🤍..Yizhan world ..🤍

☆..They're the truest dream..☆

چالش ناشناس.. :|♡ + جوابا

  • 11:03

خب..

بعد مدت ها اومدم ولی نظراتو تا چن روز دیگ بسته میزارم چون یه پست گذاشتم تا زرامو اونجا بخونین.. من اوکیم !

فقد اومدم بگم ک حرفاتونو بهم بگین تو ناشناس..♡

دارم سرشماری میکنم..اگ یه نفرم کم باشه میام یقه ی همه رو میگیرم :| 🔨🔨

جایی برای سخنان گوهر بار شما :/

لاویو گایز.. ❤❤❤

 

+

جواباتون..

 

Bbin ki injsttttt 😏😏😏😏 ps inja plas bdi ha? chra lashto nmiari tel?

+ عه..توکیستی؟ XD.. نمیدونم کی ولی بزا بگم..تل نمیام چون درس دارم :"/

You are LSH !

+ I know !

You're mine baby girl I didn't allow you to give your heart to anyone else _S

+ اولا من برا کسی نیستم.. دوما از کسی اجازه نمیگیرم برای کارام..سوما میدونم کی هستی.. بهت گفتم دیگ حتی نمخ اسمتو بشنوم.. نبینم اینجا پیدات شه !

be healthy

+ I'll try :)

اصلا نمیشناسمت ولی لاو یو ، مراقب خودت باش

+خوشحالم میشم اگ بشناسمت.. توام همچنین ♡

جججرررر سلااام مامان 😂😂😂 عااا مامانننننننن اینک دوباره رفتم با ***** بده؟ :( ناراحت نشی از دستمااااااا و اینک برا لاغری دعا کن و اینک ب شاد سر بدن و اینک لااااو یووووو ماممیییییییییی

+ های بیبی.. ببین من کاملا مخالف اون کارت بودم خب؟.. ولی دیگ کارتو کردی پس ب من ربطی نداره.. حتما دعا میکنم و ب خودت فشار نیار :/.. لاویو تووو

حرفم نمیاد صرفا جهت جلوگیری از مرگ می زرم😂

+تو انسان عاقلی هستی ..بت تبریک میگم XD

خلی وقته روت کراشم آشغال عوضی ولی جرعت ندارم بیام بگم شاید تا اخرم نگفتم اره! من ترسوام ! ول ازت میخوام قلبت رو به هیچکی ندی .

+..عاو.. من از کسی اجازه نمیگیرم..

دوست دارم بدونم چرا همیشه ازت میپرسم خوبی؟میگی بد نیستم چرا خوب نیستی؟🥺

+بد نیستم ک خیلی بهتر از اینه ک بگم حالم بده.. ولی حالا ک میپرسی میگم..شاید تو دوره و مرحله ای از زندگیم ک واقعا هیچی برام انچنان قشنگ نیس تا حالمو 100 درصد خوب کنه..ولی من سعی میکنم ک شکستشون بدم و اون موقع دوباره ازم بپرس ک خوبم یا ن..قول میدم بگم ک عالیم :)

سلاااااامممم به به خیلی خوش برگشتی دلم برات خیلی خیلی تنگ شده بود ^_^

+هااای..تنکس تنکس..نمد کی هستی ولی می توووو

سلام

+السلام علیکم و رحمت الله و برکاتو :|

سلام اووووووونییییییییییییی عررررر نمیدونی امروز تعطیله من الکی بیدار شدم😭😭😭 بللتمچتبثسروگ طسلمموللخ😌

+های عزیز دلم.. اشکال نداره..سحر خیز باش تا کامروا باشی(؟).. تسنطنیننسنسن ^^♡

سگ بی صاحاب D: :/

+خر احمق D: :/

عاشقتم عاشقتم عاشقتمممممممممم خیلی خوبیییییی میشه برای من باشی؟😢

+نظر لطفته :/.. ن

عاممممممم من دوست دارم 😶😶😶

+خوش ب حالت !

واقنی اینقد کایندی یا الکیه همه کارات؟ :|

+من اگ با یکی مهربونم از ته دلمه.. حالا اگ شما فک میکنی الکیه مشکل خودته !

