
یکیشون ب مامانم میگفت برا این خواهر برادر بیار -___-
وات د فاک؟ -___-

تو بگرد منم میگردم.. ما موفق میشیم -___-
P_ Hope

ارهههه به مامان منم میگفتن بچه بیار گناه داره تنهاعه 

 

میگردم پیدا میکنم 🔫🔫

میخوام بگیرم خفشون کنم -_______-

فایتینگ 😐💙
Maedeh 💗😇

عررررررر اونیبیی من فقط درکل فقط ۴تا انیمه دیدم😂

ولی اون انیمه که تا نوجوونی قدرتای جالب داریم رو کنجکاو شدم ببینم😂😂

عزیز دل اونییییییییی ^---^
چیارو دیدیییی؟0-0
وااای عارهههه ستسنسنسنسنسسک چارلوت رو ببین هقققق
✞. AlBA .✞

واایی عایناز اول اینکه مرسی واقعااا

بعد اینکه

.

.

کنچیوا 

نمد خوشم اومد بگمش

ولی توکیو غول رو قسمت اولشو دیدم ، اما خیلی جذبش نشدم ینی به اندازه اتک نه 

میگی ادامش بدم جذبش میشم یا نه؟

 

خواهش خواهش ^-^

کنیچیوا سارا ^^
اشتب نکنم قسمت اولش اونجاییه ک کانکی با ریزه اشنا میشه..
تو فقد نگا کن..
اگ تونستی دست از سرش برداری TT
Gloxinia M.R

سلام خوبی؟

حوصله ندارم ذوق کنم😹😹

والا این الان پر ایموجی بود

خب فصل یک توکیو غول رو دیدم ولی آخرش خدایی زد حال زد بهم دیگه نمتونم نگا کنم....چقدر برا کانکی اون آخراش دلم ریش شد.....بچه کلا شانس نداشت😭😭😭

 

سگ های ولگرد بانگو عشق منه دوسش دارم  من سرش یا خنده غش میکردم یا آدرنالینم میزد بالا 

جررررر عکس معصومانه......چویا دوست😻

این دوتا آخری رو ندیدم 😑نظری ندارم😂😂

 

معصومه جونمممممممم سلااااااااام TT
هق..چرا حوصله ندارییییی؟
چرا ضد حال؟ 0-0
یعنی اخراش من مردم و زنده شدممممم ثنثنسنسنسنسنسنسن
بمیرم برات کانکیییییی TT

وای بانگو محشرهههههه..خدایی هنوزم میخوام ببینمش.. اصن عالیهههه

منم چویا دوس TT..اسگوله TT

برو ببییییییین..خیلی قشنگننننننننننننن عرررر
یه بنده خدا

سلام!  

سلام بیبی کوچولوی من ^^
Maedeh 💗😇

بوووووج اونی

اسرافیل پایانی،سفید برفی با موهای قرمز،عاشقان شیطانی،آبشار سرنوشت😂😂😂

عرررررر میبینمش

هق..اونی فدات TT
عاشقان شیطانی رو دیدیییییییییییییییییییییییییی؟ عررر
زود تند سریع بگو از کدوم خوشت اومدددددددددد.. بهم نگو سوبارو TT
ابشار شرنوشت؟.. ای خدا کیوت من XD 💙
عارههههه ببینننننن.. اول از همه میای پیش من عر میزنیااااا TT
یه بنده خدا

ازم ناراحت نیستی ک دارم میرم؟  

ها؟..کجا میری؟.. چی شده؟..
باز چی شده من خبر ندارم؟
یه بنده خدا

مگ باس چیزی بش؟!  

میخ گورمو گم کنم همین!  

اوه..
خب..
این تصمیم توعه.. ولی ایدی شادتو بده اونجا بات حرف بزنم..
باشه عزیزم؟
Maedeh 💗😇

کامل ندیدمش ولی یه نیمه کراش رو کوعه نمد اسمش همینه یانه زدم😂😂😁

عررررررر حتما مویام عررر عرررر

عره آبشار سرنوشت خیلی باحال بود😂😂

کووووو؟.. عررررر
من نقاشیشو کشیدمممم یادم بنداز نشونت بدمممممم TT

من وقتی نگاش میکردم فقد میخندیدم..خیلی مود بود 😂
Maedeh 💗😇

عررررررر باشی😭😭😍😍

دخیخن خیلی عالی بود😂😂

^^
من فقد عاشق اون پیرمرده بودم 😐
اسمش چی چی بوووود؟ 0-0
یه بنده خدا

PARIYA_AM

:)
مرسی عزیز دلم..
بیا بغل اوما ^^
Maedeh 💗😇

یادم نیست فقط اسم کاگامی فکرکنم یادمه😂😂

وااااااای مائدهههههه سخسحثحسنسنشنشنشنشم
خدایااااا من تازه فهمیدم اون انیمه ورزشیو میگیییییی
اسمش هایکیوعهههههه سحصحصحسحسستستتستشت
واااااای خدااااااا منو خر کنننننن TT
من اسم همشون یادمههههه TT
میدونی فک کردم کدومو میگی؟ :/
ابشار جاذبه بودش اون :/
بعد دارم فک میکنم اون ک انیمه نبوووود 😭😭😭😭😭😭😭
اونیت از دست رفتتتتتتتت 😭😭😭😐
Maedeh 💗😇

جعررررررر اونی عالییییی تووووو😂😁😁😁😁😁😁😂😂😂😂

چی چیو عالی.. الزایمر گرفتم رفففففتتتتت 😭😭😭😐😐😐
Gloxinia M.R

آینازی😍

نمد حوصله ندارم.......حس گوشته کوبیده شده دارم😂😂😂😂

ضدحال بود....چرا کانکی قبول کرد بره با اونا؟من کل انگیزه ام پرید😑ولی با موهای سفید خیلی خوف شده بود 😻😻😻😻😻😻

😭😭😭😭من هنوز یادش میوفتم مور مورم میشه😨

بانننننننننگگگگگوووووووو 

من رو کلاه چویا کراش داشتم😂😂😂😂😂اخلاقشم مود بود

خخخخخخخ دیگه خجالت میکشم بگم میرم میبینم اینقدری که به تو و آیین گفتم و به سر نرسیده😂😂😂😂

 

واقعا یه ماه میخوای بری؟ :((((
ن نپره ..ادامشو ببین پشمات بریزههههه ستستسسسنسحسسسنسنسنس
موهای سفید..هق.. ب عشق موهای اون میخواستم برم موهامو رنگ کنم باورت میشه ؟ 😐😐😐😐
هعیییی -_____-
ولی این مدتی ک نیستی بشین ببین برگشتی ازت امتحان میگیرم 😐😂
✞. AlBA .✞

ایناز توکیو غول رو اهنگ اوپنینگشو به شدت دوست دارم ولی نمد

بعد اینکه اون دومی عه سگای ولگرد نمیدونم چی ، خوشم اومد اونو ببینم

 

اهنگش جزو برترین اهنگای اوپنینگ انیمه هاست 😭
سگای ولگرد بانگو محشرهههههههه ستثحسسحسحطحسسخستستش
تو حالا توکیو غولو تموم کن من بازم بت معرفی میکنم انیمه 😐❤
Gloxinia M.R

سلام سلام

🌻🌻🌻🌻اوچایا..... زود تموم میشه 🌻🌻🌻🌻

خخخخخخ......مامانت باز جلوتو گرفت ..ها؟😂

امتحان؟امتحان؟من سن امتحان دادنم گذشته دیگه

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

سلامممم
تموم نمیشه :(((
عاره والا..مامانم خیلی تو بعضی کارا پایست ولی تو بعضی چیزا هفففف :/
نععععععع..امتحان میگیرم -_-
Gloxinia M.R