😐شاد باش دیگ همین،عاها ی بار ی کاری کردی بیشتر آسیب ببینم ولی نمیدونی ک باعث تشدیدش شدی،بخشیدمت:)))

+ همچنین :|.. اوه..من معذرت میخوام بابتش.. و ممنون ک بزرگی کردی و بخشیدی :"))).. اگ خواستی میتونی ناشناس نظر بدی تا واقعا خودم بتونم یکم از دل شکستت رو ترمیم کنم ♡

 

حس میکنم خیلی کیوت و بغلیی😍😍😍 میشه بغلت کنم؟ 😓

+ن نیستم.. ولی اشکال نداره..بیا بغلم :)

 

نمیدونم کی هسی و ا کجا پیدات شده ولی بدون ازت بدم میاد ک همه ی دوستامو ازم گرفتی

+ معذرت میخوام...

 

فک کن من باباتم و اومدم اینجا پیدات کردم و میگم اینجا چ غلطی میکنی تو چ ری اکشنی نشون میدی؟ 😂😂😂😂😂😂😂

+ سلام بابا :/😂

 

اسمت اینازه؟! پس چرا انا گذاشتی اسمتو؟!

+ بنام خدا :/.. اهم.. ب تو چ!!!!!!!!!!

 

وانشاتت رو تو وب ددی خوووونننننددددمممممممم😘خیلی قشنگ بوووووووود عررررررررررر 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

+چینجااااا؟..واهااااایییییی مرسیییییییییییی ♡♡♡♡

 

شاید خیلی منو نمیشناسی و حتی اسممو نمیدونی ولی من از وقتی وارد بیان شدی چشمم رو خودته :))) میخوام بگم که یکم بیشتر به اطرافت توجه کن :) چون فکر نکنم قلبم بیشتر تحمل داشته باشه :):

+خاب..بیا و بزا بات اشنا شم :/

 

ی توپ دارم قلقلیه سرخ و سفید و ابیه میزنم زمین هوا میره نمیدونی تا کجا میره 😑😐

+😂😂😂😂😂😂😂😂😂...هرکی هستی ممنون روحم شاد شد اصن 😂😂😂😂

 

ت بیان رو کسی کراش داری؟

+داشتم !

 

از یه روزی دیگه میترسم باهات حرف بزنم😐

+عه.. چرا؟.. کار بدی کردم؟

 

سلام...انا جونمممممممم عزیزدلممممممممممم دلمممممم برات تنگ شده نمیای سربزنی خیلی خیلی دوست دارمممممم #پریسا

+اب پررررری سلااااااام..واااههاااییی..منم بخدااااااا T---T..اصلا نبودم یه مدت باور کن :(((.. منم دوست دارممممممممممممممممممممممممم 💙💙

 

خیلی دوست دارم همیشه پیشم بمونی کیوتی *^*

+عاو.. نمد فعلا کی هستی ولی می تو :).. و اگ قول داده باشم ک پیشت بمونم بدون زیر قولم نمیزنم :)

 

مننننن یه گوگولی مگولمممم تو یه گوگولی مگولییییییی ما همه گوگولی مگولییییییییم گولی گولی گولی گولی گولیییییییییییی ~(*،*)~ ~(*،*)~ ~(*،*)~ ~(*،*)~ ~(*،*)~

+ 😂😂😂😂😂😂😂😂😂 گوگولی مگولییییییییییییی.. تنکس 😂😂

 

اوچ اوچ اوچ عاقل بودنم دردیه

+عاری عاری :)

 

میدونستی خیلی عوض شدی ¿¿¿¿¿

+شاید..

 

نمیدونم شاید کار بدی کردی ولی از اون ترسا نیس که بترسم من اسیب ببینم.. میترسم دوستام اسیب ببینن:) متاسفم که اینو میگما ولی میترسم

+ ببخشید.. اگ من اونقد ادم بدیم فقد کافیه تو ناشناس بهم بگی تا دیگ نزدیک دوستات نشم..بازم میگم..ببخشید.. هق..

 

**** ****! **** ** *** **** ******* دیوونم کردی! بیا ***** **

+متاسفم برات..همین..