😭😭😭

بی رحم...من دارم میرم مرخصی بعد تو میخوای برنگشته امتحان بگیری؟

یاد روزای بعد از عید افتادم معلما نمیزاشتن برسی تست و کوییزاشون به راه بود😂😂😂

 

 

یعسسسسسسسس 😎😎😎
خاب قرار نیس ک هی بخوری بخوابی -_-
یه امتحان سخت در انتظارته..یوهاها XD
وای عاره..دلم میخواس کلشونو بکنممممممم
もえ|𝒆𝒔𝒕𝒓𝒆𝒍𝒍𝒂 ―♡

۱۰ ساله اوتاکویی؟! سنپاااای! من داره ۲۰ سالم میشه و همش ۵ ساله اوتاکوام. البته انیمه رو از بچگی میدیدم و دوس داشتم ولی مثل الان درست حسابی و مرتب و خب با زبون اصلیش ژاپنی نبود.

۸۲۰ تا... من احتمالا تا ۳۰ سالگیمم نمیتونم انقدر ببینم :| چطوری وقت کردی این همه ببینی آخهههه :|\

چینجاااا؟ 0-0
یعس 10 ساله XD..
ببین داستانش اینطوره ک.. پسر عموی من یه اوتاکوی کهنه واس خودش XD..
ینی الان بزا حساب کنم.. 20 ساله اوتاکوعه اون TT..با اینک الان ازدواجم کرده و اینا ولی بازم اوتاکوعهههه TT
اون موقع ک من 7 سالم بود منو نشوند پیش خودش گف بیا باهم انیمه ببینیم.. منم نشستم باهاش دیدم.. و البته همه ی انیمه هاشو تک تک دیدم XD
و خب..تا سال هشتم تو انیمه غرق بودم تا اینک سال نهم برا تیزهوشان نشستم خوندم زیاد وقت نشد چیزی ببینم.. ب جز فیری تیل ک تابستونش دیده بودم TT
و خب.. زدم تیزهوشان در اومدم و دبیرستان وقتم کمتر شد :((
وگرنه الان 1000 تا کرده بودمش :"(((((

چرا میتونی ببینی XD
خودمم در عجبم.. چون بچه درس خونی بودم همش کتاب دستم بود 0-0
فقد میدونم دیدم XD
بعضیاشم اونقد بچه بودم یادم نمیاد داستانشون کاملا 0-0
もえ|𝒆𝒔𝒕𝒓𝒆𝒍𝒍𝒂 ―♡

+از بین اینا نوراگامی و بونگو رو خیلی دوس دارم. نوراگامی مخصوصا. وای اپنینگاش TTـــTT دلم تنگ شد برم گوش کنم.

وای.. میتونم بگم ناموسمن هردوشون TT
برو گوش کن منم برم.گوش بدممم TT
もえ|𝒆𝒔𝒕𝒓𝒆𝒍𝒍𝒂 ―♡

اوه که اینطور. چه جالب! *w* منم اتفاقا یه فامیل اوتاکو دارم ولی از ایران رفته.

و اینکه آره من تقریبا همه اوتاکوهایی که میشناسم درس خونن. xD ولی آخه هزارتا؟ چه خبره... انیمه‌ای هم هست که ندیده باشیش اصلا؟ +ناموست :)) منم خیلی از انیمه‌ها ناموسمن.

^-^
چ بد :((.. اصن یکی باید اوتاکوهارو بگیره پرواز نکنن XD
 هونتو؟ 0-0
خاب من میخ تا اخر عمرم انیمه ببینم..هزارتا ک خیلی کمه XD
عاره..مثلا من ناروتو رو ندیدم :(
وان پاچ منو ندیدم :(
وای گاد..مانسترو ندیدمممم TT
و خیلیای دیگ :"

این حرف ناموسو یکی از دوستام میگف انداخته تو زبون منم XD
کدوم انیمه ها برا تو ؟ *-*
もえ|𝒆𝒔𝒕𝒓𝒆𝒍𝒍𝒂 ―♡

آره :) به جز خودم البته. درسخون نیستم ولی درسم خوبه کلا.

من ناروتو رو خیلی بچه که بودم میدیدم ولی نامرتب... پس میشه گفت ندیدمش منم. وان پانچ من هم فقط سیزن یکشو وقتی درحال پخش بود دیدم. یادمه روی سونیک کراش داشتم :)) خیلی خوشگله مرتیکه. مانستر هم... از خیلی خیلی وقت پیش میخاستم مانگاشو بخونم اول بعد انیمه‌شو چون خیلی تعریفشو شنیده بودم. ولی تا الان اقدامی نکردم.

به علاوه که راست میگی! منم تا وقتی زندم انیمه میبینم پس بعیدم نیست که به ۱۰۰۰ تا برسن. اوفوفو *w*

 

دوستت چه ایده خوبی داشته xD چرا به فکر خودم نرسیده بود؟ منم همش میگم به فلان انیمه غیرت دارم و اینا ولی تاحالا ناموس به ذهنم نرسیده بود.

ناموسام هم اینان

jojo's bizarre adventure

yowamushi pedal

inazuma eleven

mujin wakusei survive

bishoujo senshi sailor moon (فقط ورژن دهه ۹۰ـش)

precure

eyeshield 21

claymore

soul eater

nanbaka

saiki kusuo no psi-nan

kuroko no basuke

free!

makai ouji: devils and realist

بعد آم ناموس رو نمیدونم ولی asobi asobase و danshi koukousei no nichijou رو هم کمتر از بالاییا دوست ندارم. hamatora, hibike! euphonium, flip flappers هم همینطور.

کدوما رو دیدی کدوما رو ندیدی؟ جوجو و موجین واکسه سروایو رو که مطمئنم هیچکی ندیده. +ناموسای تو هم اینایی‌ان که توی پست گفتی دیگه نه؟

 

(تاحالا کامنت به این طوماری ننوشته بودم :|)

منم چن تا قسمت نامرتب دیدم ولی خب..هیچی ازش نفهمیدم XD
عاااه.. پس توام جزء رد دادگان سونیک بودی..فقد من نبودم ینی؟ XD
من فقد میدونم مانستر محشره..و وقتی کنکور دادم اولین کاری ک میکنم دیدن اونه TT
بیا باهم ببینیم T--T

خاب جوجو رو ندیدم.. چون جزء سبک انیمه ای نیس ک من ترجیح میدم ببینم..
یواموشی پداللللل..عر یادش بخیررررررر TT..ینی فقد اونجاهایی ک روی دوچرخه چپ و راست میشدننننن سحسجسمسسم
اینازوما ندیدم..
موجینو من دیدممممممم XD..با پسر عموم نشستم دیدم XD
بیشوجو :")))).. یادش بخیر.. اصن نابود بودم سر پاهای بلند و دامنای کوتاهشون XD..اسم گربش یادم نمیاد..ولی سیاه بود ک یه ماه روی پیشونیش داشت.. من عروسک اونو دارم XDDD
Precure ندیدم..چون سبکی نیس ک زیاد خوشم بیاد
Eyeshield ندیدم.. اصلا نمد چیه 0-0
Claymore ..واو.. دیدمش ولی حقیقتا زیاد دوسش نداشتم
روح خوار ندیدم
وااییییییی نانباکاااااااا محشرهههههههههه TTTT----TTTT
سایکی کوسو ندیدم..چون یادمه کمدی بود ن؟.. من کمدی دوس ندارم زیاد
کوروکونو بسکت اصن ناموسمه ولم کنینننننن نسنیحیمسمسمسمش
Free همشون برا خودمن اصن XD
ماکائی اوجی دیدم
asobi ندیدم
Danshi ندیدم
Flip ندیدم
* ناموسا چون کمدین من نزدیکشون نمیشم XD *
Hibike دیدممممممممممممم ..موزیکال دوس کلا
hamatora دیدم چون کاراگاهی داش XD