 

انا گفتم که ببخشید که اینو میگم.. ادم بدی نیستی فقط نمیدونم.. خوشحالم که کنارم بودی

+اوه ن...من متاسفم.. نمیدونی؟ :).. پس من واقعا دلتو شکستم.. برای اینک دوستات اسیب نبینن میرم..لطفا خوشحال باش از این ب بعد و ترسی نداشته باش.. :)

 

کیصت کنم؟ ("

+ اگ منظورت یه کیص معصومانست ..عاره .. :]

 

اگه یه روز نباشم چیکار میکنی؟😐

+داداش من ک نمد کی هستی 😂

 

خواهش میکنم مث قبل شو.،تو اون کسی نیستی که من عاشقش شدم 💔

+ !!!!!!!!!!!!!

 

چرا ییژان شیپ میکنی؟ فکر میکنی واقعا به هم میان؟  اینقد دوسشون داری که براشون وب زدی :) ؟

+یعس..واقعا ب هم میان.. جدا بر ییژان من وبو برای مودائو و انتیمد زدم ..

 

آییشترو 💛

+ عاو..

 

واقعا میخوای از بیان بری؟ 😭😭😭😭

+ :)))

 

تو بیان اول با کی اشنا شدی ؟ کی بهت گفت وب بزنی؟ من فقط یه بچه ی کنجکاوممممم 😂😂😂😆😆😆😶😶

+اول با کیوتی ادمین وب فضایی ها اشنا شدم :].. بعدش یکی گف تو بیان ثیت نام کنم و بعد همینطوری روالش افتاد ک وب بزنم.. عه؟ XD

 

اصلااااا جرئت ندارم بیام باهات حرف بزنم😯 خیلی استرس میگیرم 😨

+وا.. نترس لولو خرخره نیستم..نمیخورمت ک :/

 

ایناز گه نخور غلط میکنی برییییی مگه الکیه اخهههه اصنم به دوستام اسیب نزدی حالا هیس بشین سرجات ببینم بری من میدونم توعا از یه قبرستونی پیدات میکنم حسابتو میرسم:(((((

+ بازم میگم ببخشید باشه؟.. قلبی ک بشکنه دیگ درست نمیشه.. فقد میخوام برم تا راحت باشی.. کم شدن یه ادم بد از زندگیت ب نفعته باور کن ! :).. خوبی بدی دیدی حلال کن :")..

 

 

انا حق نداری برییی من ** ***** گفتم میترسم دوستام نزدیکت بشن اگه بری یکاری میکنم کل بیان از ترسم ترک اکانت کنن.. منو جدی بگیر حالا میخوای برو

+ببین.. من اینارو نمیگم ک تو حس بدی بت دست بده خب؟.. اوکی..بیا بگیم ک دوستات نزدیک من نشن..من امکان داره نزدیکشون بشم..بعد اون موقع ترست واقعیت میشه.. :)..من تورو جدی میگیرم.. ولی ارزش نداره برا ادم بدی مثل من اینطوری کنی.. من دل شکستم..دارم عذابشو هم خودم میبینم هم بقیه..موندم چیزی رو عوض میکنه؟..نه :")))))).. وبمو اگ میتونستم پاک میکردم ولی یه نفر ازم قول گرفته ک پاکش نکنم.. :).. مراقب خودت باش لطفا..

 

من عصبی بودم یچی گفتم:/ میشناسمت میدونم هیچوقت اینکارو نمیکنی... همه کارات فقط از رو خوبیته میشناسمتتت نمیخوام برییی من میخوام انا باشههه میخوام باشییییی

+ ادم وقتی عصبانیه خیلی از حقیقتارو میگه.. :).. امیدوارم شناختی ک ازم داشتی خدشه دار نشه.. هی.. مگ تو نمیدونی اشکم دم مشکمه ها؟ :").. من برا اینک دوستات اسیب نبینن میرم..برا اینک دیگ قلب کسی رو نشکنم.. نمیتونی بفهمی چقد از خودم بدم میاد.. 