از بین ناموسات 8 تاشو ندیدم 0-0
اصلا دقت ک میکنم.. سبکی ک تو میبینی با سبکی ک من میبینم خیلییییی فرق داره..
اینا چن تا از ناموسامن.. بقیشو کامنت بعدی میگم چون حس میکنم این خیلی طولانی شد 0-0

( راحت بااااش XD )

もえ|𝒆𝒔𝒕𝒓𝒆𝒍𝒍𝒂 ―♡

نه بابا من عاشق سونیکم *w*\ آمممم اوکی بیا باهم ببینیم! امسال کنکور داری یا سال بعد؟ گانباره درهرصورت!

 

باورم نمیشه یه ایرانی موجین دیده. اولین باره میبینم یعنی.

آره اون گربه‌هه اسمش لوناس. از کجا خریدی عروسکشو؟ شایدم برات خریدن؟

پریکیور ورژن رنگی رنگی و بچه گونه‌ترِ سیلر مونه. انقدری که مردم میگن بده، بد نیست. من با این سنم هنوزم عاشقشم. البته من کلا چیزای بچگونه دوست ولی خو. :)

آی‌شیلد یه انیمه ورزشیه. تو ایران ناشناخته مونده متاسفانه.

آره نانباکا از محشر یه چیز اونورتره. انگار نه انگار که توی زندانن، زندگیشون بهترین حس دنیا رو میده.

اوه پس یه ناموس مشترک داریم؟ کوروکو رو میگم!

همه پسرای فری هم برای خودت فقط رین مال من 3": عشقِ زندگیمه اصن.

 

آره من انیمه‌هایی که میبینم رو یا تو ایران هیچکی ندیده، یا اگرم دیدن ازشون خوششون نمیاد. سلیقم یکم... عجیب غریبه. چیزایی که دوسشون دارم هم اصلا شباهتی به همدیگه ندارن. ولی کلا هر سبکی میبینم، مگه رومنس چون توی انیمه‌ها نمیتونم روابط استریت رو تحمل کنم در ۹۰ درصد اوقات. هارم هم اصلا نمیرم طرفش! حالم ازش بهم میخوره. بطور کلی خوره‌ی چیزای ورزشی‌ام میشه گفت. 3":

همه‌ی ناموسایی که توی پست گفتی رو من دیدم. بقیه ناموسات رو رو کن ببینم چی دیدم چی ندیدم xD به علاوه 07-Ghost رو جا انداختم. اینم ناموسمه بدجور. Magi و Ao no Exorcist رو هم خیلی دوست دارم. TTــTT فکر کنم دیده باشیشون.

کنکورم امساله TT.. اریگاتو کیوتی TT

من فک میکردم خیلیا دیدنش ک XD
واییی ثحسجسجشم عاره لوناااا TT.. برام بچه بودم مامان بزرگم خرید..

حالا با نظر ملت کاری ندارم.. من گرافیکش چون زیادی رنگیه نگاش نکردم..ولی خب امکانش هس ک واقعا داستان قشنگی داشته باشه ^^
خودتم اخلاقت مث کوچولوهاس..خخ گوگولی ^^

من نانباکا رو دیدم فقد میگفتم منو ببرین زندان XD :|

عاقا ویت کن..منم رین دوس اخهههه XD..

عجیب غریب نیس.. خیلی رنگی و قشنگه.. برعکس من ک یکم دارکم XD
خاب رومنس میتونی یوری و یائویی ببینی.. من خودم سر یائویی نابودم از بس میبینم :"
عاره خب..هارم ب سلیقه هرکسی نمیخوره..من چن ساله نگا نمیکنم..