 

من عصبیم فقط کصشر میگمممم انا.. باید بمونی.. بهم قول دادی میمونی.. حالا اون قبلا بود ولی من روش حساب میکنم.. تو قلب کسیو نمیشکنی.. اگه بقیه اذیت میشن.. فقط بخاطر خوبیاته.. توی این زمونه خوبی کنی بد میشه انا لطفا نکن... بمونننن

+هی.. :).. از دونقطه های من استفاده میکنی؟ :).. ناشناسی ک زیادی اشنا میزنی برام ولی هنوزم نمیدونم کی هستی.. من قلب شکستم.. اعتماد شکوندم..خوبی هام منو ب سمت بدی کشوند.. بهت قول دادم؟..ینی برا اولین بار میخوام بزنم زیر قولم؟ :").. چقد ترسناک!.. میشه ک منو ببخشی؟.. اصلا نمیخوام ببینم ک اینطوری میکنی.. یه حرف زدی و پشتش بمون.. شاید واقعا ب دوستات اسیب زدم.. ما ک از اینده خبر نداریم..هوم؟ :)..با رفتن من چیزی از بیان و بقیه کم نمیشه..104 روز اینجا بودم..فک کنم زیادم موندم :").. بهم قول ندادی مراقب خودت باشی..قول میدی؟

 

بیا و به زرام گوش بکن مثل همیشه😑 دو نقطه رو من قبل تو میذاشتم عه.. اسکی نرفتم ره قول دادی الانم حق نداری بزنی زیرش من زر زدم😶 ببین *******************************

+ میتونی ب کسای دیگم بگی ک ب حرفات گوش کنن ن؟ :).. کار خوبی میکنی..همیشه طرف دوستات باش.. و اینک.. دوست تو بودن قشنگ بود :").. با اینک هنوزم تشخیص ندادم کی هستی.. عه.. ولی قول ندی من برم دلم راحت نمیشه ک.. مجبور میشم زیر ابی بیام اینجا.. ک اصلا اینو نمیخوام..

 

نیومدی... میرم ۲ میام(سه نقطه گذاشتم😂)

+ :) .. 

 

اگه جواب دادی من باز یک و نیم میام..:)

+:""""")

 

خب الان ساعت دوعه و نیستی میرم دو و نیم میام نبودی سه نبودی سه و نیم نبودی چهار.. دیگه نمیدونم شاید شب بیام😐

+ ام.. ببین.. اگ میخوای ناشناس تو وبم خصوصی بده..اینجوری سخته برات..

 

من نمیخوام بری نمیفمی نه؟؟؟ ناشناسم نمیام:/ خطرناکه لو میرم

+ هعی :).. ببین اگ یکی از دوستام باشی حتما ایدی تلم یا شماره واتمو داری.. پس اونجا میتونم بات در ارتباط باشم.. لونمیری ک  :|.. ناشناس از اسمش معلومه !.. ینی اینقد میخوای من متوجه نشم کی هستی؟

 

هیچکدومشونو ندارم پس ینی دوستت نیستم احتمالا.. حالا نرو

+عه.. هستی ک اینقد منو میشناسی :").. اگ بیای بگی کی هستی نمیرم XD..واقعا میخوام دلیل اینو بدونم ک چرا نمیخوای برم.. میدونی هم ناراحتم میکنه و هم خوشحال..

 

خودمو لو نمیدم:/ ولی دلیل نرفتنت.. خب نمیتونم منکر این بشم که توی یه شرایطی واقعا عادم خوبی بودی و اینو منی که عادما رو تقریبا خوب میشناسم میدونم.. خب هر ادمی ممکنه یکاریو اشتبا انجام بده و فکر کنه تو اون شرایط این بهترین کاره.. حالا اینارو ولش دلیل نرفتن.. دلیل قوی تر از اینکه دوستمی و نمیخوام از پیشم بری؟ از این قوی تر که میخوام کنارت باشم و کنارم باشی؟؟

+نامرد :)..ممنون ک درک میکنی :))).. هعی زندگی.. اگ بفهمم کی هستی فک کنم باید برم صلوات بدم.. :").. ببین از بیان نمیرم خب؟.. امیدوارم بتونی بیای و جلوم بگی کی بودی.. و من دوباره بت قول بدم ک پیشت بمونم :)♡♡♡♡

میدونم کسایی هستن ک هنوز ننوشتن.. ناشناس بازه.. اگ خواستین بگین و من بعدا جواب میدم ♡

 

 

 

🩸🗡..𝑶𝒖𝒓 𝒇𝒂𝒍𝒔𝒆 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒘𝒂𝒍𝒌𝒆𝒅 𝒐𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒆𝒅𝒈𝒆 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒘𝒐𝒓𝒅
..𝑨𝒖𝒕𝒉𝒐𝒓𝒔..
..♡𝑰 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒕𝒉𝒆𝒎︎..
Designed By Erfan Powered by Bayan