اصن ورزشی یه هیجان خاصی ب ادم منتقل میکنه ک نگو TT

گست 07 دیدممممممم..مگ میشه کسی اونو نبینه TT
Magi رو ندیدم..
و خب.. کیه ک جنگیر ابی ناموسش نشه خداییییییی؟ TT..اون انیمه رو بدین من برممممم TT

خاب..من انیمه هایی ک دوس دارم زیادن..چن تاشو رو میکنم حالا XD
1.seraph of the end
2.yuri on ice
3.attack on titans
4.haikyu
5.Fairy tail
6.angels of death
7. No.6
8.kakegurui
فعلا اینارو داشته باش بقیش سکرته XD * شوخی میکنم :| *
もえ|𝒆𝒔𝒕𝒓𝒆𝒍𝒍𝒂 ―♡

دو ایتاشیماشته! موفق باشی.

آره رومنس منظورم هترو بود وگرنه خیلی تو فاز یوری و یائویی‌ام. البته اکثر مانگا میخونم چون برای این دوتا ژانر انیمه‌های زیادی ساخته نمیشه و اگرم براشون چیزی بسازن، فاقد پلات درست حسابی ان و بیشترِ داستانشون فن سرویسه. به علاوه لطف داری، xD ولی من چیزای دارک هم دوست دارم. مثلا انیمه togainu no chi رو دیدی؟ از روی یه گیم یائویی ساخته شده. یا دنگنرونپا و چیزای اینجوری. کلا همه نوع انیمه‌ای دوس بجز همون هارم.


انجلز آو دث رو ندیدم. فیری تیل رو دیدم خیلی سال پیش ولی نه کامل... اتک رو هم سیزن دومش ول کردم. قصد دارم مانگاشو بشینم از اول بخونم.
اورای نو سراف عشقمه TTـــTT یوری آن آیس یادش بخیییررررر! انقدر شیفته یوریو بودم قبلا. نامبر 6 رو هم خیلی دوس دارم.
کاکه‌گورویی دخترای خیلی کراشی داره... سه ساله میخام ببینمش وقت نمیشه. آهاها! :)) من فکر کنم توی این طومارا که دادم هرچی سیکرت داشتمو رو کردم.
+ اخلاقم مث کوچولوهاس؟ قیافمم همینطور!!! رسما خاک ب سرم!! :|||

وای عرررر..منم هی مانگا میخونمممممم TT
این فن سرویس بودنو قبول دارم :""""
عرههه دیدممممم.. TT
خب پس.. البته فک کنم هارم کمتر ساخته میشه دیگ..

اگ از چیزای خشن و روانپریشی دوس داری بشین انجلز اف دث ببین =)
نسجسیجیجسججسسچسمجس چطور تونستی اتکو ول کنیییییی؟ TT
وای عررررر TT

یوری ان ایس محشره !.. اورای نو اسرافم ک دارم جون میدم تا یه فصل جدید ازش بیاد :/
نانبر 6 من نابود نزومی * پسر مو سفیده * بودم :"

وای..من کاگه گوروریی رو دیدم جنون بم دس داد ناموسا !.. نشستم کل بازی های قمارو یاد گرفتم ! 0-0 * تسبیح من کو؟ XD *
برا من از اولم سیکرت نبود یو نو؟ :)

+ یعسسسس خیلی گوگولی XD.. وای ن..اینطور نگووووو..من کسایی ک اخلاقشون عین بچه باشن دوس :"
پ ن پ

صلام

من که جرررررررررررررررررر خوردمع 

آهنگ نوراگامی رو از کدوم گورستونی پیدا کردی دو ماهه دنبالش بودم 

دمتون گرم 

                           (-_-) 

عررررررررررررررررررررررررررررررررررر

جر نخور
یه گورستونی بود..یادم نیس.. یافتم بت میگم..
فدات 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
🩸🗡..𝑶𝒖𝒓 𝒇𝒂𝒍𝒔𝒆 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒘𝒂𝒍𝒌𝒆𝒅 𝒐𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒆𝒅𝒈𝒆 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒘𝒐𝒓𝒅
..𝑨𝒖𝒕𝒉𝒐𝒓𝒔..
..♡𝑰 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒕𝒉𝒆𝒎︎..
Designed By Erfan Powered by Bayan